Stiles
,,Co mi tím chceš naznačit?" Uklízel jsem doma za trest celý dům. ,,Nesmíš se zmínit že tu jsem a nepouštět sem Dereka," Zastavil mě a pomalu mi vše vysvětloval. ,,Proč bych ho sem nemohl pouštět?" Zasmál jsem se. ,,První bod je, že by zabil mě a druhý, že by možná při tom zabil i tebe," Položil jsem si svojí štětku na prach. ,,Co jsi udělal?" Naštvaně jsem se na něj podíval. ,,Lydie něco řekla ve smyslu, že jsem tu túru vymyslel já a že při ní umřel její kamarád," Chytl se za čelo. ,,Co?" Zasmál jsem se. ,,Proč to Lydie říká, vždyť se nic takového nestalo..." Nechápavě jsem raději uklízel dál. ,,Mám takový dojem, že Lydie má bludy, vážně,"
Ležel jsem na gauči se Scottem, když mi přišla sms.
Derek: Copak děláš?
Pousmál jsem se a odepsal.
Me: Koukám na telku
,,Píše ti Derek, že?" Strčil do mě Scott a podíval se mi do mobilu, co píše. ,,Jsi z něj vážně vyklepaný," Zasmál jsem se. ,,Lydie je pro něj hodně, věř mi," Díval se mi do očí. ,,Když z pusy vypustila něco ve smyslu, že jsem to vymyslel já a kvůli tomu ji někdo zemřel, tak to spíše nepřežiju já," Obávaně si sedl zase na místo. ,,Buď v klidu," Ujišťoval jsem ho.
Derek: Nevíš kde je Scott?
Zasmál jsem se.
Me: Nevím kde je
,,Tak ukaž, co ti píše," Nahnul jsem mu mobil, aby do něj viděl. ,,Sakra, já to věděl že se bude ptát všech, zda mě neviděli," Pousmíval jsem se. ,,Dej mu falešnou stopu, třeba že jsem v nákupáku,"
Derek: A nevíš kde by mohl být?
Me: Asi je v nákupáku, jak ho znám
,,Jasně, už jsem mu na to odepsal," Vzal jsem si kus chipsu a dal si ho do pusy. ,,To se tu budu před ním ukrývat, nebo jak to udělám?" Díval se na mě Scott a přemýšlel. ,,Počkám, až ho ten hněv přejde. Když ho to nepřejde, tak hold budu muset rychle utíkat,"
Derek: Jsi si jistý? Já jen že nejsem hloupý
Trochu mi úsměv spadl. Scott mi sebral z ruky mobil. ,,Já moc dobře vím, že není debilní!" Ječel Scott a nevěděl, co dělat. ,,Dej mi to, normálně mu odepíšu,"
Me: Myslíš si, že bych ti kecal?
Derek: No dobře
Ležel jsem se Scottem společně v posteli, kdy jsme oba skoro už spali. ,,Slyšíš to?" Zaslechl jsem škrábání na okno. ,,Co to zas je, kurva práce," Zasyčel jsem, když jsem se probudil ze "spánku". ,,Rozsviť," Přikázal jsem Scottovi a on rozsvítil. Sedl jsem si na postel a protáhl se. Náhle se ozvala rána a já se šíleně lekl. ,,Dereku, já vážně nic takového neudělal!" Ječel Scott a byl natisknutý na roh mé skříně, daleko od Dereka. Derek zavrčel a chytl ho za krk. Přitáhl si ho k sobě a jen ho táhl ven z toho rozbitého okna. ,,Dereku?" Protivně jsem na něj zavolal a on stále nic. ,,Dereku!" Zaječel jsem a on vytáhl Scotta ven. ,,Raději tam zůstaň Stilesi!" Zavolal na mě Scott a já tedy zůstal na posteli.
ČTEŠ
Cold
WerewolfBeacon Hill. Zdá se to, jako poklidné městečko, však? Co když se dva mladí, hloupý kluci zajímají o věci, které by neměli mladiství řešit? Je to dobrý nápad? Stilesi, Scotte? Uvidíte v příběhu, jak dva mladí kluci mají né tak úplně lehký teenagerský...