Novinky

500 13 1
                                    

Úprava proběhla 8.1.2021

Chtěla bych vás přesměrovat a připravit na pár novinek, co jsem si pro vás připravila :) Jinak, přeji všem novým čtenářům krásné čtení.

1) Bude nová Sterek kniha? -Určitě ji neplánuji, nevidím ji ani v budoucnosti :). Mohu vás ale odkázat na samotnou sterek knihu díky odkazu:  https://www.wattpad.com/story/157545305-love-is-love-teenwolf-sterek   Který vás může nasměřovat na mojí druhou sterek knihu :)

2) Co Teen Wolf samotný? Bude ještě nějaká kniha?- V plánu mám již poslední Thiam knihu, která není v publikaci a nevidím ji na dlouho publikovanou, je co zlepšovat :). Jsem teď vcelku zaneprázdněná a píšu 3 knihy + dodělávám korekci starších knih. Doufám, že si i fandové stereku najdou cestu k thiam shipu <3

3) Co ty hrůzostrašné chyby v jménech? Uděláš s tím něco?- Jistě, pracuje se na tom :) Kontroluji již opravené knihy, jelikož i já se hodně přehlédnu, nemám betu na opravu. 

4)Doporučila by jsi nám nějaké jiné straight knihy?- Ne, nedoporučila. Není to tak, že bych nečetla heterosexuální knihy, ale již na wattpadu čtu zřídka, jen dokončené knihy (Tak aby mě uspokojili a nenudili, což je toho málo). Proto vám straight a skoro ani gay knihy nemohu doporučit.

4) A co gay knihy? Ty čteš?- Budu si tu postupně budovat yaoi a fantasy knihovničku, kterou budu mít veřejnou, aby jste si mohli přečíst popřípadně jiné a skvělé autory.

5) Co mimo wattpad? Něco, co by jsi nám doporučila?- Momentálně mám dočtený Killing Stalking, JB Alex, Painter of night, dokoukané seriály jako My engineer, Love by chance a spoustu dalších. Z mých neyaoi maratonů mám ráda samozřejmě Teen Wolf a další seriály nesleduji :) 

6) Na čem ty při karanténě pracuješ, prosímtě?- Momentálně s kamarádkou máme společný účet, kde píšu knihy a ona mi je pomáhá opravovat, dělat mi kurzívy, podávat mi scénáře :) Nishnooneknow

7) Ještě něco, co by jsi vzkázala svým čtenářům?- Určitě toho mám na srdci moc, ale na jednu kapitolu by se to nevešlo :) Chtěla jsem začít s projektem mých myšlenek, různých názorů a hlavně, mé nepochopení dnešního světa. Je možné, že tuto kapitolu udělám, ať je úspěšná, nebo také ne. Svůj názor mi můžete sdělit samy vy :) Krásný nový rok, opatrujte se.

ColdKde žijí příběhy. Začni objevovat