34

588 33 2
                                    

Nudně jsem si čmáral poznámky do sešitu a jen zaslechl další otázku. ,,Co kdyby to byl úkol?" Pousmívala se holčina. ,,Tak povídej," Pobídl ji. ,,Aby si všichni kluci sundali triko," Usmívala se a jen se rozhlížela. ,,Kdo chce," Pousmál se Derek. Otráveně jsem si svlékl triko a sledoval Scotta, jak si sundal triko a jen se díval na Alliosn. ,,Flexer," Štípl jsem ho a zasmál se. ,,Vy si nebudete sundávat triko?" Pousmála se holčina. Položil si jablko na stůl. ,,Aby vám to nebylo líto," Svlékl si košili a znovu ukusoval z jablka.

Stiles: Aby Dylanovi neukápla slina od pusy :*

Scott: Tady někdo žárlííííí

Stiles: Ne

Lydia: Nezapírej nám to, my to víme, že žárlíš. Hezky se na Dereka dívají všichni :P 



Coural jsem se v knihovně, s Lydií a Scottem. ,,Vážně, četla jsem tu volání o pomoc, v oddílu s literaturou," Rychle se Lydie prohrabovala v knihách. ,,Už jsem zoufalá, já si to opravdu nevymýšlím," Jen jsem se na ni díval. ,,Vážně by jsi jela někomu pomoct, jen protože jsi viděla vzkaz v knihovně?" Zeptal jsem se ji. ,,Jasně že ano, tohle byl signál," Zasyčela na mě a já se jen opřel. ,,Fajn, nechám se courat bůh ví kde, jen aby jsme jeli někomu pomoct," Protočil jsem očima.

,,Mám to!" Usmála se Lydia. Vytáhla knihu a četla text, kterému jsem absolutně nerozuměl. ,,Jak to přečteš?" Zvedl Scott pohled od knihy. ,,Je to normálně napsané Angličtinou," Nechápavě se na nás Lydie podívala. ,,Myslím že vím, kde se to místo nachází, nevzpomínám si na název," Čarovala z mysli co mohla.

,,Lydie jsi si jistá, že tady vede cesta pro auta?" Ujišťoval jsem se, protože cesta vypadala velmi neupravená. ,,Je pozdě večer a my se autem couráme v nějakém houští," Upozornil Scott. ,,Jsem si jistá, je to normální cesta," Řídil jsem dál. Zaslechl jsem vibraci mobilu. ,,Čí je to mobil?" Nahnul se Scott hlavou k nám dopředu. ,,Asi můj," Zastavil jsem a podíval se na číslo. ,,Volá mi Derek," Otočil jsem se na ně. ,,Tohle nezvedej, raději," Upozornil mě Scott. Típl jsem mu to a odeslal sms, že nemám čas. ,,Vezmi si mobil Lydie a piš za mě," Jel jsem dál. ,,Píše, že mu to máš okamžitě zvednout," Scott se zasmál. Vymýšlel jsem odpověď. ,,Napiš mu, že opravdu nemohu," Lydie ťukala sms. ,,Máš si vzít ten debilní mobil k uchu a normálně mu to zvednout,"  Trochu jsem se začal obávat. ,,Řekni mu, že teď mám intimní chvíle, něco takového," Lydie se zasmála a začala psát. ,,Píše, že vzdychat tě už slyšel, tak ať to zvednu," Smála se Lydie. ,,Proboha co jsi mu to napsala, já myslel třeba sprchovat se," Scott se taky smál. ,,Vypni mi mobil raději," Zasmál jsem se nakonec taky.

 




Doufám že se vám dnešní kapitolka líbila :D jak to dopadne? uvidíte v další kapitole!! 

ColdKde žijí příběhy. Začni objevovat