5

1.4K 80 2
                                    

Tak mě tak napadlo, co si dát pohled Dereka ? :3 

Derek

Zaslechl jsem rozruch u někoho a běžel jsem k místu. ,,Co se-" Uviděl jsem znovu Stilinskiho, jak leží na zemi bez známky pohybu. ,,Stilesi?"  Neozýval se a jednu jsem mu pleskl. Probral se a jen se na nás zmateně díval. 

Tenhle kluk by měl mít zakázáno, aby dělal jakýkoli činnosti, které mohou někoho zranit.

Byl jsem rád, že je v pořádku a sám si oddychl. ,,Končíme!" Zakřičel jsem a viděl, jak si jeho kamarád Scott ho bere k sobě. Vždy mě píchne u srdce, když Stilinski opět leží na zemi, ale to má každý učitel strach 


Převlékl jsem se a šel ze šaten pryč. ,,Kam jdeš?" Podíval jsem se na Sydney, ženu, která tu dělá sekretářku řediteli. ,,Jdu domů, mám po práci a nezdržuji se tu," Falešně jsem se pousmál a ona se na mě jen dívala. ,,Dnes vám to šlo, hlavně tobě," Pousmívala se a kousala si rty, které měla namalované červenou rtěnkou. ,,Díky, jsem rád že se ti má práce líbí," Pokračoval jsem dál v chůzi a chtěl odsud vypadnout. ,,Máš dnes volno?" Zastavila mě v chůzi a přiblížila se. Couvl jsem dozadu a jen se zamračil. ,,Ne, nemám," Ušklíbla se. ,,Děláš nedostupného?" Chytla mě za triko a já se ji vytrhl. ,,Za to ty jsi dostupná až moc," Naštvaně mi dala facku a odešla. Usmál jsem se. Chytl jsem se za tvář a jen chvíli stál na místě. 


Stiles

Sledoval jsem všechno, co se stalo. Měl jsem špatný pocit, takový zklamaný... Co když-

Ne Stilesi, opravdu ne.

Ne Stilesi, opravdu ne

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Otočil jsem se na Scotta a ten se podíval zas na mě. ,,Teď se na nás učitel podíval," Pousmál se. ,,Co vypadáš tak smutně?" Spadl mu jeho úsměv. ,,Ty jsi zam-" Dal jsem mu ruku na pusu. ,,Ne!" Zakřičel jsem. ,,Teda možná," Začali jsme se smát. 

 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


O 10 večer: 

Balím si věci jako baterka, lano apod. věci. Jen tak jsem si projížděl složky, a našel něco se starou  shořelou budovou . Zajímá mě to, a proto to chci najít. Táta o tom neví, v podstatě nikdo. Oblékl jsem se, a vyrazil. Jelikož jsem nemohl dveřmi,  šel jsem oknem. Vyskočil jsem a okno přivřel. Dnes se už nevrátím.. 



Hewo, musím říct, že Derekovo učitelské schopnosti fungují velmi zdatně, ale jen na Stilese :DDDD Don't lie to us, Dereku!!! Doufám že se vám opravené kapitolky zamlouvají :P Jsou sice kratší, snad to nevadí :P Jinak písnička na konci je fakt krásná, byla by chyba ji tu nenechat <3

ColdKde žijí příběhy. Začni objevovat