35

550 31 1
                                    

Vystoupil jsem z auta, když jsem nemohl najít normální cestu. ,,Lydie tady opravdu nic není, je tu jen voda," Sáhl jsem si na menší potok vody, když jsem se díval, co vše tu je. ,,To není možné, já tu opravdu byla a byla tu cesta," Podíval jsem se na Scotta. ,,Tohle je normální?" Zašeptal jsem a on zakýval na souhlas. ,,Možná by jsme měli jet domů," Chtěl jsem jít. ,,Nikam nepůjdete, dokud to nevyřešíme," Zastavila mě. ,,Nemohla bych spát," Přišel jsem k ní blíže. ,,Kam chceš pokračovat dál? Přes ty kameny nepřejedu," Přemýšlela. ,,Jdeme pěšky," Šla k potoku a začala ho přecházet. ,,Studená voda a promočený boty, to jsem vždy chtěl," Ironicky jsem se pousmál a šel za Lydií a Scottem. 

Lydie se zastavila. ,,Stůjte," Zastavili jsme se společně se Scottem. ,,Co se děje?" Přiblížil se Scott k Lydii. Dotkla se vody, kterou jsme šli stále dál. Lekla se a stoupla se


Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


,,Viděla jsem, jak peru krev," Nechápavě jsem se na něj podíval. ,,Zakryj si uši," Poručil mi Scott a Lydie začala příšerně křičet. ,,Proboha co to je?" Skoro jsem se neslyšel a Scott byl evidentně v bolesti. Když Lydie přestala, měla v očích slzy. ,,Někdo blízký zemřel," Odkryl si uši Scott. ,,Někdo mi umřel doma," Nechápavě jsem se na ni díval. Začala si ruce mýt v řece a držela vodu v dlani.  ,,Možná by jsme měli jít, tohle nebyla dobrá volba" Chytl ji Scott za ruku. ,,V té vodě je krev," Řekla a my ji táhli raději dál. 

Jeli jsme domů, kdy Scott měl na sobě položenou Lydii a jen ji hladil ve vlasech. Nevím, jak přesně Banshee funguje, ale tohle bylo děsivé.



ColdKde žijí příběhy. Začni objevovat