10

1K 73 3
                                    

Derek

,,Mladíku, nebuďte na mě drzý, nebo vám napařím test z Historie,"  Napil jsem se svého kafe, které jsem si udělal na nudnou hodinu Historie, kterou supluji. ,,Starý Pane Hale, děkuji za váš návrh, ale absolutně mě to nezajímá," Zamračil jsem se a jen se na něj podíval. ,,Tak já si tě klidně osobně vyzkouším, aby se neřeklo, že by museli pykat všichni," Pousmál jsem se a on se přestal smát. 

,,Za pět, sednout," Přikázal jsem mu, když ani jednu otázku nevěděl. ,,Kdyby jsi dával pozor, díval se na dokument co tu je puštěný, tak by jsi věděl všechny otázky," Vytáhl jsem mobil a díval se do skupiny, co tam píšou.


Večer

Mezitím co jsem naléval další skleničku panáka, kterou jsem místo darování Scottovi kopl do sebe, zaslechl jsem hluk. ,,Co to zase je?" Zamračil jsem se. 

Stiles

Nemohl jsem čekat dál a proto jsem si vzal jednu mikinu, kterou měl v šatníku a snažil se vypadnout. Jelikož už na oknech nejsou žádný závěsy, skočil jsem jen tak a myslel si, že si zlomil kotník. ,,Kurva, do prdele," Zanadával jsem a s baterkou běžel pryč.

,,Teď ne!" Zaječel jsem na baterku, která začala blikat. Nejspíše mě už hledá a mně přestane svítit baterka. Náhle, kdy jsem ji oslovil nemile, přestala svítit úplně. ,,Ty krávo hloupá," Zasyčel jsem a odhodil ji. Šel jsem tedy někam, ani nevím kam. 

Derek

Slyšel jsem, jak tu někdo mluví a už mi bylo jasné, kdo to je. Tiše jsem za ním šel a jen si říkal, proč mi stále utíká. Vždyť já se k němu špatně nechovám. 

Skočil jsem na něj a povalil jsem ho. Náhle zapištěl a cukal sebou. ,,Co kdyby to byl někdo jiný, huh?" Přestal sebou hýbat a jen se na mě díval. ,,Myslel jsem si, že si vždy poslušný a ono mě to takhle zlobí," Chytl jsem ho za pas a přehodil si ho přes rameno. ,,Nic neříkáš, protože mám pravdu?" Stále ticho. ,,Dobře, tak ti doma naplácám," Náhle sebou cukl. ,,Prosím, nechci naplácat," Ušklíbl jsem se tomu, jak od něj to krásně znělo. Tak nevinně. ,,Když budeš Dereka zlobit, tak dostaneš," Chytl se rukou za mé triko a jen se držel.

ColdKde žijí příběhy. Začni objevovat