,,Dělej Scotte," Praštil jsem ho do zadku, když se nemohl dostat ven z okna. Zalezl dovnitř a mě stáhl sebou na zem. ,,Co dě-" Dal mi na pusu ruku. ,,Teď nemluv nahlas, někdo tam je," Řekl mi Scott. Sakra, já věděl, že sem nemáme chodit. Zaslechl jsem kroky a jen se vystrašeně podíval na Scotta. Než jsem se stihl podívat na dveře, Scott mě chytl za ruku a prorazil s námi dveře. Táhl mě kamsi po schodech, až nás zavřel a zamkl do místnosti. ,,Tohle bylo tak kurva těsný, že jsem se málem posral," Utřel si čelo a ozvaly se rány na dveře. ,,Pomoc mi najít benzín," Řekl a začal hledat. ,,Hrabe ti?" Vyjekl jsem po něm. ,,Co s tím chceš udělat?" Zastavil se. ,,Podpálit tuhle chatrč, co jiného," Znovu začal hledat. Nejen že jsem vrah, ale i žhář? ,,Našel jsem zápalky, ještě benzín," Nervózně hledal, když se ozývali různé rány. ,,Někde tu bude, jsme v garáži," Pobíhal ze strany na stranu.
,,Pojď," Táhl mě za ruku, když jsme vylézali z okénka. ,,Já to tu oběhnu a poliju to," Nervózně jsem se rozhlédl. Vážně mě tu Scott chce nechat? Se zápalkami? Čekal jsem nějakou chvíli, celý nervózní.
,,Jsem tu, škrtni," Ohlédl se. ,,Tak dělej," Zaječel po mně a já škrtl zápalkou. Scott mi z ruky vzal zápalku a hodil to na skvrny benzínu. Oheň se začal rozléhat a Scott mě strčil na stranu. ,,Cokoliv by se stalo, utíkej k sobě domů, k nám ne," Vydechl Scott, zařval se a proměnil se.
Běžel jsem domů, mezitím co jsem slyšel jen z dálky různý řev. Nečekal jsem na Scotta, hned jak začal, utíkal jsem domů.
Derek
Běžel jsem Scottovi na pomoc, jelikož jsem slyšel jeho vytí. Mám je chuť zabít oba, tohle byla má práce, speciálně kvůli tomuto případu.
Doběhl jsem k místu a zařval. Scott se odtrhl a já jsem skočil po chiméře, s kterou jsem se začal prát.
,,Kde mám Stilese?" Otočil jsem se po Scottovi, který potrhaný ležel na trávě, blízko hořícího domu. ,,Řekl jsem mu, ať jde domů," Kašlal a jen se na mě díval. ,,Zabiju tě, až nebudeš na pokraji smrti," Chytl jsem ho jednou rukou, vyhodil si ho na záda. Není to poprvé, co se Scott veze na mých zádech. Chytl se srsti a já s ním běžel k nám.
Doufám že se kapitola líbila :) <3
ČTEŠ
Cold
WerewolfBeacon Hill. Zdá se to, jako poklidné městečko, však? Co když se dva mladí, hloupý kluci zajímají o věci, které by neměli mladiství řešit? Je to dobrý nápad? Stilesi, Scotte? Uvidíte v příběhu, jak dva mladí kluci mají né tak úplně lehký teenagerský...