7

1.2K 77 2
                                    

Derek

Začal jsem odtrhávat pásky a rozvazovat ho. Proč to ten kluk udělal? Proč? Ani jsem se na toho, kdo ho odtáhl nepodíval. Vzal jsem si ho do náruče a jen se díval na to, v jak příšerném stavu je. Došel jsem do svého pokoje a jen si ho položil na postel. Svlékl jsem mu jeho věci a došel s ním do sprchy. Sám jsem jen byl v boxerkách a snažil se ho od krve a špíny umýt.

Položil jsem ho na postel a oblékl jsem ho. Ručníkem jsem mu chvíli sušil vlasy, aby nenastydl. Povzdychl jsem si a jen ho položil na menší gauč, co mám v pokoji. Převlékl jsem vše od krve a poté ho položil do postele a přikryl ho. Oblékl jsem si suché boxerky a tepláky. Vzal jsem špinavé věci dolů, vyprat je. 

,,Stiles, to je ten šprt z prváku, ne?"  ,,Lydie, Nech ho být," Hodil jsem věci do pračky. Náhle mě něčí ruka zastavila. ,,Jak na tom je?" Podíval jsem se na Scotta. ,,Špatně," Zavrčel jsem na něj a on se na mě jen díval. Snažil se mě ještě chvíli zastavit, ale já ho odstrčil. Zavrčel jsem na něj a on ustoupil. Došel jsem do pokoje a sedl si na gauč. Skoro jsem ho neslyšel dýchat a to mám nejlepší sluch v domě. 

Po chvíli jsem se přesunul do postele a jen ho hladil ve vlasech. Ten kluk tu nikdy neměl být. 

Scott

Podíval jsem se na Lydiu, která byla celá nesvá. ,,Co se děje, Lyd?" Promluvil jsem na ni. ,,Mám takový dojem, že Mikao nedojde domů," Podívala se na mě. Nervózně jsem se na ni usmál. ,,Takhle naštvaný nebývá, asi jsme to přehnali," Byla celá smutná. ,,Vždyť nikdo z nás nic neudělal, Mikao ani nevěděl, že Stiles existuje,"  Obhajoval jsem je, i když jsem chtěl sám Mikaa zabít, za to, že můj přítel je na tom špatně. Zaslechl jsem klepání a Lydie šla otevřít. Za chvíli vešla s Deatonem. ,,Zdravím, mládeži," Usmál se. ,,Tak kde mám toho mručouna?" Stále měl úsměv na tváři. ,,Je ve svém pokoji," Řekl jsem a Deatom šel po schodech, do jeho pokoje.

Derek 

,,Vem si ty peníze, nebo vážně už někoho zabiju," Zavrčel jsem na něj a vrazil mu peníze do kapsy. ,,Uvidíš, že za pár dnů bude v pořádku, je mladý," Usmál se a odešel z pokoje. Naštvaně jsem se díval na kluka, který stále mlčel. 

Sešel jsem po hodině dolů. Všichni náhle ztichli a já si jen sedl na samotný gauč, kde nikdo nebyl. Stále ticho. Podíval jsem se na ně. ,,To tady budeme ticho?" Zavrčel jsem na ně, i když za nic nemohou. ,,Dereku-" Podíval jsem se na Lydii, která má slzy v očích. Nic jsem ji na to neřekl. ,,Nevíte, kde je Mallia?" Podíval jsem se na všechny. ,,Myslím, že ji ani nikdo nepsal, že tu jsme," Promluvil Isaac. Zmlkl jsem a jen jsem přemýšlel. ,,Mohu ji klidně zavolat," Chytla mě Lydie za paži a já se na ni jen díval. Nic jsem neřekl a ona po chvíli pustila svou ruku. 

,,Jsem tu, bábovky!" Zakřičela Malia a s úsměvem si sedla ke mně na gauč. Všichni byli ticho. ,,Moment, co jste tu tak ticho?" Zamračila se a mě chytla okolo rukou. ,,Mal-" Chtěla Lydie něco říct. ,,Strýci, noták," Začala se mnou třást a já na ni zavrčel. Odtáhla se a jen se na mě dívala. ,,Fajn, tohle bylo dost ostrý,

Zaslechl jsem hluk ve svém pokoji. Zaposlouchal jsem se a zvedl se. Šel jsem po schodech do svého pokoje.

Je pryč.








Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
ColdKde žijí příběhy. Začni objevovat