33

612 42 6
                                    

Nervózně jsem propiskou bubnoval do sešitu a jen z hlavy tahal vše, co jsem si pamatoval o historii města. ,,Co tam máš jako druhou otázku," Strčil do mě Scott. Otočil jsem se a četl jeho otázku, jelikož je jiná skupina. ,,Tu nevím," Pokrčil jsem rameny a jen se otočil. ,,A třetí?" Zamračil jsem se. Otočil jsem se na něj. ,,Scotte, ty kokote, já se to neučil," Otočil jsem se zpět. ,,Pánové nebavte se, nebo vám to seberu a budete mít za pět," Napomenul mě Derek. 


,,Vím že mě máte hodně rádi, tak jsem se připsal na suplování na matiku," Pousmál se a ukousl si z jablka. ,,Příští hodinu jsme tady a připravte si sešit," Odešel pryč. Otočil jsem se na Scotta. ,,Jestli mě bude nutit psát příklady, tak mu to fakt neodpustím," Vytáhl jsem si z tašky pití. ,,Nedivím se ti, matiku úplně nesnáším," Usmál jsem se. ,,Tobě nejde nic," Otočil jsem se na Lydiu, která byla o uličku vedle mě. 

,,Chtěl jsem to udělat zábavnější formou, tak vám budu dávat příklady a buď se mě můžete zeptat na cokoliv, nebo mi dát klidně nějaký příklad," Sedl si na katedru a čekal, než si všichni vzali sešit. ,,Já nechci počítat, bože," Uraženě jsem se otočil. ,,Tady máte příklad, tak počítejte," 

Lydia: 79 :* pusinky.

Díval jsem se do mobilu a četl si, co si píšou.

Scott: Chytroučká 

,,Sedmdesát devět!" Vykřikla jedna holka a Derek se jen usmál. ,,Tak se ptej," Pobídl ji ke slovu. ,,Chtěla jsem se zeptat, na vaši orientaci," Usmívala se. ,,Jsem na obojí," Holky se začali smát a on si vzal další jablko, zakousl se a začal psát znovu. Takže si ho musím hlídat vlastně pořád? 




ColdKde žijí příběhy. Začni objevovat