,,Myslel jsem si, že budeš naštvaný," Pousmál jsem se, když mě přemlouval, abych si u něj lehl. ,,Pojedu se ale domů vysprchovat, abych ti tu neležel jen tak," Zatáhl mě za ruku. ,,Já doma mám taky sprchu, Dereku," Zamračil se na mě. ,,Když ti to nebude vadit," Pustil mě. ,,Chtěl jsem si, ať si ke mně lehneš, ale v džínech to nebude pohodlný," Zvedl se. ,,To nevadí, já něco najdu," Pousmál se. ,,St-" Skočil mi do řeči. ,,Věř mi, když já mohu nosit tvoje oblečení, tak ty budeš i moje," Postrčil mě. ,,Fajn," Pousmál jsem se a šel.
Přišel jsem v boxerkách a díval se na oblečení, co mi připravil. ,,Fajn, ale smát se mi nebudeš," Díval jsem se na kalhoty s nějakými zvířátky a tílkem. ,,Nebudu," Zasmál se. ,,Nemám to na sobě a už se mi směješ," Snažil se, aby se nesmál. Lehl jsem si k němu a jen poslouchal, jak mu bije srdce. Trochu se pousmíval. ,,To není vtipný," Kousl jsem ho jemně do krku a on mi dal ruku do vlasů. ,,Je to vtipný, měl by jsi se vidět. Drsný Derek Hale má na sobě fialové králíčky,"
,,Bože, kdo mi zas volá," Zavrčel jsem. Stiles se trochu lekl. ,,Co se lekáš?" Usmál jsem se. Zamračil se a praštil mě po zádech. ,,Víš jak to vrčení nemám rád," Dal ruce křížem. ,,Jsem vlk, nebudu mňoukat," Dal mu pusu na čelo, až byl z toho v tranzu. Vzal jsem hovor od Scotta. ,,Budeš dneska teda s námi to probírat?" Povzdychl jsem si. ,,To mi voláš už teď?" Nic nebylo slyšet. ,,Jasně že jo, když je pět odpoledne!" Zaječel do hovoru. ,,Fajn, neječ. Kdybych byl ale naštvaný, tak ti to je jasný čím to je," Položil jsem hovor a jen se protáhl. ,,Pojedeš se mnou, ke mně," Zvedl jsem se. Chtěl něco říct. ,,Teď nemluv, snažím se uklidnit, protože jsem se z příjemné pozice a času musel zvednout, jet ke mně a řešit tam povinnosti," Zastavil jsem ho a převlíkal se.
Pomohl jsem navléct Stilesovi triko, aby mi tam nešel bez trika. ,,To tam budu mít tepláky?" Chytl jsem ho do náruče, aby si nemusel tahat berle. ,,Jistě, je to můj domov a tam můžeš klidně chodit nahý," Pousmál jsem se a šel s ním do auta.
Položil jsem ho na sedačku, vedle mě. ,,Proč to musí slyšet i Stiles?" Pousmál se Scott. ,,Co je to za hloupou otázku," Zavrčel jsem na něj, až z toho měl tik hlavou.
,,Nudíš se?" Tiše jsem se nahnul ke Stilesovi, když se tam mezitím všichni bavili o tom, jak budou trénovat. Zakýval na to, že ne. ,,To se ani se mnou nebavíš?" Položil jsem si mé čelo na jeho a jen zavřel oči. ,,Der-" Hluboce jsem na dotyčného zavrčel, když mě vyrušil. Dal jsem zpět své čelo na jeho a jen poslouchal, jak skoro spí. ,,Lydie, vidíš že má intimčo, nemůžeš ho rušit," Zasmál se Scott.
ČTEŠ
Cold
WerewolfBeacon Hill. Zdá se to, jako poklidné městečko, však? Co když se dva mladí, hloupý kluci zajímají o věci, které by neměli mladiství řešit? Je to dobrý nápad? Stilesi, Scotte? Uvidíte v příběhu, jak dva mladí kluci mají né tak úplně lehký teenagerský...