8

1.2K 72 2
                                    

Podíval jsem se na to, jak byli provazy ze záclon uvázané a vedly dolů. Zavrčel jsem. Co si myslí, že dělá? Vyskočil jsem z okna, i bez pitomých záclon.

Stiles

Celý uplakaný jsem běžel lesem, kdy mě nohy začali neskutečně pálit a bolet. Běžel jsem bosý a všechno to listí, ostružiny jsem samozřejmě nevynechal. Pořádně jsem ani neviděl na cestu, ale věděl jsem, že nesmím přestat utíkat. Nechci ještě zemřít v mladém věku. Náhle jsem zaletěl někam do roští, kde jsem se chytl do ostružin, které se na mě nachytalo. 

Derek

Běžel jsem podle stopy a nedaleko jsem už i cítil jeho. 

Derekovi nikdo neuteče. 

Zaslechl jsem pláč a celý můj vztek odezněl. Skočil jsem k nějaké menší škarpy a snažil se vše to trní dát pryč. ,,Já ještě nechci umřít," Plakal, až mi ho bylo moc líto. A to že mi většinou nikoho líto není. Chytl jsem ho do náručí a trochu sebou cukal. ,,Udělám cokoliv, jen když mě necháš žít," Brečel a já se jen na něj díval. Neměl jsem ani slova na to, abych něco řekl. Jen jsem ho vzal a šel s ním zpět. 

Položil jsem ho znovu na postel a on se na mě zděšeně díval. ,,Nic neříkej," Zastavil jsem ho a on byl ticho. ,,Nechci aby jsi teď s někým jiným než se mnou mluvil," Kýval na souhlas a měl znovu slzy v očích. Povzdychl jsem si. Přisedl jsem si blíže a on se odtáhl. Chytl jsem ho za ruku a přitáhl jsem si ho blíže. ,,Nechci ti nic udělat, jsem-" Chtěl jsem říct, že jsem jeho učitel. Je to paradox, že jsem jejich učitel. ,,Nikdy bych ti neublížil," Jen jsem zmlkl a dal mu svojí hlavu na jeho rameno. 

,,Tak si odpočiň a nikam nechoď, nechci aby jsi se zranil," Pousmál jsem se a on se na mě jen vyděšeně díval. Odešel jsem dolů a jen si mezi ně sedl. ,,Je v pohodě?" Podíval jsem se na Isaaca a neodpověděl. 

ColdKde žijí příběhy. Začni objevovat