(bonus)Pytania do bohaterów- odpowiedzi

299 18 42
                                    

*Wchodzi na scenę i włącza mikrofon*

-Raz, dwa, halo? Czy mnie słychać?

*puka w mikrofon i zaczyna*

-A więc witajcie! Dziś poprosimy naszych, najlepszych, najznakomitszych postaci, aby odpowiedzieli na pytania od was! Zapraszam!

-Jako pierwsza stawi się... Magdalena!

*Zdezorientowana bohaterka pojawia się przed kamerą*

-Cco?!

-Witaj moja droga imienniczko! Mam dzisiaj do ciebie kilka pytań od widzów!

-Jakich widzów?!

-Powiem ci potem, albo i nie, ale teraz... Zaczynajmy! To pierwsze od Tajemnicza_12321 Pokażesz jakieś notatki w języku Darkness?

-Dobrze, ale proszę ich nie rozpowszechnieć...
*wyciąga kartkę i przykłada ją do kamery*

-Za późno! To zostanie już tutaj na WIEKI!

-Następne!*mówi sarkastycznie i klnie pod nosem*

-Wedle życzenia*autorka szczerzy się* Kiedy powrócisz do Autobotów?

-Muszę się od nich odciąć, jeśli spędzą ze mną za dużo czasu moi wrogowie przejdą na nich. Wrócę kiedy będzie absolutna ostateczność, albo skończę czytać te papiery i będę się nudzić...

-Kolejne. Zabierzesz mnie kiedyś do Darkness?

-Raczej nie planuję organizować wycieczek krajoznawczych dla powierzchniowców, ale jeśli się do tego przekonam, zarezerwuję miejsce. *autorka wywraca oczami* Następne.

-Poznasz mnie z Darkiem?

-To zależy. Jeśli zorganizuję tą wycieczkę, to prawdopodobnie zmuszę go aby był przewodnikiem i poznasz go osobiście. Kolejne.

-Okej. To tyle pytań...

-Nareszcie!*autorka uśmiecha się złowieszczo*

-Od Tajemniczej. Teraz czas na Fajowaa pierwsze: Trudno było się nauczyć tego wszystkiego co musi królowa?

-Oczywiście, że było. To jak porównać sprawdzian z trzeciej klasy z maturą. O kilku rzeczach wolałabym zapomnieć...

-O jakich? *autorka patrzy z zaciekawieniem, a Magda wywraca oczami*

-Królowa musi być najlepsza we WSZYSTKIM. Dokładnie WSZYSTKIM. Uczyłam się wiele bezsensownych rzeczy, ale dałam radę. Ledwo, ale jednak. Następne.

-Kogo oprócz Dark'a lubisz najbardziej wśród demonów?

-Trudno wybrać. Wśród demonów za Dark'iem na równi stoi Night i Isaku. Trudny wybór. To wszystko..?

-Tak... *Królowa wzdycha* Nie, jednak nie. *Magda się spina i mierzy autorkę zdenerwowanym wzrokiem* Jeszcze jedno od Tajemniczej. Będziesz kogoś torturować na wizji?

-Raczej nie, chociaż nie wykluczam tej ewentualności...*uśmiecha się złowieszczo patrząc znacząco na autorkę*

-Ymm, to może to zakończmy? Następny! *spanikowana autorka macha ręką i „znika" Magdę*?Na salę prosimy Siedswipe'a!
*W blasku reflektorów pojawia się zdezorientowany czerwony autobot*

Pani Mroku (TF-fanfic) ZawieszoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz