9.30
AMELİYATHANE-Ekip 1-
"Kan basıncı düşüyor."
"Kanama yoğun takviye yapmamız gerek."
"Hastayı kaybediyoruz."
"Yırtık var." dedi Taehyung. "Yanlışlıkla kan damarlarından birini zedelemiş olmalıyız. Hastaya iki ünite kan takviyesi yapalım. Hemşire Choi, sende."
Taehyung terlediğini hissediyordu. Oysa çok basit bir işlemdi ama camekanın arkasında onu izleyen bir baba faktörü oldukça gerilmesine sebep oluyordu. Etrafındaki sesler yoğunlaşırken yalnızca birine odaklanabiliyordu Taehyung.
Kendi kalbinin sesine.
Daha sonra babasının sesi duyuldu.
"Prf. Dr. Kim Taehyung. Odaklan. Sadece odaklan."
Babası ondan daha gergindi. Söylediği cümledeki her kelimenin tonundan anlaşılıyordu. Üşüdüğünü hissetti. Oysa alnından terler akıyordu. Asistanın yardımıyla kurtuldu.
Gözlerini yumdu.
Aldığı nefeslerin sesi kulaklarını tıkıyordu. Başaramayacağım diye düşündü. Sonra kafasını sallayarak bu düşünceden kurtuldu.
Başarabilirdi.
Bu onun işiydi. Sadece her zaman yaptığı şeyi yapması gerekiyordu.
Odaklan diye tekrarladı.
Ellerini ani bir hareketle hastanın göğsüne sokup kalbi buldu. İnce parmakları bunun için yaratılmıştı. O doktor olmak için doğmuştu.
"Doktor Taehyung! N'apıyorsunuz?"
Duyma.
"Ne halt yediğini sanıyorsun sen!?"
Odaklan.
"Hastanın değerleri düşüyor."
Yapabilirsin.
Parmağının ucuyla o yumuşak dokuyu sonunda bulmuştu.
"Buldum!" dedi. "Kanı temizleyin."
Narin parmakları yırtık bölgeyi kuş misali tutarken asistan hastanın göğsüne dolan kanı vakumladı. Artık her şey daha netti. Uyguladıkları tampon sayesinde Taehyung'un çalışacağı bölge çok daha net bir şekilde görünüyordu. Geriye yalnızca dikişleri atıp hastayı kapatmak kalmıştı. Yırtığı onardı. Hastanın göğsünü estetik dikişlerle kapatarak son dokunuşları yaptı.
"Bitti!" dedi neşeyle. Başardım.
Ama bilmediği bir şey vardı. Jimin çoktan bitirmişti.
Camekana baktığında babasını göremedi. Maskesini çıkarıp alnındaki terleri kolunun tersiyle sildi. Önlüğünü çıkarıp ameliyathanedeki çöpe attı.
Ters bir şeyler var diye düşündü.
Asistan geldi. "Doktor Taehyung. Bay Kim sizi odasında bekliyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
doctor of killer's | taekook
FanfictionHayatta herkes bir şeylere tutunmakla yükümlüydü; kimi sevgiye, kimi nefrete, kimi paraya, kimi güce... Tüm seçenekler uzayıp giderdi. Taehyung ise daha ilk seçenekten elenmişti. yoonmin namjin