10.28
TOPLANTI SALONU"Hepiniz çok yoğun şartlar altında canla başla çalışıyorsunuz. Ama bizler doktoruz. Hayat kurtarmak bizim işimiz. Yeteneklerimiz sayesinde insanların yaşama tutunmalarını sağlıyoruz." Diye başlayarak giriş nutuğunu atıyordu Bay Kim.
Sabah tüm hastahaneye haber verip toplantı olacağını söylemişti. Böylelikle yarışma sonucunu da açıklayarak aradan çıkarmayı planlıyordu.
Taehyung ise hala dün gecenin etkisinden çıkamamış, gözlerini güçlükle açık tutuyordu. Neyseki babasının tam arkasındaydı ve görüş alanına girmiyordu. Jimin, Yoongi'nin yanında oturmuş ama bakışlarıyla Taehyung'u göz hapsine almıştı.
"Bildiğiniz gibi geçenlerde hastahanemizde bir yarışma düzenlemiştik. Kazananın Prf. Dr. Kim Taehyung olduğunu bildirmek isterim."
Sesindeki gurur duyulmayacak türden değildi. Gözlerini sıkıca yumdu Taehyung. Bir an önce bu ortamdan uzaklaşmak istiyordu.
"Kendisini huzurlarınıza davet ediyorum. Eminim bizler için söyleyeceği birkaç cümlesi vardır."
Salondaki alkış sesleri yükselirken, Taehyung kendini yok etmek istediği sandalyesinden kaldırarak kürsiye doğru ilerledi. Babasının önünde yapmacık bir saygıyla hafifçe eğilip, yüzüne bakmadan mikrofona uzandı.
Konuşmak için salondaki seslerin kesilmesini bekledi. Babasının aksine, o hastahanede sevilen bir cerrahtı. Ve çoğu kişi bir an önce onun devrinin başlaması için tacı giymesini bekliyordu.Sakinleşmek için Jimin'e baktı. Arkadaşının yüzü ifadesizdi ama bakışları buluşunca dudakları hafifçe gerilerek tebessüm etti.
"Bak Kim'in de söylediği gibi bizler doktoruz ve bu salondaki herkes dahil tek amacımız bize emanet edilen canları hayatta tutmaya çalışmak. Bizim tek yarışımız ölümledir. Biz ameliyathanedeyken dışarıda bekleyen hasta yakınlarının karşısına başımız dik bir şekilde çıkmak en büyük gururumuzdur. Bizler çok kutsal bir iş yapıyoruz.
Yeri geldiğinde kendimize bile ayıracak vaktimiz kalmıyor. Değil özel hayat, uyku için bile zamanımız yok. Yine de tüm yorgunluğumuzu ve şikayetlerimizi unutmak için kurtardığımız insanların minnet duyguları yeterli oluyor. Çünkü bizler bunun için yaşıyoruz.
Bu yarışmada benim kazanmam ya da Doktor Park'ın kaybetmesi önemli değil. Önemli olan başarıyla sonuçlanan ameliyatlarımız. Onları bekleyen sevdiklerine iyi haberlerle dönmemiz. O yüzden bugün bu ödülü burada bulunan tüm doktorlar adına kabul ediyorum.
Ayrıca babamın, yani Bay Kim'in en yakın zamanda yönetim haklarını bana devredeceğini de sizlere bildirmekten onur duyarım.Lütfen daha sıkı çalışalım."
Taehyung'un sözünü bitirmesiyle coşan salona karşılık babası çenesini gererek kaşlarını çatmıştı.
Çünkü anlaşmada bu yoktu.
Ama madem ki savaş istemişti, oğlu bunu ona verecekti. Bugün herkesin ortasında kılıçlar çekilmiş, Taehyung asıl güçlü tarafın kim olduğunu ona göstermişti. Yeniden babasının karşısında eğilerek önce kürsüden daha sonra salomdan ayrıldı. Jimin'in peşinden geldiğini duyuyordu ama durmadı. Koridor boyunca hızlı adımlarla ilerleyerek kendini bahçeye attı.
11.15
HASTANE BAHÇESİTaehyung ona seslenen arkadaşını umursamadan banka oturup başını arkaya yasladı. Güneş ışıkları tatlı tatlı yüzünü okşuyordu. Kollarını göğsünde birleştirerek temiz havanın ciğerlerine dolup, onu biraz olsun rahatlatması için derin derin soluklar aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
doctor of killer's | taekook
FanfictionHayatta herkes bir şeylere tutunmakla yükümlüydü; kimi sevgiye, kimi nefrete, kimi paraya, kimi güce... Tüm seçenekler uzayıp giderdi. Taehyung ise daha ilk seçenekten elenmişti. yoonmin namjin