Ep|21

8.3K 676 276
                                    



HWARANG HASTANESİ
09.15

"Selam millet." Hoseok eski neşesini yeniden kazanmış bir vaziyette gülümseyerek masada oturan arkadaşlarının yanına geldi.

"Oh, Hoseok hyung sen..." Jimin uzun zamandır onu görmüyor olmanın heyecanıyla hemen ayaklanırken, takıldığı ayrıntı ile dudakları şaşkınlıkla aralanmıştı. "Heeyy sen dövme mi yaptırdın?" Sesi şaşkınlıktan yüksek çıkmış olacak ki, son cümlesiyle masadaki tüm başlar ikisine dönmüş sonra Hoseok'un yaptırdığı dövmelerde oyalanmıştı.

"Demek güneş ve ay." Yoongi bıyık altından gülümserken Jimin'i kolundan çekerek eski yerine oturtmuş ve elini tokalaşmak için Hoseok'a uzatmıştı. "Dostum, bize anlatmak istediğin bir şeyler var mı?"

"Böyle ayak üstü açıklamak istemezdim ama sanırım şimdi söylemezsem bir daha hiç söyleyemeyeceğim."

"Bizi meraklandırıyorsun." diyerek araya girdi Jin. Pür dikkat küçüğünü dinliyordu.

"Dohyun'la olanlar yanlış anlaşılmaymış." diye söze başladı Hoseok. Hali görülmeye değerdi. Gözleri parlıyordu ve bunu en kör insan bile fark edebilirdi. "Benden samimi bir biçimde özür diledi ve kız arkadaşım olmak istediğini söyledi."

"Yani dövmelerinle tam olarak alakası nedir?" Namjoon kahvesini yudumlamaya devam ederken, masadaki tek kör kişi olarak sorusunu sormuştu.

"Çift dövmesi." diyerek yanıtladı Hoseok. Tatlı bir utançla birlikte değişik bir heyecan yaşıyordu. "Dün gece yaptırdık."

"Dün gece yaptırdılarsa sen nerden biliyorsun Yoongi?" Jimin sevgilisine merakla dönerken sormuştu.

"Sosyal medya hayatım." diye yanıtladı Yoongi kendini meraklı gözlerle izleyen bedeni. "Dohyun'un paylaşımında görmüştüm."

"Dohyun'u mu takip ediyorsun?"

"Ah, cidden Jimin. Bunu tartışmayacağız değil mi?"

"Tartışacağız. Ama daha sonra."

"Tartışmanız bittiyse asıl konumuza değinebilir miyiz?" Jin ikiliyi bölerek yeniden araya girmişti.

"Asıl konumuz nedir?" diye sordu Hoseok büyüğüne dönerken.

"Tae'nin doğum günü." diye yanıtladı Jimin.

"İyi de Taehyung doğum gününün kutlanmasından nefret eder." Yoongi sorarcasına konuşmuştu. Daha önceden bizzat tecrübe ettiği için böyle şeylere kalkışmıyordu artık.

"İşte bu yüzden yardımınıza ihtiyacım var." dedi Jimin başını iki elinin arasına alıp yanaklarını şişirirken. Yalvaran gözlerle masadaki herkese tek tek bakmıştı.

"Bize sadece ne yapmamız gerektiğini söyle." dedi Jin, homurdanan sevgilisini görmezden gelirken. "Elbette yardım edeceğiz. Çok zor şeyler yaşadı. Belki biraz keyiflenir."

Jimin, gözleri mutlulukla parlarken sandalyesinde dikleşti. "Öyleyse anlatıyorum."

***

"Tebrik ederim Bay Küçük Kim?" Chanyeol tüm ameliyat boyunca Taehyung'u izlemiş ve ameliyat bitiminde yanına gelerek elini uzatmıştı.

Taehyung Chanyeol'ün ciddiyetini ölçerken gülmüş ve uzattığı eli tutmak yerine öylece izlemişti. "Burada ne arıyorsun?"

"Veda etmeye geldim." diye yanıtladı uzun olan. İfadesinde alay yoktu. Hastaneyi elinden alacağım, diyen adamın hırsı yoktu. Öylece tebessüm ederken, elini indirmiş ve cebine sokmuştu.

doctor of killer's | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin