Keyifli okumalar...
Göz kapaklarıma vuran güneş ışığına daha fazla karşı koyamadım ve gözlerimi araladım.
Başucumda uyuyan Buğra irislerime yansıyınca hareket etmeyi bıraktım. Kolunu kendine yastık yapmış, yatağın dibine oturarak uykuya dalmıştı.Yüzüne vuran ışığa elimle engelledim. Beyaz tenine bir gölge peydah oldu. Uzun kirpikleri yavaşça kıpırdadı, gözlerini açtı.
Yumruk yaptığı eliyle gözlerini ovaladı."Daha iyi misin?"
Sorusunu görmezden geldim, sırtımı yatağın başlığına yasladım.
"Sana da günaydın Buğra."
Yüzünü buruşturdu, oturduğu yerden hafifçe havalanarak yatağın üzerine oturdu.
"Çenen de açıldığına göre iyisin."
Dudağım kenarına yapışan saç telimi kenara itelemek istedim ama Buğra benden önce davrandı. Baş parmağı ve işaret parmağını bir kıskaç gibi tutarak saç telini kulağımın arkasına iteledi. Tenime değen soğuk eller, bana hiç yabancı değildi.
Tenimde gezinen eller, bir uyuşturucu hissi veriyordu. Göz kapaklarım yorgunluktan açılamazken, boğazımı yakan nefesimi ciğerlerime hapsettim. Uyanmamak için direnirken, Soğuk eller burnumu kavradı. Ciğerlerimdeki bir tutam nefes toz bulutuna karışırken, gözlerim açılmıştı istemsizce. Sık sık nefes alırken etrafı kısa bir süreliğine dikizledim.
Az önce gezinen eller kendini sessizliğe bırakmıştı, kimse yoktu.
Zihnime sızan anıya karşılık dudaklarıma bir tebessüm kondurdum.
"Sen, uyurken bana dokundun mu?"
Sorumu duyunca kaşlarını çattı ve dudakları düz bir çizgi halini aldı.
"Ne?"
Bedenin yanında sarkan elini tuttum. Soğuk elleri, kalbimde bir köşeyi yaktı. Acı ile değil de mutlulukla harladı.
"Abim, beni bir eve getirmişti ya. O zaman ben baygınken senin ellerini hissettim."
Çatık kaşları gevşedi, alnında beliren çizgiler yok oldu.
"Ateşini kontrol etmek için dokunmuştum. Şu an da olduğu gibi."
Şakaklarıma vuran ağrı gözlerimi kısmama sebep oldu.
"Dün ne oldu?"
Hafızamda kesik kesik beliren anılar, çok fazla bulanaktı.
"Ateşin çıktı, zar zor düşürdük."
"Düşürdük derken?"
Tuttuğum elini, elimden ayırdı. Gözlerim zarif ellerinde kaldı. Bir erkek eli için fazlasıyla güzeldi. Aldığı derin nefes sesi dikkatimi çekti.
"Kainat, ben düşürdüm. Tek başıma. Hastaneye götürecektim ama sen ağlayarak engel oldun. Ben de ne yapsaydım? Bildiğim kadarıyla yaptım bir şeyler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözyaşı Kesesi
Ficção AdolescenteMelun bir canın beden bulmuş hali Kainat... Ustaca kimliğini gizleyen bir adam, Buğra. Ve bahçedeki ölü çiceklerin yazdığı kader oyunu.. Her yalan bir gün açığa çıkardı ama duygular... Duygular, çıkmaz sokaklardan çıkamazdı. Bir peri masalına evrile...