~7~ BUĞRA BEY

3K 469 346
                                    

Keyifli okumalar...

Gözleri mutlulukla kısılırken, bir deli gibi kahkaha atıyordu. Bedenim korkuyla gerilemiş ama onun kahkahalarına eşlik etmiştim nedensizce. Neden veya niye güldüğüm bir bilinmezdi ama havada asılı kalan bulutlar bile komik gelmişti o an.

Kaldırımdan geçen büyüklü küçüklü insancıklar sonunda kafayı sıyırdığımı düşünmeden kendilerine alıkoyamamışlar gibi bakışlar fırlatıyorlardı.

Nefesimi düzene soktuktan sonra gülmeme son verdim.
Buğra beyde gülmesine bir son verip  sorar gibi suratımı yokladı.

"Niye güldün öyle."

"Sen niye güldüysen ondan."diyerek tersledim.
O geceden sonra duygu geçişlerim o kadar hızlıydı ki ayak uydurmak çok zordu. Gerçekten sonunda yapmak istediğimi ama başaramadığım şeyi -delirmeyi-  başarmıştım.

Dudakları donuk bir ifadeye büründü.
"Eee..."

"Ne eee'si?"

Şüpheyle kısılan gözlerim şaşkın bir ifadeyle kaldırımda bağdaş kurarak oturan adama çevirdim.

"Buğra bey lütfen yerden kalkın, rezil oluyoruz."

Etrafa kısa bir bakış attım. Yolun sonunda gelen birkaç kişi vardı. Aceleyle omuzundan tutup kaldırmaya çalıştım ama cılız görünen bedeni  oldukça ağırdı.

"Lütfen kalkın ayağa"

Ben çabalamaya devam ederken Buğra bey yanaklarını parmakları ile avuçlamış, miskin miskin oturuyordu.

"Ne yapıyorsunuz? Rica ederim kalkın Buğra bey!"

Dilimde tüy bitti, mecalim kalmadı. Bugün bu kadar rezil olma kotam dolmuşken bir de bu.

Bir filozof Atakan edasıyla
"Şşşt! Düşünüyorum sessiz ol."
dedi.

Bir aile daha yanımızdan garip garip bakarak geçip, gittiler.

Kaldırımdaki taşları ayağımla iteledim ve yorgunlukla bedenimi yanına bıraktım.

Gözleri bir saniyelik açılıp, kapandı ve "Sana minnetterim."dedi sakin bir sesle.

"Sanki ne yapmışım?"

Ela gözleri bana dönerken "Kalk, hadi gidelim."dedi.

Oturduğum yerde yanaklarımı avuçlarıma yasladım ve
"Şş düşünüyorum sessiz ol."dedim.

Kısasa kısas.

Bedenim havalanırken minik bir çığlığı dudaklarımdan saldım.
Bir eli sırtımı kavramışken diğer eli de bacaklarımdaydı. Nefesimin tükendiğini hissettim.

"Benimle oyun oynama Kainat."

Gözlerimi gözlerine diktim.

"Manyak ya. Yeminle psikopat, sapık!"

Dudakları kıvrılırken erkeksi bir kıkırtıyı bahşetti bana.

"Sen hiç böyle yakışıklı  ve yazar olan bir sapık gördün mü?."

"Sapık değil ama psikopat gördüm."

"Hım yani yakışıklı olduğumu kabul ediyorsun. Şu taksiyi durdur. Buğra beyinin eli dolu."

"Başka emriniz var mıydı Buğra bey?"

Kafasını hafifçe eğip, dudaklarını kulağıma yasladı.

"Hiştt! sözümü dinle yoksa bu Buğra bey..."

Alnına işaret parmağımı bastırıp uzaklaştırdım.

"Terbiyesiz, ahlaksız. Vazgeçtim ben yazma benim kitabımı. Sal beni.
Yakışıklıymış."

Cık cıkladı ve dudakları ahenkle tekrar oynadı.

"Olmadı ki böyle daha sözümün devamını getirmedim. Devamında sana yemek vermez diycektim."

Elimi havada "He tabii bende yedim."anlamında salladım.

"Aa bak taksiyi ne de güzel durdurdun."

Önümüzde duran taksiye sinirle baktım. Bu adam kesin beni katil yapar.

"Ben bi kere o amaçla sallamadım."

kapıyı açıp beni oturtturur otutturmaz yana kaydım. Buğra beyde yanıma oturdu. Taksici amcaya bilmediğim bir adres söyledi.

"Nereye götürüyorsun beni?"

üstüme doğru eğilip konuştu.
"Ofisine."

bu sefer ben dudaklarımı kulağına yasladım.

"Gelmiyorum."

Sırtını dikleştirip benden uzağa kaydı.
Susup önüme döndüm.

Hayat bana acımasızca "Al bu deliyi siz iki deli takılın." Diyordu resmen.

Karar hakkı yine bana bırakılmıştım öylece zorla kabul etmek zorunda bırakılmıştım. Nefesimi derince içime çektim ve camdan gördüğüm insan siüleletlerine baktım, abimi görürüm diye ama biliyordumki o çok uzaktaydı.

Hep İtalya'da yaşamak istiyordu. Belkide oraya gitmiş, çareler çaresizi kardeşini unutmuş ve buyruk tebessümlerini bir kutuya kaldırmıştı.

Bensiz hayat eminim çok güzeldir ama altı gün önceki geceyi düşününce
yaşamak isteyen bir tarafım varmış meğerse. Bunu ne kadar yaparsam yapayım o parçam ölmeden ben hep yaşayan beden, ölen bir ruhla direnecektim.

🥀🥀🥀

Bu bölüm biraz cringe geldi bana idneow
Çok utanıyorum #buğrallahsenibildiğigibiyapsın

Ama yaşım küçükken yazdığım için çok takılmayın. Düzenleyeyim dedim ama nerden tuttuysam elimde kaldı.

Buğra, kesinlikle böyle biri değil.

Yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen.

Gözyaşı Kesesi      Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin