Özge evden İpek'i çağırmak için çıktığında onu duvarın dibinde titrerken buldu.
"Prenses noldu?"
"O yaptı, o yaptı." Bir kaç defa bu kelimeleri tekrar edip hızla ayağa kalkıp eve koştu. Özge arkasından
"İpek ne oldu? Melisa nerede?" diye bağırsada dönüp ona cevap verecek zamanı yoktu.
İpek eve girdiği gibi çantadan bir miktar para alıp caddeye çıktı. Arkasından gelen Özge ona yetişemeden gelen ilk taksiye binip yola koyuldu.
* * *
Rüzgar'ın evinin önüne geldiğinde biraz duraksadı. Bu evden kaçmayı başarılı daha birkaç saat olmuştu ki şimdi kendisi ona gelmişti.
Hızlı adımlarla korumalar ona bakarken kapının önüne geldi
"İpek hanım?" Koruma ona şaşkınca bakarken evin kapısını ittirdi. Bu evde onu gördükleri ve Rüzgar onu zaten aradığı için tutmaya çalışmamışlardı.
"Gerekirse bu şehrin altını üstüne getireceksin yinede bulacaksın İpek'i. Anladın mı?" Rüzgar karşısındaki iki büklüm olmuş adama bağırıyordu.
"Rüzgar!" İpek kızarmış gözleri ve öfkeden titreyen bedeniyle bağırdığında Rüzgar hızla kafasını ona çevirdi. Anında kaşları çatılan Rüzgar İpek'in üstüne gelmeye başladı.
"Sen ne yaptığını sanıyorsun? Kaçm-" Rüzgar daha cümlesini bitirmeden İpek ona ulaşmıştı ve yüzüne tokat atmıştı.
"Kızım nerde? Çabuk ver Melisa'yı. Onu benden almaya hakkın yok!" Rüzgar şaşkınca İpeke baktı
"Neden bahsediyorsun sen? Melisa'yı almak ne? Nerede Melisa?" İpek elinde tuttuğu zarfı Rüzgar'ın yüzüne fırlattı.
"Kızımı bana ver." İpek'in sesi kısılmış ve başı dönmeye başlamıştı. İpek geriye doğru sendelenirken Rüzgar onu son anda tutmuş ve yere düşmesini engellemişti.
Kucağında baygın bir şekilde yatan sevdiği kadını odasına yatırdıktan sonra İpek'in ona verdiği zarfı açıp okumaya başladı.
'İpek, nasılsın? Şaka yapıyorum tabiki de bu mektubu sana hal hatır sormak için yazmadım. Diyeceğim şey fazla değil. Sadece şunu diyeceğim. Sen benim elimden baba olma hakkımı aldın, bende senden kızını alıyorum. Sağlıkla kal.'
* * *
Kadın çocuğun bulunduğu odaya girdiğinde adamın da odada olduğunu gördü.
"Benim intikamımı çocukla almayı mı düşünüyorsun? Araştırıp, topladığın bilgileri çok merak ediyorum." Kadın adama baktıktan sonra kanepede yatan çocuğa baktı.
"Senin intikam almak, benim de ders vermek istediğim kişilerin kızı desem? Üstelik ders vereceğim kişiyi yanlış kişiye yönlendirdim." Adam kaşlarını havaya kaldırdı.
"Bak sen! Onun bir çocuğu olduğunu bilmiyordum." Sonra adam memnun bir şekilde gülümseyip kadına baktı
"Seninle çalışarak doğru bir seçim yapmışım." Kadın adamın lafı üzerine gür bir kahkaha attı
"Tam da istediğin gibi bir intikam alacaksın. Merak etme."
* * *
İpek kendine geldiğinde olanların aklına gelmesiyle hızla yattığı yerden fırladı. Rüzgar'ın karşısında bayılmış, Rüzgar'da bunu odaya taşımış olmalıydı.
Merdivenlerden hızla inip evin içinde Rüzgar'ı aramaya başladı. Melisa'yı ondan almaya hakkı yoktu.
"Rüzgar!" Kocaman olan evinin içinde bağırarak salona geldi. Salonda oturan Özge onu görmesiyle ayağa fırlayıp yanına gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geriye Dönmek Mi? ASLA!
RomantikRüzgar... Yıllar önce yaptığı bir yanlış yüzünden başına bela almış ve bu beladan kurtulmak için çok yanlış bir yol seçmiş adam. İpek... Canından çok sevdiği kızı Melisa'ya hayatını adamış, kalbi büyük acılar altında ezilmiş bir kadın. Kader... Bu...