Chapter 1 - Awake

549 25 21
                                    

P.O.V: Y/N

'Y/n!'

Mam laat me slapen.

'Y/n! Opstaan!'

Met een zucht kwam ik overeind en keek naar de tijd.

7.20 uur.

Great, waarom zo vroeg. Het is vakantie.
Door mijn slome geheugen herinner ik me eindelijk iets en er verschijnt een glimlach op mijn gezicht. Vandaag is het concert van BTS!

Rap deed ik mijn onesie aan, deed mijn haar in een knotje en ging naar beneden.

'Goodmorning', zei ik met een lach op mijn gezicht. Iedereen zat nog in z'n pyjama met een suf gezicht. Normaal is dat niet zo.

'Zo vrolijk mag je wel vaker zijn, y/n', grinnikte mijn vader.

Ik rolde met mijn ogen en liep naar de keuken om ontbijt te maken. Wat heb ik zin in eten zeg! Ik pakte wat brood en beleg uit de kast en begon te smeren.

Met een bord vol boterhammen kwam ik binnen en begon het naar binnen te proppen.
Mijn ouders keken me aan en ik keek terug. 'Wat?', vroeg ik met mijn mond vol brood.

Mijn moeder begon te lachen, alsof ik een of ander schattig hondje was dat keurig zijn brokjes zat te eten.

'Schat, je vader en ik hebben een verrassing voor je. Vanavond is het concert en we wilden het je niet aandoen om met een van ons te gaan.'

Mijn ogen werden groter. Wat bedoelden ze?

'We hebben gisteren contact gehad met de ouders van je vriendin Shirley,' vertelt mijn moeder geheimzinnig, 'en ze gaat met je mee!'

Shirley??? Mijn beste vriendin die ik al een lange tijd niet heb gezien??

Mijn mondhoeken vormden zich tot een stralende lach en ik riep: 'Oh wat geweldig! Het zal ge-wel-dig worden! Bedankt mam en pap!'
Ik gaf ze een stevige knuffel.

Deze knuffel was de tot nu toe langste knuffel ooit die ik mijn ouders heb gegeven. Maar liefst anderhalve minuut.

Moeder verbrak de knuffel en zegt: 'Maak je snel klaar lieverd, anders halen we het niet om in Amsterdam te komen. Er zullen vast veel fans komen.'

Snel ik rende naar boven. I'm going to be ready.

Hmm... wat zal ik meenemen voor vanavond? Ik open mijn kast. Het twijfelen begint. Voor één keer zet ik mijn gedachtes uit mijn hoofd.
Ik pakte gewoon een random setje en keek er goed naar.

A/N: Zie media voor het setje.

Dit past wel bij mij. Het is trouwens ook midzomer.
Hopelijk vinden de members mijn outfit mooi. 

Voor nu doe ik een spijkerbroek met een wit bloesje aan.

Qua make-up ga ik voor een naturale look.
Tot slot pak ik snel mijn tas in.

Als áller laatste ga ik alles nog na, met mijn slome geheugen.

Oh ja, niet te vergeten: de cadeau's voor BTS! Voor elke member heb ik een cadeautje. Ik hoop zo dat ze er blij mee zijn!

Dan loop ik naar buiten, richting de auto. Mijn ouders zitten er al.

Op dit moment was ik net jungshook. Ik had zoveel zenuwen.

A/N: Sorry voor deze korte chapter, maar het begin is meestal een soort lange inleiding.
Dit is echt pas een beginnetje dus het echte komt nog!

Laat gerust een reactie achter!!

Lees snel verder...

Choose me{ALMOST DONE}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu