Ik kijk Taehyung raar aan. Waar slaat dat op? Ik ga toch niet strippen in een openbaar weiland?! Maar, hij zal wel gelijk hebben, want hij heeft al vele photoshoots gedaan.
Langzaam trek ik mijn shirt uit, zodat mijn hemd tevoorschijn komt. Daarna kijk ik verlegen op, naar Taehyung. Op zijn gezicht staat een onverklaarbare blik.
Hij gaat foto's maken. Ik poseer een beetje ongemakkelijk. Dan zegt Taehyung: 'Wacht y/n, ik weet een goede pose. Tae loopt naar me toe.
Opeens geeft hij me een soort van back-hug.
'vijf.. vier.. drie.. twee.. een..', zegt Taehyung net voor de camera klikt. Er komt nog een foto. Deze keer begraaft hij zijn hoofd in mijn nek. Ik voel zijn lippen mijn sleutelbeen raken. Het doet me rillen.
Hmm.. eigenlijk heb ik geen zin meer. Het voelt zo raar. Ik draai me om naar Taehyung om het te zeggen.
Wow, hij is best dichtbij.
'Uuhm.. Tae-
'Wist je y/n, dat je best wel mooi bent?' Taehyung glimlacht zacht naar me. Ik slik en schud verlegen 'nee'.
Hij kijkt me diep in de ogen, alsof hij mijn ziel kan zien. Een stilte valt.
Ik voel zijn warme adem in mijn nek. Mijn hart klopt als een gek in mijn keel. Wat doet hij?
Zijn gezicht komt dichterbij.
Onze lippen raken elkaar en we belanden in een langdurige, zachte en aantrekkelijke zoen. Hij smaakt naar de chocoladepasta van de lunch. Mijn favoriet..
Zijn hand vindt mijn heup en glijdt door naar mijn kont. Ik schrik, want dit heeft nooit iemand eerder gedaan.
De zoen wordt ruwer. Taehyung wordt wilder. Ik voel me overgenomen, door hem. Zijn andere hand verdwijnt onder mijn hemd.
Ik wil dit niet! Het voelt totaal niet fijn.
Ik probeer hem van me af te duwen, maar hij is veel te sterk. Ik maak een geluid om aan te geven dat ik dit wil stoppen, maar het helpt niet.
Nog een keer probeer ik hem zo hard mogelijk van me af te duwen. Dit keer werkt het. Ongemakkelijk staan we voor elkaar.
Ik weet niet wat ik moet zeggen, dus loop ik weg zonder mijn shirt nog te pakken.
Tranen springen op in mijn ogen. Ik huil. Achter me hoor ik Taehyung nog wat zeggen, maar ik loop nors verder.
Achter een grote rots vind ik een rustige plek om uit te huilen. Als een blok laat ik me neervallen op het harde gras. Mijn hemd wordt langzaam nat.
Waarom is het zo gelopen? Waarom deed ik zo raar? Ik ben de stomste persoon op aarde. Nooit meer durf ik Tae in de ogen te kijken.
Mijn schouders worden vastgepakt en worden in een omhelzing getrokken. Het voelt fijn. Alles komt eruit. Ik ga harder huilen en het shirt van de ander wordt nat.
Langzaam knuffel ik degene terug. Ik ken deze geur. Het is Jimin. Ik kijk op en geef een sierlijke glimlach. Mijn mascara is ondertussen uitgelopen.
'Gaat het? Ik zag je hier zitten.' Zijn stem stelt me gerust.
Ik geef antwoord: 'Het werd me allemaal gewoon even te veel.'
Dit keer trek ik hem in een omhelzing. Ik voel dat hij niet tegenstribbelt en terug knuffelt. Ik heb dit nodig, nu, op dit moment.
Na een minuut laat ik los. 'Bedankt', zeg ik met een glimlach.
Zijn tanden vormen zich tot een sierlijke lach en hij zegt: 'Tot je dienst, kleintje. Weet dat je alles tegen me kunt vertellen.
Tot slot plant hij plotseling een kus op mijn hoofd en zegt: 'Kom, we gaan terug.'
—
Op dit moment zitten we allemaal in de auto en zijn onderweg terug naar het hotel. Ik zit, zoals gezegd, bij Hoseok.
Relaxed, maar toch half bezorgd, verdrietig én boos, leun ik Hobi's schouder. Zijn schouder ligt best comfortabel.
A/N: ff tussendoor: op school vinden mijn vriendinnen mijn schouder ook lekker liggen, haha.
Verder zit ik bij Yoongi, Jimin en Jin in de auto. Jin zit voluit te vertellen over wat we vanavond gaan eten. We gaan naar een chique restaurant volgens hem.
Geef mij maar gewoon een pizza, een glas cola en een film. Daarmee is mijn avond gevuld.
Eenmaal aangekomen bij het hotel, stap ik uit.
Meteen rent Taehyung vanuit een andere auto naar me toe. Ik knijp mijn ogen dicht, om me voor te bereiden voor zijn toespraak waar ik tegenop zie.
'Y/n, het spijt me zo erg, ik-'Taehyung, laat haar met rust.' Jimin onderbreekt hem. Net op het goede moment.
Taehyung kijkt boos naar Jimin. 'Moet jij zeggen, Park.' Dan loopt hij geïrriteerd weg.
Jimin legt zijn hand op mijn schouder. 'Maak je geen zorgen, y/n, ik zag dat je er geen zin in had. O ja, kun je later uitleggen waar hij spijt van had?' Hij geeft me een knipoog en loopt weg.
--
Na alles ben ik even een momentje voor mezelf gaan zoeken. Die vond ik uiteraard op mijn eigen kamer. Ik bedacht me zojuist dat ik niet mee wil gaan. Ik ga een pizza bestellen en een marathon van Lord of the Rings kijken.
Iemand klopt op de deur. Ik loop erheen en open 'm om te zien wie het is.
Hoseok staat met een brede lach voor mijn neus. 'Hey Hoseok, wat brengt jou hier?', vraag ik een beetje lachend.
'Ga je mee?', vraagt hij, waarop ik antwoord: 'Hmm.. plans have changed. Ik ga een filmmarathon kijken. Will you join me?'
'Met plezier!' Hobi maakt plaats op het bed en we ploffen beide neer. 'Ik bestel twee pizza, welke wil jij?', zeg ik.
'Pizza hawaï, jebal.' Ik pak de telefoon en bel het pizzarestaurant om de bestelling door te geven.
Even later wordt er weer geklopt op de deur. Zo snel als ik maar kan loop ik naar de deur om onze pizza te ontvangen. Maar als ik de deur open, staat Jimin er met een vragende blik. Hij kijkt langs me heen en schrikt een beetje van Hoseok.
'Gaan jullie niet mee ofzo?', vraagt hij.
'Nee, we gaan een filmmarathon houde-
'Hier is de pizza mevrouw!' De pizzabezorger is gearriveerd. Perfecte timing.
'Dank u', zeg ik vriendelijk. De pizzabezorger verdwijnt uit het zicht.
Jimin kijkt mij met een grijns aan en zegt: 'Hmm!! Pizzaaa! Ik ga ook niet mee, ik blijf bij jou, uuh, jullie!'
Een teleurgesteld gezicht van Hobi is te zien. Ook ik laat een kleine zucht ontsnappen uit mijn mond.
Één avond, met twee jongens....
A/n: Hey allemaal! Ik moet ff wat kwijt: soms baal ik ervan dat er (misschien te) veel verschillende situaties voorkomen in dit boek. Hebben jullie daar last van? :))
Voor nu, c ya next time!
JE LEEST
Choose me{ALMOST DONE}
Hayran KurguIneens pakt hij me bij mijn middel. Iedereen kijkt met grote ogen naar ons, maar hij kijkt me aan met een schuin lachje. Zijn gezicht komt dichterbij en hij fluistert in mijn oor : 'Kies mij...' Y/n is een zeventienjarige tiener. Op een dag gaat ze...