Chapter 2 - Girlz with fun

428 29 12
                                    

P.O.V: Y/N

Eindelijk zijn we er. Amsterdam. Het is alweer half elf.

Mijn ouders zetten me af voor de Starbucks. Daar zou ik Shirley zien. Het is echt al zo lang geleden! De laatste keer dat ik haar heb gezien is zeker al vier maanden geleden.

Ik stap de Starbucks in en zie al meteen een bekend gezicht. Zonder iets te zeggen vliegen we elkaar om de nek.

'Oh y/n, ik heb je echt gemist,' zegt Shirley met waterige ogen. 'Ik jou ook Shirley. Laten we iets bestellen. Een ijskoffie zal ons goed doen.' Shirley knikte en volgde mij.

'Wat is jullie naam?', vraagt de medewerker. Hij staat klaar om onze naam op de koffiebeker te schrijven. Shirley kijkt me ondeugend aan en fluistert: 'Noem jezelf Park y/n.' Ik kijk ondeugend terug en doe wat ze zegt.

We gaan zitten aan onze tafel met de koffiebekers in onze handen. Op die van Shirley staat: "Kim Shirley". We beginnen te slurpen aan onze koffie.

A/N: Ja ja welke Kim? 😏

~

Time skip: 3 uur
P.O.V: Shirley

Shirley keek op haar horloge. 13.57 uur. Y/n en ik hebben flink geshopt voor het concert van vanavond. Parfum, kleding, sieraden..

Wat y/n niet weet is dat ik een hotelkamer heb gereserveerd voor een week, zodat we samen tijd kunnen doorbrengen als echte vriendinnen.

Dan zie ik een winkel die helemaal voor ons gemaakt is. Vroeger was dit ons vaste adres.
'Y/n! Kijk is naar rechts!'

P.O.V: Y/N

'Y/n! Kijk is naar rechts!'

Ik kijk op en zie een winkel voor me.

Hema

We beginnen te lachen en lopen naar binnen.

Meteen duiken er herinneringen op: Een keer wilde ik een gewone zwarte mascara kopen, dus pakte ik die uit het schap. Later, toen we terug gingen, bleek het dus dat het een blauwe mascara was! Ik had niet goed naar het stickertje gekeken.

Ik vertelde het verhaal aan Shirley en we kregen de slappe lach.
Lachend liepen we verder, totdat we gegil hoorden van buiten.

We renden uit de winkel om te zien wat er was.
We zagen 7 jongens met daaromheen veel beveiliging. Ze kwamen onze kant op.

Ik porde Shirley en ze begreep de boodschap: BTS was hier.

Voordat ik nog iets kon zeggen snoof ik de geur op van heerlijke aftershave.

Ik keek om en mijn ogen ontmoette de ogen van een mooi, schattig gezicht.
Ik glimlachte verlegen en hij lachte terug.

Toen deed hij het hartjesteken van een ARMY.

Ik begon te blozen. De jongen keek weer voor zich en begon te fluisteren met de jongen naast zich.

Shirley keek me met grote ogen aan. Alsof ze wist dat er iets ging gebeuren.

'Omo y/n, heb ik het goed gezien dat je een soort van 'contact' had??'

Ik begon nog harder te blozen en knikte. Onmiddellijk trok Shirley me mee om weer verder te gaan shoppen.














Je hebt ons ontmoet..

A/n: Laat gerust een reactie achter!!

Choose me{ALMOST DONE}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu