Chapter 22 - Silver Spoon

294 23 7
                                    

10.14 uur
Ik schrik van de tijd. Heb ik zo lang uitgeslapen?? Nou ja, ik heb de hele nacht informatie gezocht over Chanyeol.
Het zal wel, maarrrr... ik heb wel iets ontdekt:
- hij is de eigenaar van een goedlopend, duur casino
- hij woont in het grootste huis wat je je bedenken kan; net een hotel
- hij heeft een beroemde actrice als vrouw (ik kende haar niet maar oké)
- ik heb zijn adres (maar ja hij heeft managers en bewakers etc.)

Dus ik ben best trots op mezelf om wat ik heb gevonden op het internet. Nooit gedacht dat mijn vijand van de lagere school ooit zo rijk zou worden. En zo gemeen...

Eigenlijk verdenk ik hem echt. Ik moet deze informatie delen, maar niet nu haha. Ik ben net wakker.

Zodra ik me heb aangekleed, loop ik naar de ontbijtzaal. Daar begroet Jungkook, die als enige nog zit.
'Hey, waar is de rest??', vraag ik. Jungkook kijkt op en lacht verlegen. 'Oh, haha, die zijn zich aan het klaarmaken voor de opnames van vandaag. We waren al een beetje ongerust of je nog wel uit bed zou komen, maar ja.. je bent er nu!'

Ik lach awkward en voel dat ik rood wordt. Schaamte vult mijn lichaam. Ik was even vergeten dat vandaag de opnames voor de nieuwe MV van de band is.

'Wat mag ik eigenlijk doen vanmiddag?', vraag ik nieuwsgierig aan hem.
'Oh, je mag meespelen in de clip en als je wilt de visagie meehelpen. Vind je dat oké?'

Ik knik overtuigend. Back in the days was dat mijn droombaan. Ik loop richting het buffet en pak een broodje. 'Hey y/n, je bent eindelijk wakker.' Ik schik en draai om.
Yoongi kijkt me met een grijns aan. Ik antwoord nors: 'soms slaap ik uit.'

'Welkom in mijn leven', lacht hij. Ik kan mijn lach niet inhouden en proest het uit. Heeeeel random.
Mijn lach vult de ontbijtzaal en er komt geen einde aan.

'HAHAHAHAHA DIE IS GOED HAHAHAHAHA', lach ik door.

Echt hoor.. oh my god. Ik lach nooit over dit soort dingen. Maar nu ineens..??
Yoongi schiet ook in de lach van mijn lach. Wie had dat ooit gedacht: yoongi en ik, samen pret hebben? Na-ah.

Eindelijk komt mijn lach tot een einde. Ik moet bijkomen door flink te ademen. 'Wat was dat, haha?', vraag ik lichtelijk in de war.
'Geen idee, misschien vind je mij gewoon grappig ofzo? Weet ik veel.'

Ik schud mijn hoofd. 'Thanks for making my day.' Dit keer bedoelde ik het niet sarcastisch.
'Maar eeh... meende je dat echt?', vraag ik ten slotte.
Yoongi knikt en trekt een wenkbrauw omhoog. 'Wist je dat niet? Ik hou van slapen. De rest van de jongens ook, maar ik laat het merken. Het helpt echt!'

Ik glimlach. 'Okeee.. thanks for telling me.' Samen lopen we naar de tafel. Jungkook vraagt verbaast waarom we zo hard moesten lachen. Daarna zegt hij: 'hadden jullie een YoonY/n moment?'
Ik verslik me bijna in mijn drinken. 'Neeee joh. Ik vond het gewoon erg grappig wat er gebeurde', zeg ik.

We praatten verder over van alles en nog wat. Voor ik het weet is het al elf uur. 'Guys ik moet me nu echt gaan klaarmaken!! Dank voor de gezellige tijd haha.'
De andere knikken en groeten me. Daarna loop ik in gedachte terug, naar mijn kamer.

Wat ben ik toch gelukkig. Ik kan het met iedereen vinden van BTS. Alhoewel... er zijn dingen gebeurd.. en ik ben er onzeker over.

Voor nu moet ik me richten op vandaag: de filmdag.
Kom op y/n, stop die onzekerheid weg. Je kunt veel beter.

——

Een moment later klop ik op Jimins deur. Ik wil samen met hem nog wat bespreken.

Zodra hij de deur opent, ontvangt hij me met een knuffel.
'Heeeey, y/n. Wat brengt jou hier, jagi?'
Ik bloos van zijn woorden en duw hem zijn kamer in.
'Tja, uuhm..  ik wilde even weten hoe het met je ging en that kinda stuff.'

Even is het stil. Ondertussen groeit een smal, ondeugend lachje op Jimins gezicht. 'Mijn jagi wilde 'gewoon even weten hoe het met mij is', huh? Nu jij voor me staat, voel ik me helemaal fantastisch.' Hij geeft me een langdurige kus.

Ik lach en zeg: 'daar kwam ik niet alleen voor. Ik wil namelijk aangeven dat ik dat battle-gedoe tussen jou en Taehyung maar niks vind. Ik bedoel.. ik volg gewoon mijn hart, snap je?'

Jimin knikt en antwoordt: 'en dat hart trekt zich naar mij, hehe.' Hij geeft me daarna weer een kus.
Ik voel me weer schuldig over mijn make-out session met Taehyung. Het is maar goed dat dat niet verder is gegaan.
M-moet ik het Jimin niet vertellen? Over wat ik heb gedaan? Zou dat eerlijk en goed zijn?

'Jimin.. ik moet je wat vertellen.'

Zijn telefoon gaat. Jimin gebaart een sorry naar me en neemt op.

Mijn gedachten dwalen af over hoe ik dit ga aanpakken. Moet ik toegeven dat ik ze allebei leuk vind? Dat ik niet kan kiezen wie ik wil? I don't know...

'Hey jagi, wat wilde je zeggen? We zitten een beetje krap in tijd, so hurry up a bit.'

Zal ik?

'Nevermind. Wanneer beginnen de opnames voor de MV?', vraag ik.

Jimin trekt zijn wenkbrauw omhoog. 'Uuhm.. zometeen. Zullen we gaan dan maar?'

Ik knik. We lopen hand in hand richting de hoofdingang.
'Heb je er zin in?', vraagt Jimin. Ik knik, terwijl ik geen idee heb van wat ik moet verwachten.

Het is mijn eerste keer dat ik in een officiële MV speel. Laat staan van een beroemde artiest, haha.

Als we bij de hoofdingang zijn, groet ik de rest.
RM komt naar ons toegelopen.
'Surprise!!! De manager heeft een limousine voor ons geregeld, als cadeau voor onze goede prestaties!'

Mijn mond valt open. 'AWESOMEE!!'

A/n: dank voor het lezen van deze saaie chapter. Again...
Sorry voor het late uploaden! Ik was deze week half ziek.

Niet te vergeten: MORGEN BESTAAT BTS 5 JAAR! YAY

13-6-2013❤️❤️

Ps vergeet niet te stemmen xx

Choose me{ALMOST DONE}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu