P.O.V: Y/N
Buiten stond Shirley in de kou te wachten.Nog steeds had ik een glimlach op mijn gezicht. Shirley zag het en vanzelf klaarde haar gezicht ook op. Al helemaal toen ze Taehyung zag.
Ik vertelde alles tegen Shirley, waarop zij antwoordde: 'OMO Y/N! THAT'S GREAT!' Toen zag ik haar gezicht even verbaasd staan en ze zei: 'maar uuhm.. we hebben toch wel een eigen kamer toch..?'
'Tuurlijk! We slapen zelfs gescheiden van elkaar', antwoordde ik. Er verscheen een glimlachje op haar gezicht. 'Oké-'
Taehyung onderbrak ons gesprek en zei: 'C'mon girls! We gaan, de jongens zijn moe.'
~
Het hotel was super groot.
Ik stapte uit de auto die ons had vervoerd, met BTS erin. Vrijwel heel de reis heb ik met Hoseok gekletst. Hij is echt aardig. We hebben elkaar voorgesteld en zijn toen grappen gaan maken.
Alleen voelde ik me niet helemaal op mijn gemak. Jimin kon zijn ogen niet van me afhouden, leek wel.
Shirley en Jin hebben elkaar ook gevonden, denk ik. Daarnet gaf Jin haar een knuffel, dus ik verwacht een hechte vriendschap.
A/N: Of meer...
Ik voelde een arm om mijn schouders geslagen. Hoseok keek me aan met een brede lach.
Meteen schoot ik in de lach van zijn gezicht. Hij is echt een sunshine.
'Wat is er y/n? Ik weet dat ik leuk ben.' Hij trok zijn wenkbrauwen op. Ik begon nog harder te lachen en antwoordde: 'Je gezicht is geweldig. Leid me nu maar naar het hotel.'
Hij lachte naar mij en ik keek naar voren.
Wow. Wat een groot hotel! Nooit geweten dat Amsterdam zoveel mooie hotels had.
We liepen naar binnen en ik checkte in. Niemand had zin om trap te lopen (met name Yoongi), dus namen we de lift.
Eenmaal boven vroeg ik aan Hobi of hij me naar mijn kamer wilde brengen.
Hij knikte en liep als een klein kind van vijf op een kamer af. Vervolgens draaide hij de deur open en liep naar binnen.
Voordat ik zelf naar binnen kon lopen deed hij de deur op een kier en stak zijn gezicht naar buiten.
Meteen schoot ik in de lach. Wat een kind!
Hoseok deed de deur voor me open, zodat ik de kamer kon zien.
Ik liep naar binnen en trof een prachtige kamer aan. Het was nog groter dan mijn eigen kamer!
'Vind je het wat?' vroeg Hoseok.
'Ja afcourse!!' lachte ik terug. 'Echt bedankt Hoseok. Bedank de anderen ook maar.'
Hij antwoordde: 'Zal ik doen. Maar uuhm.. Taehyung wilde je nog iets vragen. Persoonlijk. Vind je dat oké?'
'Sure', zei ik. Zal vast over het producen gaan.
~
'Annyeong???'
Ik open mijn ogen.
'Annyeong!!'
Het dringt tot me door. Taehyung zou zo komen en ik ben in slaap gevallen!!
Voor de zoveelste keer wordt er op de deur geklopt. Ik sta op en open snel de deur om Taehyung te verwelkomen.
Meteen lacht Tae. 'Y/n, waarom duurde het zolang? Wilde je je graag nog even opfrissen voor mij?' een ondeugende blik verschijnt op zijn gezicht.
Ik begin de blozen. 'Slijmbal, ik was in slaap gevallen.'
'Cute', antwoordt hij.
*Akward stilte*
'Wat wilde je me vragen?' vroeg ik. Ooit moet iemand de stilte verbreken, nietwaar?
Taehyung ging op de rand van het bed zitten en zei: 'Ik wil je beter leren kennen. Vertel me iets over jezelf.'
Hij klopte op de lege plek naast zich. Aarzelend ging ik naast hem zitten. Ik begon mezelf voor te stellen:
'Zoals je weet ben ik y/n. Ik ben zeventien jaar en kom uit Noord-Brabant. Dat is een provincie by the way. Deze zomer ben ik geslaagd voor HAVO.'
'Wat is HAVO?' vroeg Taehyung. De manier waarop hij het vroeg was adorable.
Ik antwoordde: 'Dat is een niveau op de middelbare school. Het hoogste is VWO en het laagste is praktijk. Ik zit net onder VWO.'
'Wow, dat is best goed', zei Taehyung iets wat verlegen. 'En uuh, wat zijn je plannen voor de toekomst?'
'Een tijdje terug heb ik een studie gevonden om singer/songwriter te worden. Dit najaar wilde ik een start gaan maken.'
Taehyung keek me met verwondering aan. 'Tof y/n. Als je die studie snel afrondt, kun je des te sneller onze producer worden.'
Ik lachte verlegen. 'Dat is best een grote stap, gaan werken voor een beroemde boyband.'
Tae slaat een arm om me heen. Ik schrik een beetje. Dan zegt hij: 'Ik.. uuhm.. BTS en ik zullen je steunen.' Hij lacht verlegen. 'Ik kan je helpe-
Mijn gedachten dwalen af naar de deur. Ik zweer dat ik 'm een stukje zag bewegen. Ik kijk naast me.
Taehyung zit wel erg dichtbij. Snel zeg ik: 'Tae, volgens mij zit er iemand achter die deur.'
Hij kijkt op en knijpt zijn ogen tot spleetjes. Dan opent hij ze groot. Ik kijk naar de richting van de deur en zie wat hij ziet.
Een jaloerse Jimin.
A/n: Laat gerust een reactie achter!!
JE LEEST
Choose me{ALMOST DONE}
Fiksi PenggemarIneens pakt hij me bij mijn middel. Iedereen kijkt met grote ogen naar ons, maar hij kijkt me aan met een schuin lachje. Zijn gezicht komt dichterbij en hij fluistert in mijn oor : 'Kies mij...' Y/n is een zeventienjarige tiener. Op een dag gaat ze...