Chapter 6 - Embarrassed

388 21 0
                                    


P.O.V: Y/N

Ik lach verlegen naar de jongens en ze lachen terug.

Hun gezichten zijn allemaal nog lichtelijk bezweet. Hun heldere ogen gaven me een gerust gevoel. Zijn dit echt de stoere jongens van BTS?

Ik realiseerde me dat ik hier voor iets was, maar wat wist ik niet.

'Wat wilden jullie mij vertellen?', vroeg ik verbaasd.

RM begon te vertellen: 'We waren erg onder de indruk van je. We wilden je vragen om onze producer te worden.'

Mijn hart stopte voor een seconde. Ze willen dat ik hun PRODUCER word?!

Er verscheen een glimlach op mijn gezicht. Tuurlijk wil ik het. Ten slotte wilde ik ervoor gaan studeren.

De leden keken me nieuwsgierig aan.
Ook Jimin, maar hij had weer een schuin lachje.

Met nog steeds een lach op mijn gezicht antwoordde ik: 'Ja, dat zou zo tof zijn!!'

Meteen stonden alle jongens op me stuk voor stuk allemaal een knuffel te geven.
Ik schrok een beetje, maar knuffelde iedere member terug.

Taehyung tilde me zelfs op van blijdschap. Mijn hart maakte een sprongetje.

Ook Jimin gaf me een knuffel. Zijn aftershave was overheersend.

Het was dezelfde geur als vanmiddag. Ik vond het lekker ruiken.

Ik werd uit mijn kleine dagdroom gehaald door Jimin die me een kus gaf.

Zijn zachte lippen op mijn wang.

Momentje..

Als iemand je kust, moet je toch altijd terugkussen??

Dat deed ik.

Mijn gezicht boog naar voren om Jimin terug te kussen. Zijn wang voelde zacht.
Het was stil.

Opeens hoorde ik Jin lachen. De anderen sloten aan. Ook Jimin.

A/N: Jin's window laugh lol

Ik schaamde me kapot. Mijn gezicht betrok tot een verbaasd, verdrietig gezicht.

Jimin zag het en zei: 'Sorry y/n, de jongens en ik vonden het gewoon schattig, hihi.'

Ik voelde mijn hoofd rood worden. Zo rood als een tomaat.

Weer lachte ik akward .

Ik had een raar, maar fijn gevoel in mijn buik. Iets in me zei dat het om Jimin ging.

Hmm... nee, nee.. dat kan het toch niet zijn? Stop het weg, y/n.

Een hand werd op mijn schouder gelegd. Taehyung glimlachte naar me.

Gerust gesteld lachte ik terug. Taehyung begreep me.

Zijn mond ging open en hij zei: 'De jongens en ik hadden voorgesteld om je mee te nemen naar ons verblijf. Je vriendin mag ook mee. Jullie krijgen ieder een eigen kamer.'

Wow, tuurlijk wil ik dat wel. Maar wacht, Shirley had toch al gereserveerd voor een week in ons hotel?

'Uuhm.. dat is heel aardig van jullie, maar we hadden al zelf een hotel geboekt..', antwoordde ik.

Taehyung fronste met zijn wenkbrauwen en dacht na. Hij is best sexy als hij zo kijkt.

Hij pakte zijn telefoon en belde iemand. Ik keek naar zijn hoesje en zag dat het van Gucci was. Hij moet vast rijk zijn, dacht ik. Logisch, hij is een beroemdheid.

Even later hing hij op en draaide zich weer om naar mij. Zijn ogen straalden blijheid uit. Ik werd er vanzelf ook blij van.

P.O.V: TAEHYUNG

Ik keerde me terug om naar y/n.

Ze is best wel schattig en mooi. Haar gezicht klaarde op. Ik weet niet waarom.

In mijn ooghoek zag ik Jimin naar ons kijken. Hij had een strakke blik op zijn gezicht.

Ik keek weer naar het gezicht van y/n en zei: 'Ik heb net met onze manager gebeld en hij regelt jullie verblijf en spullen.'

P.O.V: Y/N

'Kamsahamnida!', zei ik blij.

Ik zei ook dat ik even naar buiten ging om Shirley mee te nemen.

Taehyung liep mee.

A/n: Laat gerust een reactie achter!!

Choose me{ALMOST DONE}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu