A/n: in deze chapter zit weer een make-out session. Als je het niks vindt, skip het!
Oja en dit is weer een late update xx
Mijn mond valt open. Dit kan niet waar zijn! Chanyeol heeft gedoneerd aan Gucci?! Taehyung en ik wisselen een snelle, maar bevestigende blik.
Meneer Gucci ratelt door over hoe blij hij is en er gegarandeerd meer fotoshoots komen, met Taehyung als gezicht.
Dan stopt hij met praten en kijkt ons met een frons aan.
'Is er iets? Waarom kijken jullie zo bezorgd?', vraagt meneer Gucci. Ik slik en kijk Taehyung aan. Hij knikt.Taehyung stapt naar voren, richting zijn baas en vraagt:
'Die Park Chanyeol, wanneer kan ik hem persoonlijk bedanken?'
Meneer Gucci overlegt meteen met de twee andere mannen naast zich.Uiteindelijk geeft hij een antwoord:
'Over twee dagen. Zullen we er een officiële bijeenkomst van maken?'Taehyung heeft een schuin lachje op zijn gezicht. 'Tuurlijk, meneer Gucci.'
Ze schudden elkaar de hand en vervolgen daarna hun eigen wegen.Taehyung trekt me ondertussen mee naar een andere ruimte. Als hij de deuren opent, kijk ik mijn ogen uit:
alles is omsingeld met prachtige kledingstukken.Ik begin te lopen en rond te kijken. Het is zo groot en veel. Zo'n luxe heeft een mens toch niet nodig?
Ik schrik van een hand die me bij mijn schouder pakt. Met een ruk draai ik me om en kijk in het gezicht van Taehyung. Zijn ogen stralen ondeugendheid uit. Hij heeft iets achter zijn rug zitten, zie ik.
'Wat heb je daar?', vraag ik casual.
Hij giechelt brutaal en haalt zijn hand achter zijn rug vandaan. Wanneer hij het kledingstuk vast heeft likt hij zijn lippen.
Het is een rood lingeriejurkje, met nadruk op jurkje.
Ik schud mijn hoofd met een lach en vraag: 'wat wil je dat ik nu doe?'
Hij wenkt naar iets achter mij. Ik draai me om en zie een bord met beschadigde letters dat zegt:
PaSKaMerS'Nu wordt het gebruikt als magazijn, maar vroeger was het een winkel. De paskamers zijn nooit gesloopt', merkt Taehyung op, met nog steeds die ondeugende blik.
Ik grinnik, pak het jurkje uit zijn hand en loop naar de paskamers.
Zodra ik het jurkje aan heb, bekijk ik mezelf in de spiegel.
Staat best mooi, vind ik. Met een gevoel van zekerheid loop ik uit de paskamer, waar ik een gniffelende Taehyung aantref.Zonder iets te zeggen stapt hij naar voren en pakt me vast. Daarna zoent hij me ruw. Ik pak zijn wangen vast om het enigszins onder controle te houden.
Taehyung duwt me langzaam terug de paskamer in. Zijn handen weten niet waar ze zich moeten vestigen. Ik blijf onschuldig staan, met mijn handen inmiddels in zijn haar.
Ik voel dat Taehyung mijn jurk omhoog trekt, totdat ik alleen nog in mijn ondergoed sta.'Dat jurkje heb je niet meer nodig~ hehe', zegt Taehyung speels. Ik lach zachtjes en streel zijn wang. Hij zoent me opnieuw volop en gaat steeds verder...
Zijn handen vinden de achterkant van mijn bh en hij probeert het slotje te openen. Ondertussen blijven we gewoon doorzoenen.
JE LEEST
Choose me{ALMOST DONE}
Fiksi PenggemarIneens pakt hij me bij mijn middel. Iedereen kijkt met grote ogen naar ons, maar hij kijkt me aan met een schuin lachje. Zijn gezicht komt dichterbij en hij fluistert in mijn oor : 'Kies mij...' Y/n is een zeventienjarige tiener. Op een dag gaat ze...