A/n: slow update hehe
Taehyung kijkt me bezorgd, maar toch nieuwsgierig aan.
Alle ogen zijn op mij gericht. Ongemakkelijk neem ik plaats in de nog lege stoel, naast de bank waar de rest zit. De vraag die me zojuist gesteld is, giert door mijn hoofd.
Kun je ook vertellen waarom je ons negeerde en als minderjarige een hele dag verdween...?
'Mianhae(sorry)... i-ik moet gewoon even alleen zijn.. om wat dingen te verwerken.'
Taehyung schuift iets naar voren en leunt op zijn knieën. 'Wat voor dingen?'
Ik geef hem een vurige blik.'Dat is privé', antwoord ik nors.
'Wat is dit dan.' Plots buigt Namjoon ook naar voren om me iets op zijn gouden telefoon te laten zien. Ik schrik als ik een foto van mezelf op twitter zie. Op de foto is te zien dat ik met mijn handen in mijn haar door de straten loop, met mijn ogen gesloten.
Ik slik, kijk Namjoon aan en zeg: 'I-ik weet het niet. D-de laatste tijd w-worden er wel veel f-foto's gemaakt, h-hè?'
Namjoon zucht. 'Y/n, daarom is het ook vanzelfsprekend dat je bij ons in de buurt blijft en zonder toestemming niet alleen de straten van Seoul op moet gaan. Als je in de toekomst met ons gaat samenwerken en dit nog eens doet, kom je pas echt in gevaar. Je kunt zo letterlijk van de straat geplukt worden.'
Ik knik van zijn wijze woorden. Misschien is het goed dat ik vertel wat er daarstraks gebeurde.
'Daarover moet ik jullie nog iets over vertellen.' Ik word lichtelijk zenuwachtig, omdat ik er zo van geschrokken ben.
'Ik vertelde net dat ik ben ontsnapt bij een stel dronken mannen, maar... een van hen was nog enigszins bewust. Hij maakte een opmerking, waardoor alle mannen moesten lachen.'
'Wat was die opmerking?', onderbreekt Taehyung me. Ik haal diep adem.
Het vliegt me te binnen dat het niet persé nodig is om het te vertellen...toch?'Het is... het is niet belangrijk', zeg ik.
Taehyung fronst zijn wenkbrauwen, knikt en leunt langzaam terug naar achter.
Een langdurige stilte valt.
'Ik heb rust nodig, sorry.' Zonder nog reacties te verwachten, loop ik naar mijn kamer.
Zodra ik daar ben, barst ik in huilen uit. Op dit moment twijfel ik over alles. Gedachtes razen door mijn hoofd. Van die gedachtes word ik onzeker.
*telefoon plingt*
TaeTae: als je het moeilijk hebt, weet je me te vinden.Een kleine glimlach vormt zich op mijn mond. Misschien is het verstandig dat ik even wat afleiding heb. Ik dacht dat rust de oplossing was, maarja.. met deze gedachtes word ik ook niet vrolijk.
Ik besluit om naar Taehyung te gaan.Even later sta ik voor zijn deur om te kloppen. 'Taehyung?'
De deur vliegt open en meteen trekt Taehyung me in een stevige knuffel.
'Ik ben blij dat je bent gekomen, y/n. Het laat me weten dat je me vertrouwt.'Ik knik en lach zachtjes.
We gaan samen op Taehyungs bed zitten, aangezien hij graag wilde relaxen.
'Zullen we dit keer een grappige film kijken..?', vraagt hij ietwat verlegen. Het doet me aan de vorige keer denken; toen hadden we bijna seks.
Ik knik, als teken dat ik het eens met hem ben.Spontaan glimlach ik als ik de voorkant van de film zie:
Liar Liar
A/n: dat is een van mijn favoriete films, echt een aanrader!!!
'Omo, die acteur is zó goed! Jim Carrey kan zo goed mimiek uiten!'
Taehyung lacht en zet snel de film op.—
'HAHAHAHAHAHA', lach ik hard. Ik ga he-le-maal stuk.
Ook Taehyung houdt zijn buik vast van het lachen.Ondertussen verschijnt de aftiteling op de tv, maar nog steeds hebben we de slappe lach. Pas na enkele minuten heeft het een einde.
Taehyung slaat (niet al te hard) op mijn dijbeen, om bij te komen. Daarna slaat hij nog eens. Dit keer best hard.'Auw, ugh, Taehyung, die deed pijn', zeg ik kreunend.
'Oh, mianhae! Doet het pijn? Gaat ie?', vraagt Taehyung schuldig.
'Ja, ja prim-'Wacht, ik geef er wel een kusje op', zegt Taehyung met een glimlach op zijn gezicht. Daarna buigt hij naar voren, richting mijn knie en geeft er een kus op.
Ik cringe een beetje, maar het is een lief gebaar, hihi.
Ik lach en kijk Taehyung aan, die ook in de lach schiet. Zomaar krijgen we weer de slappe lach om, eigenlijk, niks.-
Deze avond had ik echt even nodig. We hebben nog een film gekeken, met dezelfde acteur en hebben keel- en buikpijn van het lachen. Aangezien het al bijna een uur 's nachts is, zijn we bang dat we de anderen hebben gewekt met ons gelach.
Alhoewel, we kwamen erachter dat de muren best dik zijn, dus goed hun taak volbrengen, door ons lachvolume binnen de kamer te houden.
Op dit moment kijken Taehyung en ik versuft naar de reclame op tv te kijken. Plots wordt het beeld zwart. Ik kijk naar Taehyung en zie dat hij zojuist met de afstandsbediening de tv heeft uitgeschakeld.
Met een ondeugende blik staart hij me aan en vraagt: 'Y/n, het is al nacht, dus eeh.. als je wilt mag je blijven slapen. Het is niet verplicht, maar mag altijd.'
Hij geeft me een knipoog, waarvan ik begin te blozen. Ik geef hem een duwtje tegen zijn schouder aan en lach. Ook hij lacht.
'Hmm... oké, jij je zin, ik blijf wel', antwoord ik. Eén nacht is niet zo erg..
Taehyung geeft me een ongemakkelijke knuffel als bedankje. 'Ja, het is goed haha', zeg ik.
Er schiet me iets te binnen: 'uuhm.. heb je misschien een pyjama voor me? Ennn een extra tandenborstel.'
'Sure! Ik pak het wel even.' Tae loopt richting de kast en pakt een wit shirt. 'Is dit goed?? In de badkamer ligt vast wel een tandenborstel.' Ik knik, pak de spullen aan en loop naar de badkamer.
-
Een harde zucht verlaat mijn mond zodra ik lig. Taehyung is nog in de badkamer.
Hij is eigenlijk wel echt lief. Jimin is dat ook... maar anders. Bij beide voel ik me goed.
Taehyung komt de badkamer uitgelopen en doet het licht uit. Niet veel later voel ik hem naast me ploffen. We liggen schouder aan schouder, starend naar het plafond.
Ik pieker over de foto die vandaag verspreidt is over het internet. Lichtelijke angst overvalt mijn lichaam, maar ik probeer er niet aan toe te geven.
Na een korte stilte hoor ik Taehyung zuchten.
'Y/n, mag ik je iets vragen?'
A/n: dank voor het lezen! Ik heb weer even een Taehyung-moment geschreven yay!
Pssst... vergeet niet te stemmen en natuurlijk te reageren xx
JE LEEST
Choose me{ALMOST DONE}
FanfictionIneens pakt hij me bij mijn middel. Iedereen kijkt met grote ogen naar ons, maar hij kijkt me aan met een schuin lachje. Zijn gezicht komt dichterbij en hij fluistert in mijn oor : 'Kies mij...' Y/n is een zeventienjarige tiener. Op een dag gaat ze...