OMGOMGOMGOMG ANNEMIJNSTORIES HEEFT NA VIER MAANDEN GEÜPLOAD OMGOMGOMGOMG!Oké bij deze mijn excuses..... vier maanden is bijna een heel jaar I'm sorry guys..
GOED(of slecht) NIEUWS: ik heb een einde bedacht!
Veel leesplezier xx
Versuft staar ik voor me uit. Ik heb zojuist een heleboel indrukken gehad, van alles. Maar om één ding ben ik best blij: Ik heb Chanyeol terug als vriend. In het verleden betekende hij zó veel voor me... ik had hem nooit op deze manier kwijt willen raken. Alhoewel, ik dacht dat al gebeurd was.Met hem in mijn armen bedenk ik ondertussen een goede manier om dit aan Taehyung te gaan vertellen. Ten eerste moet ik uitleggen waarom hij in mijn armen ligt, want op dat moment stapt Taehyung terug de kamer in.
Zijn blik is onvoorspelbaar as fuck.
'W-wat is dit y/n, stoor ik jullie?', vraagt hij, alsof hij zojuist bedrogen is. Chanyeol stuit meteen op vanuit mijn greep. Hij slikt. Ik ook.
'Het is niet wat je denkt, Taehyung... i-ik en Chanyeol-
'-Zijn opeens een stel geworden', antwoordt Chanyeol. Ik schrik en geef hem een boze blik. Taehyung slikt en sluit zijn ogen. Ik ben sprakeloos. Wat is dit voor streek?!
'Aah joh, geintje', zegt Chanyeol uit het niets, 'We hebben het alleen goedgemaakt.'
Een zucht van opluchting verlaat Taehyungs mond. 'Alsjeblieft, neem me de volgende keer niet in de maling.' Ik schud mijn hoofd, sta op en geef Taehyung een stevige knuffel. Zijn hart klopt snel, valt me ineens op. Mijn wenkbrauwen fronsen.
Ik merk dat Taehyung het ziet en zegt: 'Y/n, kom even mee alsjeblieft.' Zonder te antwoorden stappen we uit de kamer.
'Ik had net iemand aan de lijn.'
Ik schrik. 'W-wat bedoel je?' Plots pakt hij mijn schouders beet en duwt me tegen de muur.
'Hou je van me?'
*slik*. 'Ja, d-dat weet je toch..?'
'Of hou je meer van Jimin.'
Ik doe mijn ogen dicht en hou mijn hand voor mijn mond. Waarom moet hij deze vraag stellen... 'ik zit in een moeilijk dilemma en probeer jou te kiezen, maar ik weet dat ik fout zit en dat ik nooit een relatie met je had moeten beginnen... gewoon puur omdat ik geen keuze kan maken tussen jullie twee en dacht dat ik het kon!'
Maar dat zei ik allemaal in mijn hoofd.
Taehyung laat los en slaat zijn hand voor zijn gezicht. 'Ik had niks met je moeten beginnen. Je bent nog veel te jong, je bent een kind.'
/flashback hoofdstuk 25/
'Je bent zeventien, je bent nog een kind! Ga je eigen leven leiden en wordt volwassen. Ga leren dat je geen mensen kunt gebruiken voor de liefde.' - Jimin
/einde flashback/
Taehyung loopt langzaam weg.
'Tae- Taehyu- TAEHYUNG! WACHT!' Ik probeer hem te stoppen maar hij wint eindigt het met deze woorden:
'Het is uit.'
----
JE LEEST
Choose me{ALMOST DONE}
FanfictionIneens pakt hij me bij mijn middel. Iedereen kijkt met grote ogen naar ons, maar hij kijkt me aan met een schuin lachje. Zijn gezicht komt dichterbij en hij fluistert in mijn oor : 'Kies mij...' Y/n is een zeventienjarige tiener. Op een dag gaat ze...