Zodra Taehyung van me af komt, wil ik iets zeggen, maar ik heb geen kans. Taehyung zoent me opnieuw, dit keer wat ruwer. Hij pakt mijn kaak vast en trekt me dichter naar zich toe.
Ik kreun zachtjes in zijn zoen, zodat hij stopt en me ondeugend aankijkt.
'Wil je meer, babe?''Uhum, ik wilde gewoon even je aandacht. Waarom kus je me zo random, terwijl ik bijna sliep, gekkerd', zeg ik. Ik geef hem een schuin lachje.
Taehyung schudt zijn gezicht en leunt naar voren om me vervolgens weer te zoenen. Dit keer geef ik het op en zoen terug. Taehyungs zachte lippen vormen een glimlach, voel ik.
Ik sla mijn armen om zijn nek. Hij trekt me meer naar zich toe, totdat ik op zijn schoot zit.Allebei schrikken we hard als we een harde toeter horen. Ik draai me om en schiet meteen in de lach. Taehyung ook.
'Smeagol, je moet ook niet tegen de toeter op het stuur aan leunen hè', zegt Taehyung grinnikend. Daarna zoent hij me weer terug. Om me van - de nu gevaarlijk geworden - toeter te houden, houdt Taehyung me stevig tegen zich aan.
Zijn handen grijpen mijn ass en mijn hart maakt een sprongetje. Op dat moment wil Taehyung mijn shirt omhoog trekken, maar ik wil absoluut hier nu geen scène maken. Stel voor dat Hyu straks naar buiten komt ofzo.
'Tae- ik denk dat-
Hij kijkt me aan en zet zijn vinger op mijn lippen. Zijn ogen zitten vol lust, zie ik.
'Later, babe', zegt hij. Daarna hervat hij waar we mee bezig waren.
Laat maar, denk ik. Taehyung trekt mijn shirt uit en begint mijn nek te kussen. Onbewust komen er geluiden uit mijn keel. Taehyung kijkt op en grinnikt.
Ik geef hem een langdurige kus, waardoor zijn ogen glinsteren.
'Taehyung, ik vind je leuk.' Abrupt doe ik mijn hand voor mijn mond. Het floepte er zo uit! Taehyung daarentegen bijt op zijn lip en kijkt weg.
Shit, wat heb ik gezegd. Dit is totaal niet het goede moment om dat te zeggen. Misschien vindt hij me helemaal niet leuk en gebruikt hij me alleen maar voor de fun, denk ik.
Bij die gedachte borrelt er een waterig gevoel richting je ogen.'Ik- sorry- het was niet-
'Y/n. Wil je mijn vriendin zijn?'
Wait.
WHAAAAAT?!
Ja. Dat wil ik. Heel graag.
Maar toch ook weer niet, want ik ben niet over mijn verliefdheid van Jimin heen....
Laat dat. Jimin wil me niet kennen. In het huis ontwijkt hij me zelfs. So yeah, go for it y/n!
'Ja, dat wil ik', zeg ik zelfverzekerd. Een glimlach verschijnt op Taehyungs gezicht. Hij zoent me en krult zijn armen om me heen. Ik leun naar achter om wat comfortabeler te gaan zitten op zijn schoot.
TTTOOOEEEETTTT!!!!!!!
Verschrikt kijk ik achter me. Arghhh... waarom ben ik nou weer tegen die toeter aan gaan zitten. Geez, wat een onhandige plek is dit om een make-out session te hebben.
Ik zucht, maar lach zodra ik Taehyungs gezicht zie. We realiseren allebei hoe stom ik ben en schieten in de lach.
'Laten we dit thuis hervatten', stelt Taehyung voor met een knipoog. Ik knik en trek mijn t-shirt terug aan.
'Mooie bh had je trouwens aan', merkt hij uit het niets op. Ik geef hem een duwtje tegen zijn schouder vanwege zijn smerige gedrag.
—
Hand in hand lopen we richting de deur van het huis. Ik bedenk me iets en zeg het meteen:
'Taehyung, hoe gaan we dit de anderen vertellen?'Zonder na te denken antwoordt hij terug: 'Ach, die merken het vanzelf wel.' Weer geeft hij me een knipoog en por ik hem weer tegen zijn schouder.
A/n: dirty mind xD
Opweg naar Taehyungs kamer, worden we beide opeens de huiskamer ingetrokken door - zo te zien - Namjoon en Jin.
'Dit moeten jullie zien.' Namjoon klinkt bezorgd.
Mijn ogen wijden als hij me een foto laat zien op twitter: een foto waar Taehyung en ik nog maar een millimeter verwijderd zijn van elkaar; we gingen bijna kussen.
Naast me hoor ik Jin zachtjes snikken. Ik kijk op en kijk hem vragend aan.
'Waarom wordt Taehyungie ook al zo groot??', snikt hij jammerend.
Ondanks ik ben geschrokken van de foto, lach ik kort. Eomma Jin is er altijd om mensen op te vrolijken. Taehyung besteedt geen aandacht aan hem en kijkt naar het scherm, alsof hij een moeilijke puzzel aan het oplossen is dat alleen door een genie kan.
Ik kijk richting Namjoon, die me geschrokken aankijkt, met zijn kin op zijn vuist geleund.
Ik zucht en realiseer me dat dit alweer de zoveelste foto is die is gepubliceerd.Hoe kan ik ooit nog alleen op stap? Wat zal dit met mijn toekomt doen?
'Y/n', zegt Namjoon, 'het lijkt me vanaf nu verstandiger dat je zonder een van ons niet het huis uit gaat, begrijp je me?' Ik kijk hem aan en knik.
'H-heeft dit invloed op mijn toekomst?', vraag ik aarzelend. Het antwoord wil ik eigenlijk niet weten.
Namjoon knikt langzaam. 'Dat kan. Er is misschien nog een uitweg. Misschien verwatert dit over een jaar. Of langer.''Een jaar of langer?!', zeg ik geschrokken. Ik probeer mijn verdriet weg te slikken, maar heb niet onder controle dat de tranen al over mijn wangen stromen.
Snel bedek ik mijn handen voor mijn gezicht en snik zachtjes. Twee armen slaan om me heen. Ik kijk niet op en blijf zachtjes door huilen. Ik schaam me voor mijn gezicht, dat er waarschijnlijk rood en dik uitziet.
De twee armen wiegen me langzaam heen en weer, alsof ik een baby'tje ben.
Ik voel dat de knuffel steviger wordt gemaakt door nog een stel armen om me heen. Het geeft een warm gevoel.Vlak daarna slaat nog iemand zijn armen om me heen. Ik open mijn ogen en word direct gelukkig:
Jin, Namjoon en Taehyung hebben me verwikkeld in een groepsknuffel.
A/n: stem + reageer!! <3
Pssst... volg ff LitylePsycho !! Ze is een goede vriendin van school en schrijft ook graag! Samen zijn we iets van plan... so stay tuned! :)
JE LEEST
Choose me{ALMOST DONE}
Fiksi PenggemarIneens pakt hij me bij mijn middel. Iedereen kijkt met grote ogen naar ons, maar hij kijkt me aan met een schuin lachje. Zijn gezicht komt dichterbij en hij fluistert in mijn oor : 'Kies mij...' Y/n is een zeventienjarige tiener. Op een dag gaat ze...