BÖLÜM1-İmzalanan Anlaşma

216 7 0
                                    

Hayallerimizin ülkesinde ve hayallerimizin şirketinin önünde duruyorduk.Gözlerimizde hala inanamadığımıza dair kırıntılar vardı emindik ikimizde.Kendimi tanıtmakla başlasam iyi olacak sanırım eğer kendimi tek kelimeyle anlatacak olsam bu kelime minnak olurdu.Kıvırcık belime kadar saçlarım var, boyum kısa olmasına rağmen ince olduğum için göze çok batmıyordu ki Güney Kore için ideal boy ölçülerine sahiptim.
Arkadaşım ise yaklaşık 1.70 boylarında gayet uzun yeşil gözlü hoş bir kızdı.
Her neyse bizim hayalimiz beraber Kore'ye gelebilmekti. Bts i ikimizde çok seviyorduk.Evet hayalimizde konserlerine de gitmek vardı ama Kore'ye gelmekte yetiyordu şu an.Oturup bir köşeye mutluluktan ağlayabilirdik.O derece mutluyduk.
Biraz gezip,oyalandıktan sonra kahve içmek için oturduğumuzda neler yapabileceğimize baktık.Aklımızda önce otele gitmek vardı,ayaklarımıza kara sular inmişti çünkü.Heyecanımızdan fark edememiştik ama çok gezmiştik.Biraz dinlendikten sonra otele doğru yürümeye karar verdik.
En son mutlu bir şekilde otele geldiğimizde yataklarımızda tepindikten sonra güzel bir uykuya daldık.
Sabah Bensu nun çığlığıyla uyandım.
"Neler oluyor kızım ?"
"Duru gel de şu e maile bak ben mi yanlış okuyorum yoksa ?"
Yavaş adımlarla laptopun başına oturdum.Okuduğum şeyleri yaklaşık onuncu defa okurken gözlerime inanamıyordum. E mail da ;
Şirketimize olan başvurunuz kabul edilmiştir.Saat 1 de görüşme için geliniz lütfen.
Yazıyordu.Hemen oturduğum sandalyeden kalktım ve saate baktım.11 di allahtan.O an Bensuyla göz göze geldik acaba ilk kim banyoyu kapacak diyerek ikimizde koşmaya başladığımızda ilk giren o olmuştu bende burnumun sancısıyla baş başaydım.
Hazırlandıktan sonra Şirketin önüne geldik.Derin birer nefes aldıktan sonra içeri girdik.Görüşmeye ikimizi almışlardı.
"Bensu hanım,Duru hanım sizi özel bir görevle yetkilendirmek istiyoruz.Cvlerinizde gördüğümüz kadarıyla Koreceye gayet hakimsiniz ki sizi seçmemizin başlıca nedenlerinden biriydi bu ve tabi Kore vatandaşı olmamanız.Tebrik ederim Bts evine 3 aylığına onların yaşamını gözetlemek için gireceksiniz.
Şartlar şunlar;
1-Asla Bts üyeleriyle herhangi bir yakın ilişki içerisine girmeyeceksiniz.
2-Öğrendiğiniz hiç bir bilgiyi bizden saklamayacaksınız,sakladığınız takdirde göreviniz sona erer.
3-Bu anlaşmadan hiç bir Bts üyesinin haberi olmayacak.
Evet,hanımlar uygunsanız yarın başlayabilirsiniz bunlar evin planları aradığınızı bulabilirsiniz yarın Bts üyeleri de bilgilendirilecek. Eklemek istediğiniz herhangi bir şey yoksa ?"
Nutkumuz tutulmuş karşımızda ki takım elbiseli adamı dinliyorduk.Aslında ikimizinde aklından geçeni biliyordum yavaşça kafamı Yok anlamında salladım ve elime kalemi aldım.İmzamı attıktan sonra Bensuya uzattım o da attı imzasını.
Biz biliyorduk ki şirketten çıkarken, bu gece gerçekten bir kutlama olacaktı.

Bu fanfiction pelinzeynepp  e ithafen yapılmıştır.Okuduğunuz için teşekkürler.

GÖREV || thelastsentenceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin