Bensuyla kahvaltıya oturduğumuz da üyeler odalarına çekilmişlerdi.Bensu çığlık atmamak için zor duruyordu farkındayım arkadaşlar ama benim de pek bir farkım Yoktu ondan açıkçası.
Az önce Jiminin yanağına dokundum.sanırım elimi asla yıkamayacağım.
Jimin diyorum.Tontirikler kralı ya.Kahvaltımızı yaptıktan sonra ortalığı toplarken aramızda konuşuyorduk.
"Rap Monster da az senle muhattap olmadı kızım."
"Yaaaa dimi yerim ben bu çocuğu gerçekten çok yakışıklı."
"Peki Suga nın tepkisi ?"
"Aman Duru hiç bir şey bilmiyorum valla sadece hepsi bu dünyadan değiller gibi."
"Evet.Özellikle Jungkook ne kadar nefes kesici bir çocuk Ya."
"Gözleri üstündeydi fark etmedim sanma."
"Yok artıkkkk!!! Ciddi olamazsın.(!) Jungkook o Ya saçmalamaaaaa."
"Valla bilemiyorum ben gördüğümü söylerim."
"Hadi bakalım şunlara neler yapıyorlar."
"Hadi."
İkimizde rastgele odalara girmeye başlamıştık.İlk girdiğim odada V uyuyordu,Jimin ise telefonda konuşuyordu.Pardon deyip çıktım.İkinci odaya girdiğimde içerde sadece Jungkook vardı.Kendime hakim olamadan daldım odaya.
"Ne yapıyorsun."
"Oyun oynuyorum sen."
"Hiç öyle takılıyorum.Hey bu oyunu biliyorum." Dediğim sırada çift kişilik yatağında benim için yer açtı ve yanına uzandım.Heyecandan kalbim ağzımda atıyordu.
Şimdi siz aynı yastığa baş koymuş mu oldunuz ? Sööslelflxlslekdkxlslks
Gerçekten mi içses git ve öl.
Aslında planım onu izlemekti ama baktım ki bölümü geçemiyor bende öyle bir kaptırmışım ki uzanıp telefonu aldım elinden;
"Ya ama yanlış yapıyorsun bak böyle geçersin anca." Dediğimde üç dört dakika içinde bölümü geçmiştim.Bana hayran hayran bakarken ;
Öyle deli gibi bakma içim gidiiiiyorr.
Bir sus içses be her ne kadar haklı olsan da.Bir süre sonra onu izlerken mayışmıştım ve o mükemmel kokusu da beni mest etmekten başka bir iie yaramıyordu.
BENSU DAN
Rastgele girdiğim ilk oda muhtemelen Rm ın odasıydı ve o kokuyordu.Ama kendisi odada Yoktu.içerdeki aletlere baktım.hepsi son model bilgisayarlar kameralar,bir defter ve bir kitap vardı.
Şarkının altyapısını yapmak için de bir uygulama açıktı.Hazır içerde kimse yokken kendimi tutamadım ve oturdum bilgisayarın başına.Kendimce bir şarkının altyapısını oluştururken arkamdan gelen sesle irkildim.
"Özel eşyalarımın karıştırılmasını sevmem."
Dönen sandalyede arkama doğru döndüm ve omuzlarımı dikleştirdim.
"Özel bir şeyi karıştırmıyorum.Alt yapı oluşturmamışsın henüz ben de denedim yalnızca."
Sandalyenin kenarlarını tuttu ve üzerime eğildi.Kalbiiiimmmm bu kadar hızlı atma nolur.
Doğal olarak bende sırtımı sandalyenin arkasına yasladım.Suratlarımız arasında bir kaç cm vardı.Gözleri gözlerindeydi.Beni etkilemeye çalıştığı apaçık ortadaydı.Gözleri dudaklarıma kaydığında konuştu;
"Gerçekten neden buradasın ?" Söylediği cümleyle kendime geldim.
"Kişisel alanıma giriyorsun Kim NamJoon."
"Hala cevap vermedin ?"
"Şirketin ne dediyse o " diyebildiğimde gözlerimi dudakları hariç her yerde gezdiriyordum.
Tam o sırada kendini geri çekti ve kapıyı açarak bana bakmaya başladı.Mesajı aldığımdan hemen odasından çıktım.O sırada telefonuma mesaj gelmişti.
Eğer çocuklarla tanıştıysanız bu günlük yeter.Evinize dönebilirsiniz.
Tam Duruya bağıracağım sırada ayağım yerdeki bir mikrofona takıldı ve düştüm.
Hayır gerçekten mi yani Bts evinde yere mi düştüm diye düşünürken bana uzatılan bir el aklımı başımdan aldı.
Suga.
SUGA
!!!!!!!-1!11!1!1!1!1!1
Avel avel uzattığı eline bakarken
"Daha ne kadar aşağıda kalmayı planlıyorsun?"
"Şeeeyy tam kalkıyordum.Teşekkürler."
Gülümsediğinde tekrar yere düşmemek için duvara tutunmam gerekti.
Sen gülme vicdansızın evladı.
"Umarım nasıl düştüğümü görmedin?"
"Yok.Gayet tatlıydın.kafaya takma." Diyerek odasına gitti.
BANA GAYET TATLIYDIN DEDİ.
SUGA
SUGA BANA TATLI DEDİ.
Aman TANRIM (!)
Biraz daha iyi olduğunu hissettiğimde Duruyu aramaya başladım.o
İkinci açtığım kapıda gördüğüm görüntü ise beni şok etti.Yatakta bu şekilde uyuyan bir Duru ve Jungkook vardı.Sessizce fotoğraflarını çektim ve yavaşça Duru hanımefendiyi uyandırdım.
DURUDAN
Bensu beni uyandırdığında burnuma jungkook un kokusu doldu.En son onu izliyordum.Olamaz izlerken uyuyakalmışım diye açıklama yaptığımda Bensu pis pis gülüyordu.Neye güldüğünü anlamak için arkamı döndüğümde Jungkook un da uykuya daldığını gördüm.
Çok güzel uyuyordu Ya.
Telefonumda gördüğüm mesajla beraber yavaşça evden çıktım arkamdan da Bensu tabi.Hemen otele gidip bu günün durum kritiğini yapmalıydık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖREV || thelastsentence
FanfictionPeki siz BTS evine bir nedenden dolayı girmiş olsanız , hayatınızda neler değişirdi ?