Bölüm16-Kavga

92 5 0
                                    

Selamlar güzel insanlar.Sizi çok tutmadan bir konuya değineceğim.Beklemediğim kadar okunuyorum ama oylar tam tersini söylüyor.Oy butonunaa basın lütfen.
Okuduğunuz için teşekkürler.

Duru kaldığı odaya girdiğinde aşırı donuktu.Arkadaşının bu halinden birşeyler sezinleyen Bensu onunla konuşmalıydı.Bir anda kalkıp giyinmeye başladı genç kadın,bu akşam kız kıza biraz takılmaya ihtiyaçları vardı. Uzun zamandır beraber vakit geçirmemişlerdi.Giyindikten sonra kıvırcık arkadaşına baktı.
"Hadi kalk birşeyler yapalım beraber."
Genç kadın umutla arkadaşının dolan gözlerine bakıyordu.Duru en sonunda tam bağırmaya başlayacakken Bensu yatakta ondan uzak tarafa oturdu.Bacaklarına vurarak eski zamanlarındaki gibi kadının saçlarını okşayarak uyutacaktı onu.Çünkü hissetmişti arkadaşının içinde kopan fırtınaları.Biliyordu işte arkadaşı cesurdu lakin bir o kadarda kırılgan.Kırıldığında aynı bir cam gibi paramparça olur ve saçılan parçaları insanların canını yakardı.Duru kırıldığında şeffaflaşır ve karşısındakinin en kötü halini ona gösterirdi.Duru kırıldığında çok acımasız olurdu.
Genç kadın itiraz etmeden hemen arkadaşının dizlerine yattı ve kapadı yorgun gözlerini. Yaklaşık on saniye Sonra rahatsızlanarak oynadı açık renk göz kapakları,ardından birer birer düştü bütün hayal kırıklıkları.
Bir yarım saat Sonra uykuya dalmaya çalışıyordu ama arkadaşının pantolonunun yarısı ıslanmıştı.Güçsüz olmaktan nefret ediyordu.Kendi kendine kızarak araladı göz kapaklarını.
"Bensu hatırlıyor Musun eskiden bir şeye kızıp anlatmak istemediğimizde napardık?"
"Eldiven var mıdır ki burda?"
"Aşağıda var,dans salonunda."
İki kadın ayaklanmışlardı bile.Küçüklüklerinde bile çok yakınlardı ama birbirlerine anlatmak istemedikleri mevzular olduğunda hep dövüşürlerdi.Sinirleri,hüzünleri,kıskançlıkları hep böyle atarlardı içlerindeki.Üyeler yemek için dışarı çıkmışlardı.Ev birazdan iki genç kadının yumruk ve tekme sesleriyle yankılanacaktı.
Kıvırcık saçlı  kadının söylemek istedikleri bir bir ellerine güç verirken sarışın kadının da ondan aşağı kalır yanı yoktu.Biri çok iyi saldırırken diğeri çok iyi koruyordu kendini.Durumun farkına varan ilk kişi Bensu oldu. Bensu kendini korumak yerine saldırdığında ise Duru yumruklarını boşa salladı bu defa kendini nasıl koruyacağını bilmediğinden bir bir yumruk yiyordu.Yediği her yumruk onu daha da sinir ederken en sonunda kendini koruyup atağa geçti.Ardı arkası kesilmeyen yumruklar atıyordu Duru.Bensu her ne kadar kendini korumaya çalışsa da Duru çığrından çıkmış kalıbına bile sığmıyordu.Aynı zamanda da bağırmaya  başladı genç kadın;
"Hak etmiyorsun.Hiçbir güzel şeyi haketmiyorsun.Gerizekalı.Ne sanmıştın?Herşeyin Peri masalındaki gibi olacağını mı? Ha Ne sanmıştın? Gerizekalı Duru."
Kendi kendine çektiği acıyı azaltmaya çalışıyordu kadın.Bu sırada beklenmedik bir atak yapan Bensu bağırmaya başladı.Hem Durunun midesine yumruk atıyor hem de bağırıyordu;
"Seni uyardım(!)Ulan seni uyardım.Bak canımız yanıyor İşte."
Kadın gardını indirdiğinde siniri hala geçmeyen Duru durmadı.Bensunun çenesine yumruk attı bu defa;
"Kahretsin biliyorum.Biliyorum.Ama dayanamıyorum Bensu.Onun bu kadar yakınındayken.Dayanamıyorum."
En sonunda genç Kadın kardeşi gibi gördüğü kadına  baktı.Kadın ağlıyordu.Hemen elindeki eldivenleri çıkarıp attı.Yanına gidip diz çökmüş kadına sardı kollarını.Geçecek der gibi başını okşadı.
"Bensu.Canımı daha Ne kadar yakabilir diye soruyorum sürekli kendime ve bir sonraki gün bir misli daha oluyor.Gözlerim güneş ışığına alışamadan tekrar karanlığa boğuluyprum.Tek ışığım da gitmek istediğini söyledi.Durduracağım bizi dedi.Atlattım Bensu.aramızdaki saçma şeyi bitirme fikrini anlayışla karşılıyorum.Lakin gözlerine baktığımda yutkunamıyorum.Onunla aynı sofraya oturduğumda ellerimin titremesine engel olamıyorum.Dudaklarına baktığımda aslında kaybolmamışım gibi geliyor.Bensu buz gibi bir adam değil o.Biliyorum. Ama bana kardan adam."
Bensu kızkardeşinin ağlamasına daha fazla dayanamayacağını fark ettiğinde hışımla ayağa kalktı.
"Buraya hiç gelmemeliydik.Yukarı gel kaşına pansuman yapacağım."
Aslında Bensunun da dudağı patlamıştı ona da pansuman yapılmalıydı ama genç kadın bunu umursamadı.Tuvalette elini yüzünü yıkadıktan Sonra ilk yardım çantasını almak için NamJoonun odasına girdi.
Çantayı kaldırdığında altındaki siyah defter ilgisini çekti kızın.O anda yapmaması gereken bir şey yapıp defteri açtı ve okumaya başladı.
Bunlar Rapmonun şarkı sözleriydi.
Genç kadın grup liderinin sözleri yazdığı defteri bulduğunu sanıyordu.Ama o defter NamJoonun şiirleri için ayırdığı bir defterdi.Duygularını bu şekilde kağıda döküyor döktükten Sonra da eğer bazı dörtlükler hoşuna giderse şarkılarına koyuyordu.Yanılmıştı genç kadın.Lakin hala okuyordu.Çok hoşuna gitmişti Bensunun.Eline aldığı kalemin rengine bakmadan en Son sayfasını açtı defterin.En sevdiği şarkının sözlerini dörtlükler halinde yazdı;

GÖREV || thelastsentenceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin