Biz çocukların evinde aynı masada yemeklerimizi yerken birden kapı çaldı.Kapıya bakmaya ben kalkınca herkes mal gibi bana baktı.Bensu da dahil.Bende yavaşça yerime sindim.Jongkook kalkıp Kapıya gittiğinde içeriye önce bizimle anlaşma yapan adam daha sonra da altı kız girdi.Biz onlara bön bön bakarken adam çocuklara dönerek Korece açıklamaya başladı;
"Çocuklar bir markayla yaptığımız anlaşma sonucunda reklam çekimi süresince üç gün arkadaşlar burada kalacak lütfen misafir perver olun.Kızlar sizin odalarınızda kalacaklar haberiniz olsun." Dediği sırada Rm bize açıklamaya başladı İngilizce ama adam araya girerek bizim Korece bildiğimizi söylediğinde musluktan akan suda boğulmak istedik.Çocuklar ise karşımızda renkten renge girerken bir yandan da kızları kesiyorlardı.Allahsızlar çok güzellerdi ya.Bensu da kızları keserken onu dürttüm ve odamıza doğru çektim.
"Mutluluk rüyamız buraya kadarmış hatunlar taş kızım." Bensunun kurduğu cümle bana da tercüman olmuştu.Kafamı evet anlamında salladığımda oflayarak yatağına oturdu.Bende yanına gittiğimde içimden ona kocaman sarılmak gelmişti ve öylede yaptım.Biraz sonra kapının çarpılma sesini duyduğumuzda odadan çıktık. Kızlar gayet rahat kendi evlerindeymişcesine yayılmışlardı.Biz içeri gittiğimizde V nin dibinde oturan sarışın Bensuya
"Canım bana bir kahve yap." Dediğinde Bensunun suratı görülmeye değerdi.Suga olacak olayları keyifle izlemek adına oturduğu koltukta geriye yaslandı.V ise kızın içine düştü düşecek şekilde kızı izliyordu.Çocuklar kızları görünce ister istemez onlara ilgi duyuyorlardı.Ama jungkook koltuğun kenarında oturduğu için ona yamanmaya çalıştığı çok belli olan kızımız koltuğun köşesine oturmuştu.Ben burnumdan solarken bir de kolunu jungkooka atmıştı ki Bensunun sesi odayı doldurdu;
"Kalkıp kendin alsana." Bensunun buz gibi ses tonu benim bile şu an onun suratına bakmama sebep olmuştu.Kız hiç bozuntuya vermeyerek Rm ve J-hope un arasında daha fazla yayılarak konuştu;
"Canım sen hizmetçi değil misin?"
İşte şimdi bütün üyeler bizim hırçın kıza bakıyordu.Gevşek gevşek gülen kıza ufaktan bir bakış attım.Gerçekten sinir bozucu bir tipti.Zaten incecik bir şeydi Bensu üflese öldürürdü bu kızı.
Ama Bensu beklenmeyeni yaparak kahve kavanozunu aldı ve kızın önüne gitti.Durdu.Kadını bir güzel inceledi ve sonra kavanozun ellerinin arasından kaymasına izin verdi.Kavanoz paramparça olurken kız çığlık attı.Attığı çığlıkla beraber çocuklar da bundan uzaklaşınca Bensu kızın üzerine eğildi ve gözlerini kıza dikti.
"Hayır tatlım.Değilim." Dediği gibi uzaklaştı kızdan.Mutfağa dönünce de bir bardak su alıp odaya geçti.Ben de öyle bakarken kızlar bana bakıyordu.Hepsiyle tek tek göz göze geldikten sonra temizlik malzemelerini çıkardım.Şu sarışın olanın sonunda dediğini duydum.Hiç hoş cümleler etmiyordu malzemeleri önüne atıp bende odaya geçtim.Gerizekalılar.Ayrıca o kız jungkookla neden o denli yakın acaba???
Ben bunu yolarım.
Anlaşılan bu üç gün hiç güzel geçmeyecekti.Odama gidecekken biri kolumdan tuttu.Dönüp baktığımda içerdeki sarışın olduğunu görünce hızla kolumu çektim.
"Bana bak.Bana düzgün davransan iyi olur.Jungkook benim kıymetlimdir canım."
"Bundan şeyin haberi var mı? Jungkookun?"dediğim sırada o da bizi duymuştu Zaten en başından beri koridordaydı.Gülümseyerek bize doğru yürüdüğünde acayip korktum.Şimdi haberim var felan der.Katil olmak için çok gencim sonuçta yahu.Dimi ama.Yanımıza geldiğinde ortamızda durdu,bana dönüp;
"Haberim olmalı mı? " dediğinde he jk he olmalı gülüm.He canımıniçi böyle devam et tmm.diyerek triplerimi sıralamıştım bile.Lakin hanımefendiliğimi konuşturup gülümsedim;
"Beni ilgilendirmiyor sanırım." Dediğimde gözlerinin içine bakıyordum.Bir ışık,bir duygu,herhangi bir şey görmek için ama yoktu.Hiçbir şey yoktu.Daha fazla burada kalamayacağımı anladığımda Kapıya doğru yürüdüm.Arkamdan kapattığım kapının sesi beni rahatlatırken içimde olan duyguya anlam veremiyordum.Ben böylesine saçma bir kızken onun bana bakmasını mı beklemiştim.Bunun için mi bu denli sinirim bozuluyordu.
Kafayı fena halde yemiştim.
Sadece adamın yanında uyuyakaldım diye benimle ilgilenmesini beklemek,pöf daha neler.
Kendi kendimizi umutlandırmıştık.Bu rüyanın mükemmelliğine fazla kapılmıştık İşte.
Ama yine de onları merak etmeden duramıyordum.Pis şıllık.
BENSU
Odada bir türlü sakinleşemiyordum.Acaba ne yapsam diye düşünürken,müzik(!).Müzik beni bu beladan kurtarırdı.Direk Rm ın odasına gittim.Kapıyı çalmadan dalmıştım odaya ki
Aman yarabbiiiii
Kim NamJoon !?!?!!!??!????11!!1!1!1!1
Birader nabıyosun ya ?
Aile var olm ?!?
Kıza bak lan aşüfte.
Girdiğimde odada öpüşüyorlardı.Tabi bizim Rm hızlı adam.Az yavaş be.Ben girince ayrıldılar dememi bekliyorsanız beklemeyin ayrılmadılar.Çünkü ikisi de meşguldü arkadaşlar.
Farkedilmedim.
Girdiğim hızın aksine yavaşça odadan çıktım.Kapıyı arkamdan çekip sırtımı dayadım.(beni üzer.)
Titrek bir nefes verdiğim sırada lavabodan J-Hope çıktı.Bana bakınca sanırım çok farklı şeyler anlamış olacak ki açıklamaya başladı;
"Nam Joon öyledir.Anlarsın ya.Çapkın biraz.Takma kafana."
"Ne? Ha Yok öyle değil ! Banane ondan.Ben biraz altyapı oluşturacaktım,Kafamı dağıtmak için.Durumun onunla ilgisi Yok yanlış anladın."
"Demek ilgisi Yok." Diyerek soldan Suga çıkınca yeminle korkudan sıçradım.Bunun da arkasından siyah saçlı olan kız üstünü düzelterek çıkınca gözlerimin büyümesine engel olamadım.
Aga napıyonuz siz ya ?
Guncucuk çocuklardınız.Ben sizi bele bilmezdim ayol.
Ayıp be.
Kallllbiiiiiimmmmmmmmm.
Why delikanlı gönlüm whyyyyyyyy
"Gerçekten yok Yoon gi " beni baştan aşağı süzdüğünde omuzlarını hareket ettirip tahminimce duş için lavaboya girdi.
Az temiz olun bre kafirler.
Bende bu alanda daha fazla durmamam gerektiğini anlayıp salona geçtim.V merakla bana bakıyordu,dönüp "Niiiiden?" Diyesim gelse de yapmadım.Yanına oturduğumda kendisi Zaten döküldü.
"Neden Korece bildiğinizi bizden sakladınız?"
"Açıkçası tepkinizi merak etmiştik,söyleyecektik ama hepiniz gayet güzel İngilizcede konuşuyorsunuz Tae Hyung.Buna neden takıldın ?"
"Sadece dürüst olamamanız beni düşündürdü."
"Ah.Özür dilerim.Aslında sadece bu olay dışında her konu da size dürüsttük."
"Umarım öyledir.Çünkü ben size ısınmaya başlamıştım."
"Hey! Demek öyle.O zaman bunu bir pastayla kutlamaya ne dersin.Duru çok güzel pasta yapar."
Bu arada gözlerimi odada dolaştırdığım da onu görememem beni düşündürdü.Nerde bu kız ya ?
"Bahçeye çıktı o.Gidip bakayım."
"Bende pasta malzemelerini çıkartırım." Dediğimde Jin bana istekli istekli bakıyordu.
"Sadece ona pasta Yok değil mi ?"
"Bilmem sadece ona mı olmalı ?"
"Canım biz yemiyoruz kilomuza dikkat etmemiz gerekiyor." La bu dingil nerden çıktı ya.Jiminin yanında ki kısa boylu kız konuşunca kafamızı o tarafa çevirdik.
"Merak etme özellikle seninkini ben yiyeceğim." Hoşgeldin Duru.Biz öyle bakışırken gelip ne güzel laf koyuyordu yahu canım arkadaşım İşte.Yürü be Duru BAŞGAN.
"Şey ben yiyebilir miyim?" Jimin asıl ben seni yerim ha.Göğnümün minnok prensi 💞
"Jimine tatlı olduğu için iki dilim." Diye bağırdığımda Diğer çocuklar (ortamdakiler ) bana şirinlik yapmaya çalıştılar.O kadar komiklerdi ki.Bu anı durdurup kavanoza koymak istedim.Ta ki Rm,yiyiştiği kız,suga ve suganın fırına verdiği mercimek gelene kadar.
SUGA REİS BEY NAPIYORSUNUZ ACABA?!
Ortam bozulunca kızlar gene bizim çocukların içine düşmeye başladıklarında biz de Duruyla pasta yapıyorduk.Bende dayanamadım kısır yaptım.Ne var bizim kültürümüz bele kızım.Alış bts alışşşşşşşşş biz de beyleeee.
Sofrayı kurduğumuz da sadece bizim tayfaya tabak koydum.Kızlara değil.Herkes masaya geçtiğinde bunlar mal gibi kalınca içlerinden biri kalkıp Jungkookun kucağına oturmaya çalışınca kısır boğazımda kaldı.Duruya baktığımda umursamaz maskesini taktığını gördüm.
Oscar goes to DURU ÖNCER.
Aga o nasıl oyunculuk.Sinirden eli ayağı titriyor ama asla o tarafa bakmıyor bana bişeyler anlatıp gülmeye başladı Türkçe.Anlattığı da şu ha temel varmış ölmüş.Cidden mi Duru ?!
Jungkook kızı def ettiğinde kızlar da dışarı çıktılar ortak kararla.Tabi bu sırada masa da bizim ekip -Jimin,jin,V,Duru,Bensu,j-hope- koyu bir sohbet başlatmıştı bile.izlediğimiz filmler hakkında tartışıyorduk.Sonra konuya Jungkook da dahil olunca kısırın ne olduğunu sordu.Denedi veeeee beğenmedi.
İki tabak gömen de anam zaten jungkook.
|Gençler selam.ben böyle yazıyorum ama lütfen bana düşüncelerinizi bildirin ya olur mu ? Okuduğunuz için teşekkürler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖREV || thelastsentence
FanfictionPeki siz BTS evine bir nedenden dolayı girmiş olsanız , hayatınızda neler değişirdi ?