Bensuyla beraber otele geldiğimizde lobiden kahvelerimizi söyledik.Bu gün olanları birbirimize anlatmaya başladık.
"Rm ı anlamak çok güç kızım ne demeye o kadar dibime giriyorsun sen."
"Bilemiyorum acaba gözlerine yakından bakmak için olabilir mi?"
"Saçmalıyorsun.O Kim NamJoon. Bir ara ödül alan rapçi. Bide ben."
"Asıl sen bak bir etrafına Suga reis sana tatlı bile demiş Nabeeeer?"
"Şuna bak hele Jungkook la uyuyan ben miyim ya???"
Yüzümün ne şekil aldığını merak ediyorum gerçekten.Hemen savunmaya geçerek;
"Oraya o amaçla gitmemiştim ki sadece ne yapıyorsun Dediğimde oyunu göstererek yana kaydı.Bende oturmak durumundaydım.Sen olsan oturmaz mısın ? "
Haklı olduğumu biliyordum.Az bir zaman önce olsa da Bensu da ÇILGIN bir army di sonuçta.
"Otururdum haklısın." Dediğinde tatmin olmuş şekilde gülümsedim.ve gol.
"Eee onunla uyumak nasıl bir duygu?"
Cidden ben Jungkook la aynı odada aynı yastıkta aynı yatakta uyumuştum.Bu kabul edilemezdi.İçimde daha fazla tutamayarak bastım çığlığı.(hepimizin ilk başta vereceği tepki sanırım)
Devamlı çığlık atıp odadan odaya koşuyordum."Bu kıyafetlerimi asla yıkamayacağım biliyorsun değil mi?" Dedim bağırarak.Bensu ise hunharca gülmekle meşguldü.Sonra bir anda suskunları oynamaya başlayınca,geriye kalan 2 turu sonra atmaya karar verdim.Yanına gidip oturdum.
"Noldu neyin var ?"
"Ya düşünmeden edemiyorum evet senin adına çok mutluyum şekerim ama bi sana bak bi de bana.Sen hayalindeki adamın yanında uyuyakalıyorsun ben bts evinde yere düşüyorum." Dediğinde bastırdığım kahkahayı suratına doğru patlattım.Gülmemi durduramıyordum.Bensu her zaman sakardı.Bir kere yürürken nasıl becerdi bilmiyorum, üstüme düşmüştü.Yavaşça bütün anılarımız aklıma geliyordu ve ben daha yüksek kahkahalar atıyordum.
"Ya gülmesene ağlıycam şimdi gıcık."
"Ya-agahhahahaha- s-sen ahhahahahah ğ-ge-gerçekten ahahah Suga nın önünde ahahha" en son bana vurmasıyla son bulan konuşmamın ardından bana küsüp yatmıştı.Bende günlük bakımımı yapıp yatağa uzandım.Gözlerimi kapattığım da ister istemez gözümün önünde Jungkook canlanıyordu.
Allahsız çooook seksüüüüuydü
Vicdansııızzzııınn evladııııı!!!!!?!!?!?
~
Sabah kalktığımda dolabıma şöyle bir göz attım ve buna karar verdim.Bensuya baktığım da o da kendince bişeyler bulmuştu gene
Çılgın kız diye geçirdim içimden ve taksiye bindim.Eve geldiğimiz de bu sefer kapıyı Jimin açtı.Jimini görünce arka fonda şu şarkı çalıyordu bende
Hele hele minnok minnok minnok
Tamam saçma kabul ama çok tatlı yahu.İçeride ki oturma odasına geçtiğimizde çocuklardan Kim Tae Hyung ve Suga PlayStation oynuyorlardı.Diğerleri de ellerinde Mısır onlara tezahürat edip duruyorlardı.Biz gelince kafalar bize döndü ama beş dakika sonra eskisi gibiydiler.
Bizi sevmediklerini daha ne kadar belli edebilirler acaba diye düşünürken Bensu kalktı ve mutfağa gitti.Sonra elinde iki tane nesquikle geri geldi.Birini bana diğerini kendi kucağına aldığında diğerleri bize bakıyordu.En son Rm sessizliğini bozdu;
" bize neden yok?"
"Hizmetçin gibi mi duruyorum Rm?"
Bensuya sadece bakmakla yetindiler ama Suga "hıh" gibi bir ses çıkardı ps nin başında.Ama Rm bu cevaptan sonra rahatsız olmuştu. Odasına gitti tahminimce.Bense oyuna bakıyordum.Aslında bu oyunda baya iyiydik bensuyla.Hep kapışırdık.Ama bence ben daha iyiydim😎😎
Maçı Kim Tae Young önde götürürken Suga bir gol attığında durumu eşitledi.Bende gol atınca dayanamadım bağırdım;
"Helal Suga reisssss "
Bütün üyeler bana döndüğünde (Rm hariç o gitti çÜnkü gençler) bön bön baktılar. Bensu deli gibi haykırırken açıklamaya çalıştı ;
"She say congrates Suga " dediğinde herkes aydınlanmış şekilde gülümsedi.Suga ise coolluğundan ödün vermeyerek bana göz kırptı.
SUGA REİS BANA GÖZ KIRPTI.
PARTİ KUR OY VEREK BE-BE-YİM !!
Tabi iç sesim benden bağımsız devlet meselelerine girince ben kafamı sallamakla yetindim.
Jin de mutfağa geçip birşeyler yapmaya başladığında yanına gittim yardım etmek için,
"Can ı help You(yardım edebilir miyim ) ?" Konuştuğum sırada V arkamdan geldi.
"I will take care of it (ben hallederim)" dedi ve elimden bıçağı aldı.
"You can go now (artık gidebilirsin)" işte bizi sevmediklerinin bir kanıtı daha diye düşündüm.Sarsak adımlarla tekrar Bensunun yanına geçecektim ki Jungkookun gene o oyunu oynadığını gördüm.
BENSU
Nesquikten sonra çişim gelmişti.Tuvalete gitmeliydim.Ben de J-hope a döndüm ;
"Where is your powder room (tuvaletiniz nerede) ?"
"Next to Rm's room.(Rm nin odasının yanında.)"
Bende kalkıp ilerledim.İşlerimi halledip çıktığımda Rm beni koridorda bekliyordu.
"Don't talk to me like that (benimle böyle konuşma)"
"Why (Neden) ?"
"Because ı dont want.(çünkü istemiyorum)"
Güldüm neden böyle yapıyordu ki şimdi bu.
"Ok sorry (tamam pardon)" dediğimde (r yapıyor msmsms tabi r yapacak tabi Kim NamJoon o arkdşlr .s.s) şaşırmışa benziyordu.Biz konuşurken koridorun başında Suga gözüktü.İkimize de manasız bakışlar atarak odasına girdi.Valla havalı bu çocuk.
İçerden bağırma sesleri gelince ikimizde salona yöneldik.Gördüğğmğz manzara tam olarak şuydu;
Jin yaptığı yemeklerin dokunulmasını istemiyor ama Jimin yemekleri tırtıklayarak yiyordu.Gülmekten kendimi alamazken Jiminin arkasından Duru da tırtıklamaya başlamıştı ve Jin iyice sinirleniyordu.Anlaşılan evdeki aşçı Jindi (yerim ya).
Rm la aynı anda "ne kadar çocuklar" dediğimizde (tabi o Korece ben Türkçe) birbirimize baktık.O benim söylediğimi anlamıyordu muhtemelen ama ben anlıyordum.Tabi bir de Duru.Duru hain hain bana bakarken V jungkook la durunun arasına oturdu. Ne yapmaya çalışıyordu bu çocuk ??!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖREV || thelastsentence
FanfictionPeki siz BTS evine bir nedenden dolayı girmiş olsanız , hayatınızda neler değişirdi ?