''Az önce yanağından bu damlayı aldığın kızın bir gözyaşı elinde kurumak için fazla değerli.''
###
Genç adam kızın elini bıraktı bir kaç sokak geçtikten sonra.Duru ise sesini çıkarmıyordu.Olanları anlamaya çalışıyordu ama bu adam fazlasıyla karmaşıktı.Çok karışık.Birbirlerinin gözlerine bakıyorlardı, genç adam tam bir şey söylemek için ağzını açtığı sırada bir kaç hayranı onu fark etti ve imza istemek için yanına geldiler.Duru ise fırsattan istifade ederek onun çekim alanından çıkmayı başarmıştı.Ama gözleri hala genç adamın üzerinde geziniyordu.
Son imza verdiği hayranı genç adamın çok hoşuna gitmişti.Güzel suratında gözleri fazlaca oyalandığında hayran kız mutluluktan ölebilirdi.Genç adam eğilip kızın kulağına bir şeyler fısıldamaya başlayınca Durunun zihni bu görüntüleri anlamlandırmaya başlayınca kendisini ucuz hissetti.
Fazla basitti.
Arkasını dönerek koşmaya başladığında zihnine çarpan tek düşünce onun asla değişmeyeceğiydi.Aklına yıldırım gibi düşen bu düşünce kalbinde bir tür kuraklığa neden olacaktı genç kadının.Duru hiç böyle olmamıştı.Hayatında bir sürü insan girmiş ve çıkmıştı.Hayatına gelen herkese güzel bir gülümseme sunarak merhaba demiş ve gidenlerle de vedalaşıp bay bay dedikten sonra hayatına devam etmişti.Kimse için ağlamamıştı Duru.Ama bu adam.Onu bildiğini sanmıştı.Her zerresini tanıdığını sandığı adam , ama soğuk havada koşarken aklı başına nihayet geliyordu. Jeon Jungkook onun tanıdığını sandığı adamdan çok daha farklı biriydi.
Çok daha kötü.
Çok daha acımazsızdu.
adımlarını yavaşlatıp tekrar kafeye girdi.Ama gördüğü manzarayla şok içinde kaldı. Bensu bıraktığı yerde durmuş ve şarkısına başlamıştı.Ama onu ilk defa bu kadar bitik görüyordu. Bensu yorulmuştu.Gözlerinde hiçliği gördü genç kadının.Bu Duruyu korkutmuştu.Onu yıllardır tanıyordu ama bu bir ilkti.Eliyle gitarının tellerinde biraz oyalandıktan sonra mikrofana doğru dudaklarını yaklaştırdı.
(Şarkıyı şimdi açmanızı tavsiye ederim)
Genç kadın dudaklarını oynatmaya başladığında Namjoon ve Jin telefonlarıyla uğraşıyor,J-Hope ve Jimin sahnedeki kıza bakıyor,Tae ve Suga yeni gelen siparişlerine bakıyorlardı.She says she's dead, she doesn't even know why
She's afraid of feeling alive again,
She's trying she's always fooling herself,
Pretends that she has beautiful long hair(Kız ölü olduğunu söylüyor, daha nedenini bile bilmiyor.Kız, yeniden yaşadığını hissetmekten korkuyor.Kız yoruluyor, defalarca kendini kandırıyorUzun ve güzel saçları varmış gibi davranıyor.)
Genç kadın şarkıya başladığında neredeyse kafede duyulan tek ses bir masadan gelen çatal bıçak sesleri olmuştu. Jimin Durunun naif sesini biliyordu, ona şaşırmamıştı ama Bensunun çıkışı biraz garipti.Sesi abartılacak kadar iyi değildi, Durununkiyle karşılaştırılamazdı ama onda duygular saklıydı.Bensu kaybolmuş gibi sahnedeydi.Hayaletten farkı yoktu.Sözlerde bahsettiği kadın kendisine çok benziyordu .Suga kafasını kaldırdığında bu haliyle onu görmek istememişti.Bu yüzden masadan kalktı ve kafeden çıktı.O güçlü kız,yavaş yavaş kırık dökük birine dönüşmeye başlamıştı ve bu beyaz tenli adamın hoşuna gitmemişti. Jin kıza baktığında ondan etkilendi.
At nights she thinks about her bad day,
She cries, she only wants to play videogames,
She's sad, she feels depressed all the time(Geceleri kötü geçen gününü düşünüyor.Ağlıyor, yanlızca video oyunları oynamak istiyor.Kız üzgün, her zaman kendini depresif hissediyor.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖREV || thelastsentence
FanfictionPeki siz BTS evine bir nedenden dolayı girmiş olsanız , hayatınızda neler değişirdi ?