#22 "Geri Vites"

87 4 1
                                    

''Onu affettim.''
----
BENSUDAN
O benim sürekli affetmeyi istediğim tek insandı sanırım.Onun yüzüne sadece gülümseyerek bakmak istiyordum.İçim kesinlikle böyle daha rahattı.Biz tam evde ne yapacağımızdan bahsederken Jimin NamJoonu dürtünce bende baktıkları yere baktım.Çok güzel bir kız bize doğru geliyordu.Kadın NamJoonu süzerken gözleri belimde olan koluna takılmıştı.
Bende anlamadığım bir şekilde rahatsız olup bir adım ileri geçtim.Kadın gelip tam önümüzde durduğunda hiç beklemeden Namjoonun dudaklarını öptü.Kabul etmek gerekirse bu uzun süren bir şeydi ve bunu kaldıramayabilirdim.Bu yüzden kafamı çevirdim.Grup üyeleri şaşkınca birbirlerine bakarken,Duruyla göz göze geldim.O da ne olduğundan bir haberdi.
Kadın önümde durduğunda gözlerimi gözlerine sabitledim.Ama söylediği cümle kafama balyoz yemişim etkisi yaratmıştı.
"Merhaba ben Min Seo,Rm in sevgilisiyim ve sen de? "
Beynim beş saniyeliğine mavi ekran verdiğinde gözlerim üyelerin suratında gezindi.En son buralardan kaçıp giden aklımı bulduğumda sorusunu cevapladım:
"Ben Bensu.Onların arkadaşıyım."
Ve uzattığı elini sıktım.Ben kendi düşüncelerime boğulurken Min Seo ve IU eskiden beri arkadaş olduklarını belirtircesine hararetli bir konuşmaya dalmışlardı.
Min Seo gerçekten güzel bir yüze sahipti.Bakıldığında her erkeğim isteyeceği bir vücudu vardı.Ve bu gece nefes kesici olmuştu.
Omzumdaki Namjoonun eliyle düşüncelerimden sıyrıldım.
"Özür dilerim,ben geleceğini bilmiyordum."
"Ah! Neden özür diliyorsun.Sevgilin çok güzel bir kadın.Mutluluklar." Dediğimde Jin de yanıma gelmişti.Elimi tutarak beni dışarı sürüklediğinde bir anda ben ve NamJoon hariç herkesin burada olduğunu görmüştüm.
Sugayla gözlerimiz birleştiğinde gelip bana sarıldı.Duru ise J-Hope un kolunun altındaydı.
V: Neden geri dönmüş ki?
Dediğinde Min Seo dan bahsettiklerini anlamamak için aptal olmak lazımdı.Duru belirsizce kafasını sallayıp Jimine biraz daha sokuldu.
"O kim ?"
Jungkook: Sanane Duru ?
IU: Ay valla kendisi Harika biridir Duru.Tanıştırayım sizi alışverişe felan gideriz beraber,Namjoonun sevgilisi işte.Var ya çok uzun bir ilişkileri vardı.Rm bayılıyor Min Seo ya.
Derken Jungkookun elini tuttu.
Bu kızın amacı neydi ya ? Eğer Duruyu sinir etmekse,Duru bunu parçalardı valla.
Aklım karman çormanken sonunda bu saçma yerden çıktığımızda Jin bir an olsun yanımdan ayrılmıyordu. Hepimiz arabalara geçtiğimiz sırada IU Jungkookun arabasının kapısını açmıştı ki,Jungkook hızlıca kapıyı kapattı ve belinden biraz iteledi kızı.
"Sen Jiminle git istersen." Dediğinde bariz şekilde IU nun suratı düşmüştü.Ama kendinden hiç ödün vermeden ;
"Hayır.Ben seninle geleceğim." Dediğinde işin açığı yüzsüzlükte sınır tanımadığına şahit olmuştum. Bende Jin in yanında yerimi aldığımda bu gecenin en ilginç yolculuğu başlamış oldu.
----
IU Her zaman ki şımarık halini sergileyerek Jungkookun arabasında ön koltuğa kurulmuştu.Ama Jungkookun planı bu şekilde değildi;o Duruyu alacak ve onunla biraz daha vakit geçirecekti.Sebebini bilmediği halde genç adam IU yerine Durunun olmasını tercih ediyordu.O güzel tene dokunduğunda sanki eline kor almış gibi kavruluyordu.
Duru bu genç adamda farkında olmadan diğer kadınlardan çok daha büyük bir etki yaratıyordu.Jungkook sinirle arabanın başında dururken bu gece onu büyüleyen o güzel kadına baktı.
Bu sırada Jimin yanındaki güzel kadına kapıyı açıyordu.Genç kadın sevdiği kahverengilerle buluştu önce sonra yanında duran tatlı adama baktı.Jimine gülümseyip teşekkür ettikten sonra arabadaki yerini aldı.Ama gözleri hala kalbinin ritmini değiştiren o adamdaydı.Jungkook sinirle nefesini dışarı üfleyip sürücü koltuğuna geçtiğinde Durunun gözüne bu defa arka tarafta arabasının başında olan YoonGi takıldı cebinden çıkardığı sigara paketinden bir tane çıkartırken Durunun gözleri büyüdü.
Jimin bu sırada arabadaki yerini almış tam dikiz aynasına bakacakken Duru hiç beklenmedik bir şey yaparak Jiminin suratını elleri arasına aldı.
Aslında tek amacı Suganın küçük sırrının üyeler tarafından ortaya çıkmamasıydı.
Ama yaptığı hareket dışardan yanlış anlaşılabilirdi.
Jimin şaşkınca Duruya bakarken onun ne yaptığını anlamaya çalışıyordu.Daha Duru bile ne yaptığını bilmiyordu.
Duru elleri Jiminin yanındayken onun kocaman açılmış gözlerine bakıyordu.Aklı ise çılgınca çalışıyordu.Ellerini çekmeden konuştu;
"Bu gece için teşekkür ederim."
"Önemli değil Duru ama biraz daha böyle durursak eğer teşekkür edeceğin tek şey bu olmaz ."
Duru şaşkınlıkla Jiminden uzaklaşırken Jiminin gülüşü görülmeye değerdi.Gülerek arabayı çalıştırdı genç adam ama dikiz aynasına bakmayı unutmuştu.

Bu sırada tek çalışmamış arabanın sahibi olan YoonGi ise az önce Durunun ne yapmaya çalıştığını anlamış ve elindeki sigarayı hemen saklamıştı.Ama bu garip ikilinin ne yapacağını merakla izlemişti.Durunun Jungkooka karşı birşeyler hissettiği ortadaydı ama Jungkook da işler çok daha karışıktı ve rapline bunu çok iyi biliyordu.
DURUDAN
Jiminin söylediği şeyle sanki elektrik çarpmış gibi ondan ayrıldım.O ise hala gülüyordu.
"Acaba ne bu kadar komik?"
Bana baktı ve tekrar gülmeye başladı.En sonunda kahkahaları arasından söylediği cümle ise beni yol boyunca susturmaya yetmişti;
"Gerçekten böyle birşey yapacağımı mı düşündün ? "
Tamamen olayı yalanlama yöntemine başvurdum;
"Neyi?"
"Duru. Neyden bahsettiğimi iyi biliyorsun."
"Jimin.Amacım sadece teşekkür etmekti."
"Farkındayım.Bende sadece kookiden intikam alıyorum.Ama bir dahakine bunu gözünün önünde yap."
"Ne intikamından bahsediyorsun."
"O maknea bana abi demeyi öğrenecek(!)"
Dediğinde işte şimdi kahkaha sırası bendeydi.
Eve geldiğimizde Jiminin intikamına ortak olmak eğlenceli olabilirdi.Biz geldiğimizde herkes bizden önce buradaydı,salona geçmişlerdi.
IU salağı her zamanki gibi Jungkookun yanında Jin Bensu,J-Hope bir koltukta Tae tekli koltukta oturuyordu.Bizde yere oturup bağdaş kurduk Jiminle.Jimin üstündeki ceketi çıkartmış kıravatını da bana çözdürmeye niyetlenmişti,bünün oynadığı oyunun parçası olduğunu bildiğimden tamam diyerek ona döndüm.Suratlarımız yakınken arkadan duyduğumuz öksürükle kafalarımızı çevirdik.
YoonGi gelmişti.
"Ben arabada olanlardan sonra otele gidersiniz sanmıştım." Diyerek güldüğünde halı da boydan boya bir soda lekesi olmuştu.
Neden mi ? Çünkü Jungkook ağzındakilerin hepsini halıya boşalmıştı da ondan.
Kudur.
Bu arada ne yaptığını anlamadığım Reise garip bakışlar atarken bana göz kırptı ve ben o anda neler olduğunu çözmüştüm.

GÖREV || thelastsentenceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin