Bensu gittikten sonra Rm la kavga etmiştik.Hemen dönüyorum ;
Ayağa kalktım ve NamJoon u omzumdan ittim.
"Sen ne dediğini sanıyorsun?!Kim olduğunu sanıyorsun da böyle bir yorum yapıyorsun!"
Sessiz kaldı sadece bakıyordu.
"Dediklerine dikkat et.Sadece seni etkilemiyor ağzından çıkanlar.bir daha arkadaşımla düzgün konuş Rap Monster."
Omuz atıp geçtim demek isterdim ama arkadaş benden uzun olduğu için atamadım.yine sinirim bozuldu ya.Gidip Bensuyla konuşmam lazımdı.Odamıza girdim ama Bensu çokta uyumuştu.Muhtemelen numara yapıyordu ama konuşmak istemediği zamanlar böyle yaptığını bildiğimden yanına gitmeden ceketimi alıp çıktım odadan.Biraz hava alacaktım.Bahçedeki kamelyaya bağdaş kurarak oturdum.Burada çok mutluyduk yani ilk başlarda.Bts bizi kabul eder sanmıştım.Sanırım etmiyorlardı.Bizi burada istemiyorlar o yüzden de bize kötü davranıyorlardı.Belki de eve dönmeliydik..Bu kadar Kore hayali yeterdi.Hayalimdeki Bts daha farklıydı açıkcası Bensu sürekli üzgündü son zamanlarda.Onun için yapabileceğim bir şeyler olmalıydı.
''Hey geldiğimi duymadın.İyi misin ?'' Jungkook?!!
Kalbim lütfen ritmini bozma ya.
Nolur!!!
''Şey biraz aklım karışık da.Ondan.Kusura bakma.''
''Sorun ne? ''
Ama sen benim gözlerimin içine öyle bakarsan ben cevap veremem ki.Şu mükemmelliğe bakar mısınız ya;
Ben Jk yi izlemeye dalmışken ellerini gözümün önünde salladı ve ;
''Cidden iyi görünmüyorsun?Konuşmak ister misin ?'' Kendim geldiğimde biraz geri çekildi.Fazlaca dibime girmişti.
''Neden seni ilgilendiriyor ki?'' dediğimde kaşları çatıldı.
''V olsaydı sanırım bu kadar sorgulamazdın Duru.Neyse boşver.Ben gidiyorum.'' Diyerek kalktığında gitmesini istemiyordum.Önümden geçeceği sırada bileğinden tuttum.
''Gitmeni istemiyorum.''
''Hı?''
''Gitmeni istemiyorum Jungkook.'' dediğimde gülümsedi.Ve ben dünyanın en güzel manzarasına bakıyordum.Şu an ölsem mutlu biri olarak ölürdüm.
Bileğindeki elimi tuttu ve beni kalktığımız kamelyaya götürdü.Hala elimi tutuyordu
AMAN TANRIM
JUNGKOOK ELİMİ TUTUYOR !!!!
KALBİMİN ÜSTÜNDE FİLLER TEPİŞİYOR YA RAB.
Yanyana oturduğumuzda olanları anlattım.
''Eğer bizimle ilgili bir sıkıntınız varsa-''
''Hayır.Hayır yok.Sadece ilk defa evimize kızlar geliyor.Anlarsın ya.Garipsedik.Şirketimiz aslında izin vermiyor bu tip durumlara.Nam Joon da pek yumuşak hareketli biri değildir ama böyle işte,alışacak. Abim sandığınız kadar kötü biri değil gerçekten.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖREV || thelastsentence
FanfictionPeki siz BTS evine bir nedenden dolayı girmiş olsanız , hayatınızda neler değişirdi ?