Bölüm13-Davetsiz Misafirler

107 5 0
                                    

DURUDAN
Jungkook ve Nam Joon evden çıktıktan sonra bende odama çekildim ve çocukların sorularına cevap vermedim.Gerek de yoktu Zaten bir yalanı devam ettirmeye.Odaya girip uyudum.
~~~
Gece saat 4 te gözlerimi kapının sesiyle açmak zorunda kaldım desem yeridir.Çünkü biri hayvan gibi kapıyı yumrukluyordu.Üstümdeki pijamaya aldırmadan kapıyı açtım.
Jungkook?!??!?  Ve arkasından eve giren Nam Joon?!? Bu halleri neydi böyle yüzlerinin her tarafı kan olmuştu.Ben bu güzel suratları da bu şekilde gördüm ya daha ölsem de gam yemem.
"Ne oldu size!" Dediğimde Jungkook yere düştü.Sarhoş Musun sen bide ya?
Nam Joon: bir şey olmadı Duru ya sadece kavga ettik.Lütfen sesini alçalt bizimkiler uyanmasın.
Harbiden baba gibi bu adam ya 🌺
"Peki geçin siz salona bende ilk yardım malzemelerini alayım olur mu ? "
"Ben hallederim gerek Yok."
"Bir kere de izin ver yahu yardım edeceğim korkma yemem sizi" dediğimde Jungkook boğuk sesler çıkarıyordu.Ben içeri doğru geçip banyodan ilk yardım malzemelerini aldığımda Bensu da kalkmıştı.
"Noldu kötü bir rüya mı gördün ? "
"Her zaman ki gibi ya.Su alıp yatacağım." Dediğinde tam girişteydi.Arkasından koşup elimi ağzına bastırıp mutfağın köşesindeki duvara yasladım onu ve elimi çektim.
"Kuzu Nam Joon ve Jungkook geldi.Biraz yardıma ihtiyacım olabilir."
Anlamayan gözlerle baktığında onu içeri ittirdim.Ama daha sonra üstüne baktığımda aman yarabbiiii uzun bir gömlekle uyuyordu.Tabi ya.Her ne kadar gömlek kısa olmasa da çok tatlı görünüyordu.Ah peki ya ben!?
Altımda kısacık şortum ve üstümde saten askılım.Uyuyorduk yahu!
Onu su alırken gördüm bende içeri döndüğüm de Nam Joon bizim kıza bakıyordu.
Noldu lider beycim çok baktın.
NamJoonun yanında da boynunu geriye doğru atmış Jungkook vardı.Ama öyle durma be .
Öyle durma içim gidiyor !!!!!!
Yanına oturunca bana bakmadı bile.Elime biraz pamuk aldım ve pamuğu ıslattım. Suratını temizlemeliyim önce tabimki.
"Junkook hadi bana doğru getir başını."
"İstemiyorum.Git yat."
"Ya yardım etmeye çalışıyorum hadi bak bana." Gene kafasını oynatmadığında tedirgince nefesimi üfledim.Napıyorsun ya ?
Bu sırada Bensu ;
"Duru sen geç Nam Joona pansuman yap bende Jungkooka bakayım." Dediğinde ben fil yiyorum demiş gibi suratına baktım.
Ne diyon kardeş sen ?
Hayırdır la
Bana göz kırptığında olayları azıcık anlamıştım.Tam kalkacağım sırada Jungkook kafasını kaldırdı;
"Tamam kaldırdım yap şunu hadi."
Bensu gülmeye başlayınca tam olarak neyden bahsettiğini anlamıştım.Bensu içeri geçerken Nam Joon seslendi:
"Bana pansuman yapmayacak mısın? "
Bensunun Ayak sesleri kesildi.Derin bir nefes alışını duydum.O sırada Jungkook bana fazlaca yakındı;
"Dur- ahh- acıyor Duru"
"Ö-ö-zür dilerim." Ellerim titremişti. Senin canını yakmaktansa eğer elimi kor ateşe tutarım daha iyi.Daha yavaşlamış bir hareketle tekrar o güzel yüzüne pamuğu dokundurdum.Bu sefer sakindi.Elimin altında kalan yanağını temizlerken elimin alt tarafı dudağına dokunmuştu.Gözlerini açmadan dudaklarını elime bastırdı.
Ben daha ne olduğunu anlamadan gözlerini açmış bana bakıyordu.Gözlerini gözlerimden ayırmadan nefesini dışarı üfledi.Aynı anda inip kalkan göğüs kafeslerimiz yüzünden nefeslerimiz birbirine karışmıştı.Kendimi toparlayıp bir an önce işime geri döndüm ve bu Sefer yeni bir pamuk alıp tentürdiyotu pamukta gezdirdim.Kaşı ve dudağı patlamıştı.
Cidden mi ?
Bilerek mi dudağını patlattırdın acaba davşancağızım?
Söyle bana bilerek mi Jungkookie ? Ha?
İstemsizce gözlerim dudaklarına kayarken ben kaşıyla uğraşıyordum.
"Ahhhıhıjhjjj."
"Özür.özür.Çok özür."
"Şu döktüğün şey canımı yakıyor."
"Kusura bakma ama o mikrobunu kırıyor.Ayrıca neden bu haldesin? Ne diye kavga ettin? "
"Şiiiiişştttt başım ağrıyor Duru."

Sen benim adımı hep söylesene.
Ne güzel adım var ya .
Hadi bir daha de annem noluurrrrr(!)
Daha fazla konuşmayacağını anladığımda işim dudağının kenarına tentürdiyot sürmekti ama sanıldığı kadar kolay değil bu iş arkadaş ya.Elimin altında dünyanın en mükemmel dudakları varken bu pek mümkün değil.
Küçücük dokundurduğumda hemen dudaklarını oynattı;
"Hııh"
Bende elimi çabuk tutmak adına üzerine biraz daha eğildim.Sonra bir amda elimi tuttu.Kulağımın biraz altına geldiğinde sesini duydum;
"Bunun için farklı yöntemler olduğunu sen de iyi biliyorsun Duru."
"N-Ne demek i-istiyor-s-sun"
Harika mükemmel kekeledim.Süfer.
Dudaklarını büzerek bana öpücük hareketi yaptığında aklım koşarak beni terk etti.
Kalbim ise beni kesinlikle bir panik atak krizine sokacak kadar hızlı atıyordu.Usain boltun kalbi böyle atmıyordur herhalde.
Büzüşen dudaklar aklımı başımdan aldığında irkilerek geri çekildim ve pamuğu koltuğa bıraktım.
"Bundan sonrasını sen yapabilirsin değil mi? Teşekkürler.İyi geceler"
Diye koşarak mutfağı terk ettim.Odaya girip kapının arkasına sırtımı yasladım.Elimi kalbime götürdüğümde ki buna gerek yoktu şu an boynumda atan damarı bile hissediyordum.
Aman Tanrııımm (!))))
Bu gece uyuyamayacağım Sanırım.
BENSUDAN
Nam Joon a pansuman yapmak.(!)
Lidere pansuman yapmak(!)
Rapmon a pansuman yapmak (!)
Derin bir nefes alıp kapısında durduğum mutfağa geri döndüm.Omuzlarımı dikleştirdim.Yanına doğru yol aldım geldiğimi görünce o da dikleşti.Yanına oturdum ve elime biraz pamuk aldım.Şişede ki suyla ıslatınca suratındaki kanı temizlemeye başladım.Jungkook kadar dağılmamıştı RM.

GÖREV || thelastsentenceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin