Bölüm18-"Ateşle Oynama"

90 4 0
                                    

  Bu bölüm sizi  etkileyebilir lütfen kalbi olan okumasın Armyler :*

JUNGKOOK DAN

NamJoon hyung un yaptığı bence de çizgiyi aşıyordu ama en küçük olduğum için işin içine hiç girmemeyi tercih etmiştim.Biz öylece otururken NamJoon başını elleri arasına almış koltukta dün geceyi hatırlamaya çalışıyordu.Normalde kızların gördüğü kadar kötü biri değildi o.Cebinde duran telefonu çalmaya başlayınca hepimiz ona döndük.Şirketten diyerek hoparlöre aldı;

''Siz ne halt ettiğinizi sanıyorsunuz? Size gönderdiğim kızlar bu gün işi bırakmışlar.Onlara eğer herhangi bir şeyler yaptıysanız ve sizin adınızı kirletirlerse sosyal medyada ne yapacağınızı da düşündünüz mü ha salaklar?!''

Bu şirketin bizden sorumlu müdürüydü ve sesi oldukça sinirli çıkıyordu.Normalde hep grubun lideriyle muhatap olurdu sadece ama bu sefer bütün grup sinirine dokunmuştuk. NamJoon sessiz kaldığı için Jin Hyung Rm in yanına geçti ve konuşmaya başladı;

''Aslında biz hiç bir şey yapmadık.Kendi ülkelerine döneceklermiş.'' dediğinde bize göz kırpmıştı.Bu demek oluyordu ki çaktırmayın.Hepimiz öylece durmuş bekliyorduk. Suga Hyung sıkılmış gibi kafasını koltuğun başına koymuştu ve gözleri de kapalıydı.Adam sinirli sinirli bir kaç kelime daha ettikten sonra telefonu kapattı. Hepimiz  derin bir nefes verirken NamJoon hyung elleriyle yüzünü sıvazladı.

''Gerçekten ben ne yaptım tam olarak ?''

V gözlerini dikmiş bakıyordu konuşur diye ağzımı açmadım ki haklıydım da ;

''Ne mi yaptın ??Mutfağı yerle bir ettin.Kızları korkuttun.Bensunun günl-''

Suga kafasını kaldırıp burnundan solurken Tae nin lafını bölmüştü;

''Senin gerizekalıca takıntıların yüzünden tanımadığı 7 kişinin arasında kızı duygusuz bir piç gibi harcadın.Yaptığın şey buydu.''

''Hıh.Sen de bu yüzde beni yumruklamayı mı tercih ettin ?''

''Lan senin yüzünden kız tir tir titriyordu.''

Jimin: Acaba o günlükte yazılanlar doğru muydu ? Umarım değildir.Canı acımış olmalı.

NamJoon: Sen neyden bahsediyorsun ?

Jimin: O okuduğun paragrafta dayak yediğini yazmıştı.Bir adam tarafından.

V: En önemlisi de sana yalvarmıştı.

Suga hyung en sonunda dayanamadığını belirtircesine ayağa kalkıp Nam Joonun saçlarına asıldı ve yüzlerini yakınlaştırdı.

''Seni sikik beyinli herif.Kız sana karşı hiçbir şey yapmamıştı.Sadece bir şiir yazmış defterine.Çocuk gibi sende onun günlüğünü okudun.Bu eve neşeyle giren o iki kız bu evden harabe olarak ayrıldı ve sende bu harabenin altında kalacaksın RapMon.''

O kadar tehditkar konuşmuştu ki şu an cidden korkmuştum.Saçları serbest kalınca Rm kendini koltuğa bıraktı.Jin ise ona bakıyordu.Bakma işlemi bittiğinde sıra ban geçmişti.Benimle konuşacaktı biliyordum.Ne kadar kaçmak istesem de o benim abimdi. Elinde sonunda konuşacaktık.

Jimin : Ben Duruyu arayacağım.Onları merak ettim.

Tae: Haberdar et Jiminie.

Sanane ki diye geçirdim içimden.Harbiden Tae sanane. Giden gitti işte işine baksana.Tamam kız güzel olabilir.

Vücudu da güzel olabilir.

Saçları yumuşacık ve teni de insanı şaşırtacak derece de pürüzsüz ve narin.

GÖREV || thelastsentenceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin