#23 "BEN HİÇ...?"

83 4 0
                                    

Lütfen okuduklarınız hakkındaki düşüncelerinizi benimle paylaşın.Keyifli okumalar.
----
Jiminle ikimiz gülmeye başladığımızda YoonGi de kendini tutamayıp gülmeye başlamıştı.Jungkook ise sinirli gözlerle bizi süzüyordu.Derken ayağa kalktı ve salondan çıkmadan;
"Hyung bir gelebilir misin ?" Dediğini duydum YoonGi ye.O da hemen ciddileşip arkasından çıktı.IU ise bir bana bir Jimine baktıktan sonra o saçma gülümsemesini yüzüne yerleştirip;
"Bence çok yakışıyorsunuz.Jimin de yakışıklı çocuk Duru senin adına sevindim."
Bu kız hala benimle konuşma cesaretini nereden buluyor acaba diye düşünürken mutfağa doğru ilerleyip tavayı ısıtmaya koydum.
"IU bir gelebilir misin?" Diyerek tezgahın başına onu da çağırdığım da bu gece ki sınırlarını çoktan aşmıştı zaten.
Yanıma geldiğinde tezgaha elini koydu.Bende hala geçmeyen yanık izine baktım.
"Ah(!) bunun için üzgünüm."dedim elini göstererek.O da önemli değil dermişcesine gülümsedi.Hazır elim elinin üzerindeyken kolundan tutup arkaya kıvırdım kolunu,kulağına eğilerek "Eğer bir daha benimle muhatap olursan..." boşta kalan elimi de saçlarına attım ve yüzünü ısınmış tavaya eğdim.Bende tekrar kuşağının yanındaki yerimi aldığımda sözlerime kaldığım yerden devam ettim:
"Bu sefer tavaya değen tek şey elin olmayacak IU ! Benden uzak duracaksın!"  Isıdan rahatsız olduğunu anladığımda ellerimi üzerinden çektim.Anlamış olacağını düşünüyordum.
IU dan gram haz etmiyordum.O da öküz değilse artık anlamalıydı benden uzak durması gerektiğini.Tavanın altını kapatıp eski yerime geçtiğimde Mutfak kapısında Jungkook göründü.IU bu defa da yapmaması gereken bir hareket yaparak kollarını onun beline sardı ve kafasını göğsüne koydu.
"Ben burdan gitmek istiyorum kookie.Bana geçelim mi ?" Dediğinde Bensu bile buna kayıtsız kalmayarak kocaman gözlerle Jungkooka baktı.Hepimiz gerçekleşen sahneyi izliyorduk.Ama tek farkla bu sahne bende midemi bulandırmaktan başka işe yaramıyordu.
Genç kadın kendine itiraf edemese de kirpiklerinin her bir telini ayrı ayrı öpmek istediği bu adamın beline kendisi sarılmalıydı.Onu herşeyden çok istiyordu.Ve bu dünyada onu hakedebilecek bir tek kadın bile tanımıyordu,kendi de dahil.Onun güzel gülümsemesi kadını büyülüyordu.Genç kadın bu sahneyi daha fazla izleyemeyeceğim kanaat getirip bakışlarını çevirdi.Zaten Jungkookla IU da kapıya doğru gitmişlerdi.Daha sonra Suga elinde içkilerle salona girdi.İki kadında içkiye dayanıklılardı (bir yere kadar).Lakin beklenmeyen bir şey oldu ve Suga bir kada birayı salonun ortasına koydu.Gençler merakla ona bakarken gülerek cevap verdi;
"Evde devam edeceğiz dememiş miydik ?"
Jin:Evdeki bütün içkileri getirdin değil mi ?
Jimin bu söylediğine gülmüştü.Çünkü o evde daha fazlası olduğunu hepsi biliyordu.
Suga bize içki getirdiğinde ne yapacağımızı anlamamıştım.Toplasan yedi kişiydik,ama bir kasa bira fazlaydı bence.Yanımda ki Tae ile anlamsız ve uzun bakışlarımızı YoonGi ye yolladığımızda o bizden daha çok eğleniyordu.
"Senin aklındaki ne ?" Diyerek güzel bir soru yönelttiğimde gülümsemesi daha da büyüdü.
"Tabiki Ben Hiç oynayacağız."
Çocukların hepsi itiraz ederlerken Bensu ve ben öylece bakıyorduk.Daha önce ben hiç adlı bir oyun oynamamıştık.Biz genelde şişe çevirmece,tekrarlanan kelime ya da King Drinking oynardık.
Bensu gözlerini yavaşça Suganın suratında gezdirirken "ben bilmiyorum o oyunu." dediğinde Jimin şaşkınlıkla baktı.
"Siz genelde içki içmez misiniz ?"
Açıklama ihtiyacı hissetmiştim:
"Hayır içiyoruz,hatta oyunda oynuyoruz ama Ben Hiç i oynamadık.Anlatabilir misiniz ?"
Suga da yere bağdaş kurarken cevap verdi:
"İsterseniz gösterelim zaten çok içki var."
Kafalarımızı olur anlamında salladık.Çocuklar halıda çember yaptığında Suga soju yu bardaklara döküyordu.Bu sırada Jungkook da gelip oturduğunda şaşkınca ona baktım.
Gitmemiş miydi ?
"Ooo Ben Hiç mi ? Hadi ben başlıyım."
Dediğinde üyeler de kabul etmişti.
Jungkook: Ben hiç bir erkekle yatmadım.
Dediği şeye biz gülerken üyelerden hiç biri shot atmadı. Sıra Tae deydi.
Taehyung:Ben hiç arkadaşıma ihanet etmedim.
Ben kimsenin Shot atacağını düşünmüyordum.Ama Jimin ? Dayamadığım da oyunu böldüm.
"Yani şimdi altınız da ihanet ettiniz sadece Jimin mi etmedi.Yoksa hiçbiriniz yapmadınız Jimin mi yaptı?"
Suga gözlerini Bensuyla bende dolaştırırken yanıtladı beni;
"Sadece Jimin yaptığını düşünüyor."
"Peki kime ? Ne yaptın ki?" Diyerek Jimine bakıyordum.
Gözlerimiz kesiştiğinde kafasını eğdi;
"Sadece söylenen cümle.Başka soruya yada cevaba yer Yok oyunda." Diyerek anlattığında oyunun fazla dürüstçe olduğunu düşünmüştüm.
Bu defa sıra Sugadaydı.
"Ben hiç dışarda kalmadım." (Evden atılmaktan bahsediyor)
Bu defa da Hoseok ve Taehyung shot atmıştı.Sıra şimdi Jin deydi.
"Ben hiç biası ben olan bir kadınla yatmadım."
Dediği şeyi bizim bilmemiz onlar için sorun teşkil etmiyordu anlaşılan.Ya da bize güvenmeye mi başlamışlardı?
Jungkook ve Suga shot atınca gözlerim istemsizce içkisi boğazından geçen Jungkookda takılı kaldı.İçtikleri sıvı Boğaz'ı yakan cinstendi anlaşılan çünkü içerken suratı biraz değişiyordu.Ama kafasını arkaya attığında boynunda çıkan Adem elması.görülmeye.değerdi.
Bensunun gülüş sesiyle düşüncelerime bir ara verdim.
"Gerçekten tahmin etmesi zor olmadı." Dediğinde bakışları Jungkookdaydı.İçinde ona karşı kötü duygular oluşmuş olabilirdi, beni kırdığından ötürü.Ama beklemediğim şey onun bu derece cesur davranıp Bensuya karşı saldırıya geçmesiydi:
"Sen yakışıklı bir erkek gördüğünde yatmıyor musun Bensu?"
İşin açığı birkaç erkekle beraber olduğunu biliyordum ama hepsi ilişkisi olan insanlardı.Tek gecelik takılacak kadınlardan olamamıştık ikimizde.Bu yüzden beklemeden verdiği cevap beni şaşırmamıştı;
"Sekste tek aradığım bir beden olmuyor. Ne yazık ki Jungkook."
Dediğinde çocuklar onun suratına baktı.Ciddi olup olmadığını anlamaya çalışıyorlardı sanırım.Ama ciddiydi.İşin açığı haklıydı da.
"Sıra bende." Herkes tekrar Jimine döndü.
"Ben hiç sevmediğim bir kadınla yatmadım." Dediğinde içecek kişiler belliydi Ama bizi şaşırtan kişi Tae oldu bu defa da.
Sıra bu sefer ondaydı.Tam ağzını açmış birşey diyecekken Bensu böldü onu.
"Gerçekten soru soramıyor muyuz ya? Merak etmiyor musunuz?"
Çocuklar omuz silktiğinde ya çok garip olduklarını ya da birbirlerinin herşeyini bildiklerini düşündüm.
Taehyung devam etti sonra;
"Ben hiç aşık olmadım." Dediğinde Jimin ilk shotu attı ardından Jin sonra Suga attı. Ama bu sefer beklenmedik kişi Grubun maknesi oldu.Jungkook shot attığında bütün üyelerin şaşkınlığı suratından okunuyordu.
İşte ilk defa onlarda soru sormak istiyorlardı,anlamıştım.Ama hiçbiri de bize anlattıkları oyunu bozmadı.Çember tamamlandığında ikinci tura geçiyorduk.Bu defa biz de oyundaydık.
Tam başlayacakken kapının açılıp kapanma sesi duyuldu.Kafamı kaldırdığımda NamJoon gelmişti ve tabiki arkasından Min Seo.
Kızı iyiden iyiye süzdüm bu defa.Uzun saçları vardı.Yüzü v şeklinde hatlara sahipti.
İmrenmiştim.
Güzeldi.
Gözlerimi ondan çekip karşımda oturan Bensuya baktım.Sırtı mutfağa dönüp oturduğu için içeri girenleri görmemişti.Hoş öyle bir çabası da yoktu.Biz oyuna başladığımız da Hoseok kolunu bana atmıştı.Başımı ona doğru çevirdiğimde çok güzel görünüyordu.Sürekli gülüyordu zaten,bu da beni mutlu hissettiriyordu.Sanki iyi şeyler olacak gibi.
Evet,Hoseok gerçekten söylediği gibi Army nin umuduydu.O yanında olan herkesin umuduydu.
Beklenilen ilk cümle Bensudan geldi:
"Ben hiç kardeşimin sevgilisine aşık olmadım."
Hadi ama Bensu ya bu kadar saçma bir olay olabilir mi?
Kim buna shot atar ki ?
Huuuh !!?!?!?!?
Jimin ?!?
Taehyung?!?!??
Oha
Tamam kimse takmıyor bu olanları Sende takma duru.Nolcak.dimi.Banane hem zaten.
Ne demek banane.
Kimin kardeşine kim? Kime aşık ya?
"Ben hiç birini kaybetmekten korkmadım"
Bu defa Jin konuşuyordu.Elime aldığım bardağı çabukça bitirdim.Ben kaybetmekten korkmuştum.Bunu çok acımasızca öğrenmiştim.Hala adı dudaklarımı yakan biri öğretmişti hemde.
Aklımdaki düşünceleri dağıtmak için etrafıma baktığımda sadece Bensu shot atmamıştı.
Üyeler de bir süre ona baktıktan sonra oyuna devam ettik.
"Ben hiç birinin dudaklarını öpmek için yanıp tutuşmadım."
Bu güzel cümle ise yanımda oturan umut dolu adamdan gelmişti.Demekki Hoseok daha önce aşık olmamıştı.
Cümleyi duyar duymaz gözlerim benden bağımsız bir şekilde Jungkooku bulduğunda o shot atıyordu.
Benim onda takılı kaldığımı anlayan Jimin çenemden tutup bakışlarımı kendi gözleriyle birleştirdi.
Jimin sadece küçük kardeşine yardımcı olmak için Harika bir oyunculuk sergilese de şu an aklındaki isim ne yazık ki karşısındaki kadın değildi.Duru onun için sadece bir dosttu o kadar.İyi bir dost.Genç adam elini kadının çenesinden çekti ve gözlerini o kahverengilerden ayırmadan eline bardağını aldı.
Durunun gözlerine bakarak "benim oldu." dedi ve shot atmak için boynunu çevirdi.
Bu sahneyi gözlerini kırpmadan izleyen Jungkook ise az önce içtiği Boğaz yakan sıvıdan bir shot daha attı .Ve bir shot daha...
"Ooo maknea bu konuda istediğini alamamış herhalde." Diyerek konuyu kendisine çeviren NamJoona baktı.Namjoon koltukta oturmuş kolunu da Min Seo ya atmıştı.Kendi düşüncelerinden sıyrılabildiğinde abisine daha dikkatli baktı.
NamJoon mutluydu.
NamJoon Min Seo ile mutluydu.
Belki de hiç atlatamamıştı bu kadını diye düşündü.Ama NamJoon Bensunun bahsi açıldığında Min Seo dan bahsettiği gibi konuşmuyordu.
Anlaşılan yanlış anlamıştı abisini.Eğer abisi bu kadınla mutluysa onu kabul edebilirdi.Tekrar(!)
NamJoon hyung mutlu olsun da diye geçirdi içinden.Daha sonra gözleri o meleğin üzerinde takılı kaldı.O da bu cümleyle ilgili shot atıyordu.
Duru birini mi arzulamıştı ?
Ama Duru istediği her adamı elde edebilecek bir kadındı.
Shot atarken ortaya çıkardığı boynuna baktı.
O güzel boynuna neler yapabileceğini düşündü.Düşündükçe istiyordu.
Kahretsin(!) diye geçirdi içinden.gözlerimi ondan çekmezsem iyi şeyler olmayacak.
Önüne döndüğünde bu sefer sıra Sugadaydı.
"Ben asla birine ikinci şansı vermedim."
Bu söylediği NamJoonaydı.Bunu anlamamak için aptal olmak gerekirdi.Zaten bakışları da o adamda bir süre takılı kaldı.Ama shotlar bir bir atılmaya başlayınca gözlerini çekti.
NamJoon da bu cümle üzerinde oyuna bakıyordu.Bensu shot attığında kendini tutamadı :
"Beni affettiğini söylemiştin.Bu ikinci şans sayılmıyor mu ?"
Bensu ise bu gece uzun zaman sonra Namjoonun gözlerinin içine baktı.
"Ben ilişki anlamında olduğunu düşünüyorum.Ki sen o katagoride değilsin."
NamJoon ise doğrulduğu koltuğa tekrar bıraktı kendini,kolunun altındaki kadını yanına çekti ve saçlarını öptü.
"Evet haklısın.Değilim."

GÖREV || thelastsentenceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin