Bölüm 20-Kokteyl

97 4 0
                                    

DURUDAN

Sabah olduğunda Bensu benden önce kalkmış,odaya kahvaltımızı istemiş ve şu an kitap okuyordu.

''Hızlısın kuzu bu sabah'' dediğimde başını kaldırdı kitaptan.

''Sanırım YonnGi bana iyi geliyor.''dediğinde içtiğim su boğazımda kalıyordu.Kocaman açtığım gözlerimle inanılmaz bakışlarımı ona atıyordum.Ben onları hep arkadaşça görmüştüm.

''Neden böyle bir şey düşündün ki ?''

Sorduğum soruya karşılık gözlerini kapattı ve gülümsedi. Bir haller vardı bu kızda ama hayırlısı.

''Beni anlıyor.Yanımda olmaya çalışıyor.Kendimi iyi hissediyorum dünden beri.''

Haklıydı bir kaç gündür olan depresif hali yoktu.Onun adına sevinmeli miydim ki şimdi ?Yataktan kalkıp banyodaki günlük işlerimi hallettikten sonra elimdeki havluyu yatağa bırakırken yüzümü ona çevirdim;

''Yani ona karşı bir şeyler hissettiğini mi söylemeye çalışıyorsun'' Bu sefer de dediğime kahkaha atarak yatağından çıktı.

''Saçmalama.Unuttun mu ben duygusuzlar kraliçesi ?'' Söylediği cümleyle elimdeki salatalığı yemeye başladım.Aynı zamanda da düşünüyordum. Bensu haklıydı.

Kendisi kolay kolay belli başlı duyguları hisseden bir tip değildi.Kafamdaki saçmalıkları  attığımda önümdeki mükemmel sofraya odaklandım.Yemek yemek dünyanın en güzel şeyi olmalıydı.

Tırnaklarıma bakım yaptığım sırada  telefonumun dikkat dağıtan melodisi odayı doldurdu.Kimin aradığına baktığımda ise bu sefer gözlerim patlayacaktı sanırım gerçekten;

JİMİN !!!!!???????

-----

Jimin bahçeye çıkmış çalan telefonun sesini dinliyordu. Yoongi dün ondan Duruyla beraber gelmelerini istemişti davete ki zaten Jiminde yalnız gitmek istemiyordu.Lakin Duru aklının ucundan bile geçmemişti.Duru çok güzel bir kadındı. Jimin bunu asla inkar etmemişti ama onunla davete gitmesi Tae yi kızdırabilir diye düşünüyordu.Duru yanlarındayken sürekli Tae nin bakışlarını Duru dayken buluyordu.Bu yüzden çocuklara söylememişti.

Tanrı aşkına Duru melek gibi gülümsüyordu.

Genç adam elindeki  telefona baktı.Onu düşününce heyecanlanmıştı.Tam kapatacağı sırada o kadifemsi sesi duydu;

''Alo.Jimin ?''

''Hey.Naber Duru ??'' Genç adam bahçenin gerisine doğru yürümeye başladı.

''İyiyim Jiminie sen ?''

''Bende iyiyim de sana bir şey sormak istiyorum.Bu gece kokteyle beraber gidebiliriz değil mi ?''

''Ah! o Bu gece miydi?Tabi Jiminie gideriz.''

''Seni 7 de alırım bana adresi mesaj atarsın.''

''Tamamdır.Hoşçakal.''

Kadın telefonu kapattığında kendini gülümsemeden alamıyordu.Park Jimin diye düşündü.Onunla bir davete katılacağım aman tanrım!.

Kıvırcık saçlı kadın bunları düşünüp dans ederken arkadaşı ise öğlen uykusuna dalmak üzereydi.Hemen onun yatağına zıplayarak konuşmaya başladı;

''Hey hadi kallkkkk Jiminiiiee gelecek bir  kaç saat sonra hazırlanmama yardım et!!''

Genç kadın uykusunda rahatsız edilmekten nefret ederdi.Bıkkın bir sesle konuştu;

GÖREV || thelastsentenceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin