Bölüm14-Bahar Temizliği(1)

91 5 0
                                    

  Bu bölüm seri şeklinde yazılacaktır.Okuduğunuz için teşekkürler.Lütfen oy vermeyi unutmayın olur mu ?
 

Sabah süpürge sesiyle uyandığım da gözlerimi açmadan sesin geldiği yöne bir yastık fırlattım.Ah sabah sabah neler oluyor yahu ???!????
Tek gözümü açıp sesin geldiği yöne baktığımda bir adet Bensu kulağında kulaklık altında eski sevgilisinin basket şortu üstünde de sporcu atletiyle dans ede ede süpürge yapıyordu.
Ah bu kız cidden ?!?!?
"Lütfeeeen uyumama izin ver(!)"
Bağırmıştım ama o duymuyordu.Kalkıp bende süpürgenin fişini çektim.Ama Bensu hala dans ediyordu.en sonunda olanları anladığında kabloyu takip etti ve gözleri beni buldu.Şerefsiz gülümsemesini atıp üzerime gelmeye başladı.Bunun sonunu biliyordum.Dalaşacaktık.Ellerimi hazır konuma getirdim ve önce kulaklıklarından başladım.Kulaklığını bir kenara attığımız da telefonundan şarkı çalmaya başladı.
Al İşte(!)
"Demek bunu dinliyorsun. Seni ona söyleyeceğim."
"Ne ? Hayır (!) bunu yapamazsın!" Dediği anda kapıyı açıp Nam Joonun odasına koştum. O da arkamdan gelirken şarkıyı kapatmıştı.Ben deli gibi kapıyı yumruklarken Bensu arkamdan gelip elimi ağzıyla kapatmış beni duvara doğru sürüklüyordu. Sırtım duvarla buluştuğunda Rm kapıyı açtı.
Aneeemm tontik lidere bak sen
Uykuyluyken çok minnoş la bu
Bensuyla ikimizde Kapıya bakıyorduk ki NamJoon bizi süzmeye başladı.
"Kızlar ? "
" kusura bakma ya Bunun yüzünden uyandırdık.Kahvaltı hazırlayacakmış da kendisi."
Vay be kırk yıllık arkadaşıma bak. Tek ayak üzerinde yirmibeş yalan söyledi bide kahvaltıyı bana kitledi iyi mi ? Ah Bensu sıçtın.
Elini yalayıp ondan kurtulduğumda NamJoona baktım.
"Lider bey bişey sorabilir miyim ? "
Kudur Bensu(!)
La Bensu nerede diye bakarken Jungkookun kapısına doğru gidiyordu.
Ulan seni varya(!)!)?(!
"Bekliyorum Duru."
"Şimdi senin eski bir şarkın vardı ya Do You.Heh işte o ne güzel şarkı ya. Beğendim.Bide kahvaltı da ne yersin?"
"Takıl kafana göre ve beni bir daha uyandırma böyle şeyler için ya."
Bensu da Jungkookun kapısının pervazına yaslanmış duruyordu.
Gıcııııkkk(!)
Pü yazıklar olsun(!)
Rm kapıyı suratıma kapatınca bende Bensuya yaklaştım lakin lanet arkadaşım elini kapı koluna attığı için ikimiz üst üste Jungkookun odasına düştük.Patırtıyla gözünü açan Jungkook bize bakıyordu.Bensunun saçını tuttuğum gibi onu da ayağa kaldırdım ve kapıyı kapatıp çıktık.Saçlarını ellerimden kurtardığında sinirle bana döndü;
"Anlaşalım.Tehdit yok(!)"
"Okey.yok"
Jin kapıdan çıkıp yanımıza geldiğinde;
"Ne yok?"
"Durunun kahvaltısı var " dediğinde Bensu gülüyordu o da gülerek salona geçip tv yi açtı.Bensuda koşarak yanına zıplayınca şakalaşmaya başladılar.
Eh ama Bensu ben de Duruysam intikamımı alırım.(!)
Sofra mükemmele yakın olduğunda çocuklara sesleniyordum.Bir yandan da tabakları tırtıklayan Bensu ve Jin ikilisine gardımı almıştım.Yalancı bir sinirle;
"Çocuk gibisiniz ya." Ağzına bir dilim salan alan Jin bana doğru geldi;
"Hayır sen çok katısın." Dediğinde Bensu da yanıma ulaşmıştı.Yanağımı öperek yerine geçti.Jin de aynısını yapıp oturduğunda gülümsedim.
"Bari çocukları bekleyin."
Jin:"ama kalksalardı onlar banane."
Bensu ve Jin beşlik çakarken tabaklarını doldurmaya başlamışlardı bile.
Jungkook eliyle ensesini kaşıyarak mutfağın girişinde görününce istemsizce elim kalbime gitti.
Allahsız çok yakışıklısın.
Gözleri benimkileri bulduğunda anlamış gibi gelip elimin üzerine elini koydu.
"Benimki de öyle oluyor Didem."
Ne?
Didem ?
Didem kim ya? Şimdi sakin olup bundan sonrasını senin için zorlaştıracağım Jeon Jungkook.
Kork benden.
"Sen neden bahsediyorsun?"
"Beni görünce elini kalbine koydun ya onu diyorum."
"Az önce Yanağımdan çok yakışıklı biri öptü,ondan."
Bakışları masaya kayınca Jini buldu.Uzun süre Jini süzdü ama Jin bana bakıyordu.Gülümseyip göz kırptığım da da lokmasını bitirip bana göz kırptı;
"Sonunda.Bi ara merak etmeye başlamıştım ama kör müsün diye.Ahh bu sabah da çok yakışıklıyım kahretsin."
Kesinlikle yakışıklısın yavrum.Ne kadar övünsen az.
Kafamı salladığım sırada biri beni belimden tutup yanağıma bir buse kondurdu. Aman yarabbi bu sabah noluyor size ya !
JİMİN?!?
Jimin bey napıyorsun?  kalbimi elime verdin.
"Benden bahsediyordun az önce Sanırım."
"Hıh? Ne?"
"Yakışıklı biri seni öptü az önce Duru ."
"Haaa.Evet"
Zar zor gülümsüyordum cidden. Bu çocuklar çok fenalardı.En son konuşamadığımı anlayan Bensu araya girdi;
"Lakin bu evde yedi adet yakışıklımız var."
"Evet bence de Bensu haklı."
Bensuya katılan Jungkook. İlginç. Annem sen ağzını niye o kadar doldurdun ya ?
"Az ye de nefes al sen önce." Bensu seni seviyorum.
Bütün çocuklar masaya geldiğinde bir güzel yemeğimizi yemiştik.
Suga; "Duru sen havalısın.Bunu daha önce söylemiş miydim?"
"Hayır.İlk bu ama son olmaz.Havalılık bizde genetik."
Jin:"Ne tesadüf bizde de öyle."
Jungkook: "akraba falan olmalısınız siz ikiniz."
Jin: " hayır bunu İstemezdim."
V:"aslında bana uyar."
Bensu:"Suga reis napıyorsun ya?"
Jimin :"reis ne demek ya"
Rm:"Başkan demek."
Jimin: hyung nerde başkansın ?
Suga "bütün kızların gönlünde tabiki olm."
Hepimiz oooo ladığımızda bu çocuğun gerçekten havalı olduğunu kanıtlamış olduk.
"Ha bu arada Bensu sabah dedi ki. Artık bahar temizliği yapmamız gerekiyor bu evde"
V: Bahar temizliği de nedir ?
J-Hope : şöyle ki bahar gelmeden önce evi arındırma gibi bişey olmalı
" kısaca köşe bucak temizlik gençler."
Bensu bana o kadar kızgın bakıyordu ki bir ara gözlerinden alev çıkabilir diye korkmadım değil.
Jin: iyide bizim temizlikçiler gelip yapar.
"Hayır öyle olmaz bizim odalarımızı temizleyemezler dip bucak. Hem güzel bir aktivite olur diye düşündü Bensu da.Eğlenceli olur."
Jungkook: ben hiçbir yere dokunmam  benim odam temiz (çarpıldı)
Suga: geçen yatağında seni bulamamıştım çöpten.
Namjoon: iyi bir fikir olabilir.Hadi gençler ne gerekiyorsa halledelim beraber.
Jin : aynen katılıyorum
Jungkook umut dolu gözlerle Jimin ve V ye bakıyordur bu sırada V ellerini ben karışmam dercesine kaldırınca otomatikman Jimine döndü.jimin gözlerini kısıp baktığında sanki bir şeyin intikamını almak istiyormuş gibi ;
Ben tamamım yapalım şu işi.
J-hope:çoğunluk okeyse bende tamamım.
"O zamaaan kabul.Yaşasın Bahar temizliği(!) "
Çocuklar  bu temizlik işini kabul ettiklerinde başlarına gelecek hiçbirşeyden haberdar değillerdi.Kızlar üstlerine çamaşır suyu olabilecek eski kıyafetleri giydiler.Ama çocuklar ise gayet yataktan kalktıkları gibilerdi.Herkes salonda otururken Bensu Duruya durduk yere çimdik atıyor.Kızda bağırıyordu.Çocuklar kızlar arasında Ne olduğundan habersiz garip garip bakıyorlardı.En sonunda Bensu kalkıp ses sisteminden bir şarkı ayarlarken konuştu;
Öncelikle Duru ve Ben odaları toplayacağız.
Jungkook Tae ve Jimin siz de süpürge yapacaksınız
Namjoon Jin ve j hope Siz de toz alın.
Suga sen de bize yardım et olur mu?
Herkes kafasını salladığında topluca ayaklandılar.Kızlar çocukların bu haline gülünce
Jin: Noldu
Duru :önce her tarafı toparlayalım ki diğer işleri yapalım. Siz şimdilik takılın
Jimin : sevdim ben bu temizlik işini.
Suga kafasına yastık atar.:
Seninde sıran gelecek.
Çocuklar gülerken kızlar odalara girmeye hazırlanıyorlardır.İlk girdikleri oda Suga ve J-hope un odasıdır.
(odaları kendime göre eşleştirdim)
Suga ise işten Kaytarmış tuvalet bahanesiyle kaçmıştır. Kızlarımız Duru ve Bensu iki taraftan önce çöpleri toplarlar.Bensu çöpleri çıkartırken Kapıya Duru onu kokundan tutar ve şok olmuş bir ifadeyle Suganın yastığının altından çıkan sigara paketine bakıyordur.
Suga küçüklük yaşlarından beri bir sigara bağımlısıdır.Ama kimse bunu bilmemektedir.Üyeler bile.
DURUDAN
Elimde tuttuğum içinde üç tane kalan sigara paketine bakıyordum.Bensu da gördüklerine inanamamış olacakki ;
"O da Ne? Hayır hayır. Saçmalama canım.İdol onlar.Yapmaz böyle birşey. Hem unuttun mu o SWAG."
Benden çok kendini inandırmaya çalışıyormuş gibi bir hali vArdı.Kesinlikle hayal kırıklığına uğramıştım.Bunu ondan beklemiyordum.
"Ne yapacağız şimdi?" Bensuya sorduğum bu sorudan Sonra o ayılmış gibi kendine geldi ve paketi elimden alıp yerine bıraktı.
"Haberimiz yokmuş gibi davranacağız."
"Ama o kendine zarar veriyor."
"Ama Bunun kararını verebilecek yaşta biri o Duru. Hadi kuzum sen başka odaya geç bende geliyorum."
Kesinlikle beni sakinleştirmek için böyle birşey yapıyordu.Her zaman her şey kontrol altındaydı onunlayken.

Duru o odadan çıkıp Jungkookun tek kaldığı odaya doğru ilerler.Bensu ise Suganın yatağına oturur ve halıya bakar bir süre.Genç kız Ne yapabileceğini düşünüyordur.sugayla konuşmalı mıdır ? Yoksa bunu şirkete mi bildirmelidir ? Yasak olan bir şeyi yaptığı için Suga suçlu mudur ? Yoksa bunu yapmaya hakkı mı vardır?
Yastığı düzelttiği sırada içeri J-Hope girer.
"Hey bende çıkıyordum."
"Sağol." 
Lakin Bensu kapıyı ardından kapatmak için yüzünü odaya doğru döndüğünde gördüğü şeyle kalakalır.J-Hope üstünü çıkarıyordur.Hayır öyle kalmasını sağlayan şey çıplak bedeni değil. O güzel bedenin üzerinde ki dövmedir.
J-Hope Amerika'daki  bir turne sırasında sol göğsünün altından koltuk altına kadar olan bölgeye bir dövme yaptırmıştır.
Kalıcı dövme idoller için yasaktır.
Genç adam kızın kapıda durduğunu farketmeden giyinir.Kız ise kendine gelip kapıyı kapatır adam görmeden.
Hemen eline çöpleri alıp dış Kapıya koşar. Nefes almaya ihtiyacı vardır genç kızın.
Bu sırada Duru odaya girdiğinde güzel kokudan mest olmuştur. Odası aynı Jungkook gibi kokuyordur.Acaba perdeleri açsak nasıl olur diye düşünürken kız odaya Jimin gelir.
"Hey oyun konsolunu gördün mü ? Buralardaymışta."
"Yok ben görmedim."
Genç adam odadaki her yere bakar fakat bulamaz.En son yatağının altına elini attığında eline gelen şeye bakar.aslında bakmasa Bunun bir atıştırmalık çöpü olduğunu düşünebilirse genç adam ama elindekiyle kahkahalarına engel olamaz ve salona doğru koşmaya başlar.Genç kız neler olduğunu merak etmiştir ve Jiminin peşinden gider.
DURUDAN
Jimin hem Jungkookun ismini bağırıyor hemde kahkaha atarak koşuyordu.Salonun ortasında durduğunda gerçekten komik olan şeyin ne olduğunu merak etmiştim. Ben salona geçerken Bensu da kapıdan çıkmıştı.Çocukların yanına gittiğimde herkes gülmekten yerlere yatıyor Jungkook ise utanıyordu.
Jin: ㅋㅋㅋㅋBak abicim ㅋㅋㅋ bunları  saklamalısın.ㅋㅋㅋㅋ
NamJoon: bunu  ㅋ ne ara kullanıyorsun lan ㅋ
Jimin : ㅋㅋㅋ hızlısın be çocukㅋㅋㅋㅋ hepimizden hızlısınㅋㅋ
J-Hope ㅋㅋbenden demi??ㅋㅋ
V: ㅋㅋㅋ Hyungㅋㅋ seni geçemez.ㅋㅋ
Neler olduğunu anlamıyordum.Taki Jungkook elindekiyle Kapıya kadar gelip beni görene kadar.Yüzü kıpkırmızı olmuştu.
"Neler oluyor burada."
Çocuklar yine gülmekten konuşamazken Jungkook elindekini saklayıp arka cebine koydu.V ise onu ordan alıp havaya kaldırdı.
Ama bu , bu bir prezervatif !?!?!??!??!

GÖREV || thelastsentenceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin