Tanıtım

3.5K 210 103
                                    

"Kyuuung~"

Cevap vermemeliyim, cevap vermemeliyim.

"Soo~"

Sana cevap verirsem çenem kırılsın Jongin.

"Bebeğim~ lütfen yapma böyle."

Arkamı dönüp gözlerimi onun deyimiyle çay altlığı boyutuna getirip sessiz bir şekilde söyledim.

"SENİN BEN BEBEĞİNE SOKAYIM JONGİN."

°•▪•°

Merhaba arkadaşlar kanalıma hoşgeldiniz, 

Ben, Do Muhteşem Kyungsoo. Hala abone değilseniz sol üst köşedeki abone ol tuşuna tıklayarak kanalıma abone olab-

Aman ne diyorum ben ehehe şaka yaptım, böyle bir şey yok aklınızdan çıkarın bunu.

Burası sadece benim mekanım. Ben yaşarım, ben anlatırım, arkadaşlarım da hayatıma ortak olur ve hepsini canımdan çok severim. Örnek vermek gerekirse çok sevgi doluyumdur ve bu da hitap şeklime yansır.

Bkz:

"Kim Yavşak Jongin"

"Park Kaypak Chanyeol"

"Oh PeltekPezevenk Sehun"

"Byun Bok Baekhyun"

"Lu Şerefsiz Han"

Girişte Jongin'i tersledim ama haklı burası bizim hayattan kesitlerimizi size anlattığımız bir yer. Şu yazan liliş bozuntusu da birebir bunlara şahit oluyor.

(Aramızda kalsın çoğunu kendi yaşıyor da ben yaşamışım gibi gösteriyor şşştt)

Bize ulaşmak isterseniz ona sorun o bize iletir etkileşim halinde olalım istiyorum sizlerle ama Jongin'e şey etmezseniz sevinirim ehe ^-^ ben sizin yerinize ona şey ederim. Şey canım şey yani... Amanın çenem açıldı gidiyorum ben hadi adiyos amigos!

°•▪•°

Kaptan pilotunuz lilişiniz konuşuyor:

Aklınızın hayalinizin bile alamayacağı saçmalıklara, gündelik yaşamdan Kaisoo'ya, biraz lilişlik yapmaya, bolca eğlenmeye ve kahkahaya ve en önemlisi de Friends+1' e hepiniz davetlisiniz...

Sayın yolcularımız kemerlerinizi sıkıca bağlayanız. Zira daha önce örneğine pek rastlanılmamış bir deneyim sizi beklemektedir, keyifli yolculuklar diliyorum efenim, kendinize kaisoo kadar güzel bakmanız dileklerimle...

Friends+1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin