Camila POV
-Kaki, obudź się- czuję pukanie w ramię.
-Co się stało Sofi?- pytam, otwierając oczy.
-Mama, zaraz przyjdzie Cię umyć- powiedziała. Przytaknęłam siostrze. -Mogę Cię przytulić?-
-Jasne głuptasie, nawet nie musisz pytać- uśmiechnęłam się do niej. Dziewczynka wyskoczyła na mnie i wtuliła się we mnie.
-Sofi zmykaj do kuchni, tata tam na Ciebie czeka- do pokoju weszła mama.
Pocałowałam Sofi w głowę. Po czym dziewczynka, wybiegła z mojej sypialni.
-Mogę dzisiaj spróbować sama?- zapytałam, patrząc na mamę.
-Możesz- odparła i postawiła wózek obok łóżka. Odkryłam się, powoli zsunęłam się, w stronę krawędzi łóżka. Powoli postawiłam niesprawne nogi na podłogę. Trzymając się łóżka, próbowałam wstać, kiedy już prawie stałam, jedna noga skrzywiła się. Upadłam.
Mama podbiegła do mnie i wzięła mnie na ręce. Posadziła mnie na wózku.
-Nigdy się nie uda- powiedziałam, powstrzymując się od płaczu.
-Nie mów tak skarbie- mama zaczęła pchać wózek w kierunku łazienki.
-Jestem do niczego-
-To nie prawda- mama zatrzymała wózek, ukucnęła obok mnie. -Jesteś najlepszą córką, jaką mogłam sobie wymarzyć.-
-Kocham Cię mamo- przytuliłam ją.
-Ja Ciebie też-
***
Drzwi od samochodu otworzyły się, tata wysiadł i wyciągnął mnie z pojazdu. Mężczyzna stanął za mną, chcąc mi pomóc.
-Tato, możesz już jechać. Dam sobie radę- mówię.
-Na pewno?-
-Tak tato. Do zobaczenia- złapałam koła i odjechałam w kierunku szkoły. Bez najmniejszego problemu, wjechałam do budynku.
-Patrzcie, transformens już przyjechał- odezwała się Jessica.
-Wal się- rzuciłam w jej kierunku.
Dziewczyna podeszła do mnie. Wzięła mój plecak i wyrzuciła z niego wszystkie rzeczy.
-Ups- uśmiechnęła się złośliwie. -Pomóc Ci pozbierać? Sama chyba nie dasz sobie rady- zaczęła się śmiać.
Nagle dziewczyna, krzyknęła z bólu i złapała się za brzuch.
-Nic Ci nie jest?- usłyszałam zachrypły głos.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Piszcie co myślicie bo nie wiem czy kontynuować?
CZYTASZ
Your Dreams || Camren PL
FanfictionLauren - typowa Bad Girl, często wdaje się w bójki i sprowadza na siebie mnóstwo problemów. Nienawidzi znęcania się nad słabszymi, więc przy każdej możliwej okazji, staję w obronie "ofiary". Camila - od dziecka jest przykuta do wózka. Często staję s...