22

3.8K 273 34
                                    


Kocham tą piosenkę 😍

Camila POV

-Chcesz zobaczyć mój pokój?- zapytała Lauren, chowając naczynia do zmywarki.

-Pewnie- dziewczyna zaczęła pchać mój wózek, w stronę pomieszczenia.

-Przepraszam za bałagan- otworzyła drzwi do sypialni. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy, to ogromne łóżko i kilka szafek z książkami.

-Przeczytałaś wszystkie?- zapytałam, podjeżdżając do półek.

-Większość tak, na dole są te, których jeszcze nie zaczęłam czytać- oznajmiła.

-Lubisz kryminały- stwierdziłam, czytając nazwiska na książkach.

-Zgadza się- uśmiechnęła się do mnie. -Chcesz obejrzeć jakiś film?-

-Jasne, ale nie horror- zaśmiałam się.

-Chodź pomogę Ci wejść na łóżko- powiedziała, wskazując na mebel. Powoli podjechałam do niego. Dziewczyna chwyciła mnie w pasie i bez żadnego problemu posadziła mnie na nim.

-Jakieś propozycje?- zapytała biorąc pilota do ręki.

-Może "Love, Rosie"?-

-Możemy obejrzeć, nigdy tego nie oglądałam- wskoczyła obok mnie na łóżko. Kliknęła guzik na pilocie, po chwili cały ekran wysunął się. Lauren znalazła film i włączyła go. Zaczęłyśmy oglądać.

-Mogę oprzeć głowę o twoje ramię?- zapytała starsza, po dłuższej chwili. Przytaknęłam jej. Z szerokim uśmiechem, przekręciła głowę.

Nadszedł mój ulubiony moment, czyli stosunek Rosie i Greg'a.

-Jakim trzeba być idiotą, żeby strzelić sobie prezerwatywą?- zapytała Lauren, waląc się otwartą dłonią w czoło.

-Patrząc na ten film, pierwszy raz jest najgorszy- zaśmiałam się. Po chwili zdałam sobie sprawę z tego co powiedziałam. Lauren spojrzała na mnie.

-Jeszcze tego nie robiłaś?- zapytała, przeszywając mnie spojrzeniem.

-Mhm- mruknęłam, spuszczając głowę.

-Nie mam pojęcia gdzie faceci mają oczy? Jak mogli nie zwrócić na Ciebie uwagi?-

-Oni widzą tylko wózek, tak jak wszyscy-

-Ja go nie widzę- uśmiechnęła się, chwytając w palce mój podbródek. Spojrzałam prosto w jej zielone oczy. Dłoń Lauren zaczęła gładzić mój policzek. Chwilę później poczułam jej usta na swoich.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mam wrażenie, że kolejny rozdział spodoba wam się😏

Piszcie co myślicie, ważna jest dla mnie wasza opinia🙏

Your Dreams || Camren PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz