52

3K 201 9
                                    


Camila POV

-Lauren, możemy iść do domu z Cami i Sofi?- zapytała Taylor, kiedy kazałam swojej siostrze kończyć zabawę.

-Powinnaś zapytać o to Camile- dziewczyna ułożyła dłoń na moim kolanie.

-Możemy?- spojrzała na mnie, robiąc maślane oczka.

-Jeśli chcecie...- nie dokończyłam, ponieważ mała Jauregui wskoczyła mi na kolana i zaczęła mnie przytulać.

-W takim razie chodźmy już- powiedziałam, kiedy Tay zeszła ze mnie.

-Jejj!- krzyknęła i pobiegła do Sofi, złapała ją za rękę i razem zaczęły skakać jak czerwony kapturek.

-Też taka byłaś?- zapytałam swoją dziewczynę.

-Nie- odparła od razu, potrząsając głową. Na jej reakcje zaczęłam się śmiać. -Możemy skończyć ten temat?- zapytała.

-No dobrze i tak to z Ciebie wyciągnę- uśmiechnęłam się szeroko, puszczając jej oczko.

***

Leżałam z Lauren na moim łóżku. Wtulona w jej klatkę piersiową, bawiąc się brzegiem jej koszulki. Komfortową ciszę przerwał dzwoniący telefon zielonookiej.

-Cześć Ally- powiedziała, kiedy odebrała. -To super wiadomość. Gdzie się zatrzymasz?... Żadnych hoteli, zostaniesz u mnie... Nie będziesz mi przeszkadzać... Na pewno... W takim razie do zobaczenia- rozłączyła się. -Ally jutro przyjeżdża- oznajmiła.

-Cudowna wiadomość, chce ją poznać. Mogłabyś mi coś o niej opowiedzieć?- zapytałam.

-No dobrze- pocałowała mnie w głowę i splotła nasze dłonie. -Ally jest specyficzną osobą, oczywiście w dobrym sensie. Jest takim małym słoneczkiem, przy którym nie da się nie uśmiechnąć. Jest od nas starsza i lubi matkować- zaśmiała się. -Ale niech Cię nie zwiedzie jej uśmiech, potrafi uderzyć jeśli powiesz coś nie tak. Ma obsesję na punkcie Boga i Biblii, zawsze ma ją w torbie razem z wodą święconą-

-Nie żartuj sobie- trąciłam ją łokciem.

-Nie żartuję, przysięgam. Zresztą  sama się o tym przekonasz- uszczypała mnie w bok.

-Zobaczymy- wypięłam jej język i zaczęłam ją gilgotać.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

W następnym rozdziale pojawi się nasze małe słoneczko 🙌

Btw do końca opowiadania zostało kilka, może kilkanaście rozdziałów.

Chciałabym przeprosić was za ten żart 😁 Wybaczycie mi?🙏

Your Dreams || Camren PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz