2

4.8K 354 24
                                    

Camila POV

-Nic Ci nie jest?- usłyszałam zachrypły głos.

Jessica, szybko wstała i razem ze swoją zgrają, zniknęła.

Powoli odwróciłam głowę w bok. Przy moim wózku stała, ciemnowłosa dziewczyna. Jej ręce pokryte były tatuażami.

-Jest... do...dobrze- powiedziałam, lekko wystraszona.

-Nie bój się mnie. Nic Ci nie zrobię- odpowiedziała. Schyliła się przy moim wózku, zaczęła zbierać porozrzucane rzeczy. -Proszę- podała mi plecak, kiedy zebrała już wszystko.

-Dziękuję...- przerwałam, nie znając imienia dziewczyny.

-Lauren- wyciągnęła do mnie, pokrytą tuszem, dłoń.

-Camila- uścisnęłam ją. Jej skóra była bardziej delikatna niż mogłam się spodziewać.

-Mogę odprowadzić Cię pod klasę?- zapytała, puszczając mi oczko. Przytaknęłam. Zaczęłam powoli kręcić kołami. Dziewczyna szła tuż obok mnie. -Jessica często Cię obraża?- Lauren, przerwała ciszę.

-Dość często. Przeważnie, wtedy gdy jestem sama- odparłam zgodnie z prawdą.

-Będę miała Cię na oku... To znaczy ją- poprawiła się szybko. Widok zakłopotanej dziewczyny trochę mnie rozbawił.

-Tu mam lekcję- wskazałam, ręką na drzwi sali. -Dziękuję, że mnie odprowadziłaś-

-Przyjemność po mojej stronie. Do zobaczenia- uśmiechnęła się do mnie i odeszła.

-Mila!- usłyszałam, głos wielkoluda. Obróciłam wózek, w stronę dziewczyny. -Powiesz mi od kiedy gadasz z pierzoną perfekcyją?-

-Z kim?-

-Z tą dupą, która Cię tu odprowadziła- na słowa dziewczyny, przewróciłam oczami.

-Oj Dinah, czy Ty się kiedyś zmienisz?-

-Nie. A więc?-

-Lauren mnie obroniła-

-Przed Jessicą- przytaknęłam -Jak ją dorwę, powyrywam jej te tlenione kudły-

-Panienko Hansen, panuj nad słowami. Przypominam, że jesteś w szkołe- z pod ziemi wyłonił się nasz nauczyciel historii, Pan War.

Zadzwonił dzwonek. Staruszek otworzył klasę. Hansen zaczęła pchać mój wózek, wprost do pomieszczenia. Postawiła mnie przy ławce i usiadła obok.

-Przygotujmy się na śmierć- Dinah mruknęła pod nosem, wywołując mój śmiech.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kto nie śpi ten ma...

Komentujcie, lubię czytać wasze komentarze😊

Your Dreams || Camren PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz