59

2.6K 172 18
                                    


*6 tygodni później*

Camila POV

Otworzyłam powoli oczy. Zauważyłam, że Lauren nie ma obok mnie. Usiadłam i przeciągnęłam się. Z uśmiechem na twarzy postawiłam nogi na podłodze, złapałam dłonią za szafkę i wstałam.

-Nareszcie.- powiedziałam wesoło, robiąc krok do przodu. Potem kolejny i kolejny. Kiedy stałam w progu pokoju, zauważyłam Lauren.

-Camz kochanie, nie powinnaś jeszcze sama wychodzić.- podeszła do mnie biorąc mnie pod rękę.

-Mogę już sama.- oznajmiłam. -Nie musisz mnie trzymać.-

-Jak chcesz.- powiedziała troszeczkę oschle. -Pamiętasz, że dzisiaj idziemy na kolację do twoich rodziców?-

-Jak mogłabym zapomnieć.- przewróciłam oczami. Odkąd zamieszkałam z Lauren, rodzice często nas do siebie zapraszają, jakby bali się, że o nich zapomnę.

-Chce Cię zabrać w jedno miejsce, właściwie w dwa.- powiedziała Lauren, całując mnie w policzek.

-Gdzie?- zapytałam.

-Nie powiem ci księżniczko, nawet nie próbuj robić smutnej minki.- zaśmiała się.

-Kiedy będziemy tam jechać?- zapytałam, kierując się do kuchni.

-Zaraz po śniadaniu.-

-Zrobiłaś śniadanie?- zapytałam, widząc przyszykowany stół.

-Dla Ciebie wszystko kochanie.- uśmiechnęła się. -Siadaj do stołu, pójdę po Tay.- jak kazała tak zrobiłam.

Chwilę później Lauren i Tay dołączyły do mnie. Zaczęłyśmy jeść.

-Lo jakie to pyszne.- powiedziała Tay z pełną buzią.

-Taylor jedzie z nami?- spytałam.

-Mhm.- mruknęła zielonooka.

-Nie chce jechać z wami.- oznajmiła młodą Jauregui. -Chce jechać do Sofi.- powiedziała, zakładając ręce na piersi.

-Dobrze, zadzwonię do mamy i powiem jej, że Cię podrzucimy do nich, dobrze?-

-Bardzo, dziękuję Cami.- podeszła do mnie i przytuliła mnie.

-Leć się przebierać.- powiedziała Lauren, zbierając talerze.

***

-Gdzie jedziemy teraz?- zapytałam, kiedy wysadziliśmy Taylor przed domem moich rodziców.

-Nie powiem ci. Powiem tylko tyle, że będziemy jechać z cztery godziny więc możesz się zdrzemnąc.- uśmiechnęła się głupio.

-Ehh...- weschnęłam. Oparłam głowę o szybę i zamknęłam oczy.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mam nadzieję, że się podoba😊

Jeszcze tylko Epilog😭

Chcecie go dzisiaj czy jutro?

Your Dreams || Camren PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz