Camila POVPo wspólnej kąpieli postanowiłyśmy obejrzeć jakiś film. Lauren zaniosła mnie do salonu i posadziła na kanapie.
-Co oglądamy?- zapytała, siadając obok mnie.
-Nie wiem- odparłam, opierając głowę o ramię dziewczyny.
-Zaraz coś znajdę- pocałowała mnie w skroń i wzięła do ręki pilota. Zaczęła skakać po kanałach.
-Zostaw- powiedziałam, kiedy przełączyła na kanał z bajkami. Lauren od razu odłożyła pilota i przyciągnęła mnie do siebie, układając dłoń na moim boku.
W ciszy oglądaliśmy bajkę. Spokój przerwał dźwięk, dzwoniącego telefonu. Dziewczyna wzięła urządzenie do ręki.
-Tak, słucham?- odebrała. W dalszym ciągu oglądałam telewizję. -Jak to? To niemożliwe- powiedziała, jakby zdenerwowana. -Moi rodzice nie żyją od pięciu lat- poczułam jak mięśnie Lauren, napięły się. Spojrzałam na twarz dziewczyny. -Rozumiem. Postaram się dzisiaj do państwa przyjechać- wzięła głęboki oddech. -Do widzenia- rozłączyła się i rzuciła telefon na kanapę.
-Coś się stało?- zapytałam, widząc lekkie zdenerwowanie na twarzy zielonookiej.
-Mam sześcioletnią siostrę- odparła, jakby nie do końca wierząc w swoje słowa.
-Jak to?-
-Wygląda na to, że mój tata zdradził mamę- jej oddech przyspieszył.
-Dlaczego dopiero teraz? Po tylu latach?-
-Matka tej dziewczynki umarła, przed śmiercią podała dane mojego taty. Jestem jej jedyną rodziną- na twarzy czarnowłosej pojawił się delikatny uśmiech. -Muszę pojechać do ośrodka, w którym przebywa-
-Cieszysz się?- zapytałam, widząc błysk w jej zielonych oczach.
-Mhm- mruknęła. -To w końcu moja rodzina- przytuliłam ja delikatnie. -Camila, mam do Ciebie prośbę-
-Jaką Lo?-
-Chce, żebyś pojechała tam ze mną. Potrzebuje cię-
-Dobrze, pojadę z Tobą- pocałowałam ją w policzek.
-Mam siostrę- szepnęła z radością w głosie. Wywołując na mojej twarzy uśmiech.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rodzina nam się powiększa😶
Mam nadzieję, że rozdziały mają jakikolwiek sens😩
Btw co myślicie o teledysku do NBTS? Jak dla mnie perfecto👌😍
Mam do was jeszcze jedno pytanie, zaczęłam zastanawiać się nad zrobieniem książki z oneshot'ami, gdyż mam mnóstwo pomysłów na minutę. Chcielibyście?😊
CZYTASZ
Your Dreams || Camren PL
FanfictionLauren - typowa Bad Girl, często wdaje się w bójki i sprowadza na siebie mnóstwo problemów. Nienawidzi znęcania się nad słabszymi, więc przy każdej możliwej okazji, staję w obronie "ofiary". Camila - od dziecka jest przykuta do wózka. Często staję s...