34

3.1K 237 13
                                    


Camila POV

-Co mój maluszek, życzy sobie na śniadanie?- zapytała Lauren, drapiąc mnie po głowie.

-Nie jestem głodna- mruknęłam.

-Nie uznaje takiej odpowiedzi- zaśmiała się i potargała moje włosy.

-Nie rób tak- ruszyłam gwałtownie głową, aby strącić dłoń. Niestety mój plan nie do końca wyszedł, ponieważ zderzyłyśmy się czołami.

-Auć!- krzyknęła Lauren, łapiąc się za bolące miejsce i opadając na plecy.

-O matko, przepraszam Lo- zaczęłam trochę panikować. -Nie chciałam- starałam się oderwać ręce dziewczyny od jej twarzy, aby zobaczyć czy nic jej nie jest. Usłyszałam cichy chichot.

-Dałaś się nabrać- wybuchnęła śmiechem.

-Głupek- walnęłam ją w ramię i odwróciłam się do niej tyłem. Nie minęła chwila, a poczułam dłonie Lauren na moich udach.

-Camz- powiedziała cicho. -To był zwykły żart- postanowiłam nie reagować na jej słowa, w dalszym ciągu się nie odwróciłam. -Teraz będziesz mnie ignorować?- zapytała. -Okay- dłonie zielonookiej zaczęły jeździć po moich nogach.

Przeszedł mnie przyjemny dreszcz, kiedy jedna ręka  zjechała na mój pośladek i delikatnie go ścisnęła. Poruszyłam się niespokojnie, kiedy poczułam ciepły oddech Lauren na swojej szyi. Wzięłam głęboki oddech, gdy język dziewczyny przejechał po mojej skórze. Oddchyliłam głowę, spodziewając się, że czarnowłosa coś zrobi, jednak tak się nie stało. Odwróciłam się, robiąc smutną minke.

-Mój maluszek się nakręcił- uśmiechnęła się zadziornie. Na jej słowa, przytaknęłam. -Najpierw śniadanie-

-Niech Ci będzie- przewróciłam oczami.

-Więc na co masz ochotę?- zapytała po raz kolejny.

-Na Ciebie- palnęłam. -Znaczy się na naleśniki... Tak na naleśniki- zarumieniłam się. Lauren zaśmiała się.

-Daj mi piętnaście minut. Zjemy śniadanie, a potem zajmę się Tobą tak jak należy- cmoknęła mnie w czoło.

-Dobrze Lo- uśmiechnęłam się szeroko. Zielonooka wstała z łóżku i wyszła z pokoju, a ja zaczęłam się zastanawiać co za chwilę przeżyję.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Przepraszam, że taki krótki🙏

Mam do was bardzo ważne pytanie.

Po ukończeniu tej książki chcecie, abym wróciła do pisania "Lies", czy napisała coś nowego?

Your Dreams || Camren PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz