Seluruh ahli keluarga membantu Jaewon dan Jessy mengemas barang kerana mereka akan tinggal berasingan selepas ini, iaitu di rumah Jaewon.
"Jaewon.. Jessy.. ingat.. sampai je sana.. kemas barang untuk balik Malaysia.. faham?" Kata Puan Amy
"Oo.. urm.. ne mama.." balas mereka berdua.
Jessy meletakkan segala barangan nya didalam bagasi berwarna ungu cair..
Uu.. uwerkk..
Tiba tiba sahaja Jessy berasa mual.
"Jess... Kau okay tak ni??" Soal Jaewon.
Tanpa menghiraukan soalan Jaewon, Jessy segera berlari menuju ke tandas.
Jessy muntah tak henti henti sehingga kan seluruh ahli keluarga berasa bimbang.
"Jessy.. sabar ye.." puan Amy menggosok gosok belakang badan milik Jessy.
Jessy keluar dari tandas, dia membaringkan tubuhnya di atas katil.
"Mama.. hehehe.. Jess rasa.. nak .. makan pulut panggang.."
"Ha? Apa panggang? Kau ni.. menyusahkan mama lah.." kata Jaewon.
"Jaewon... Tak apa.. senang je pulut panggang tu.. mama boleh buat.."Puan Amy segera kedapur untuk melihat bahan bahan membuat pulut panggang.
"Ish kau ni.. menyusahkan mama je.. macam mana kau nk duduk rumah aku nanti? Kalau macam ni perangai.." bidas Jaewon.
"Eh.. Aku punya suka lah.. tak apa lah.. nanti kat sana... Pandai pandai laa aku behave.. Kan baby Kan.." Jessy mengusap perut nya yang semakin membesar itu.
.
.
.
.
.Seungri dan Sungjae turut membantu bagi meringankan beban Jaewon dan Jessy untuk memindahkan sedikit barang ke rumah yang akan didiami mereka tak lama lagi.
"Jessy.. jangan angkat beg tu.. biar aku angkat..." Kata Sungjae.
"Eh.. tak apa lahh.. bukan berat pun.." balas Jessy.
Sungjae menggeleng kan kepalanya dengan perlahan.
"Tak baik untuk pregnant woman.."
Jessy terdiam.
"Eh?? Kau tahu? How??"
"Kau yang bagi tahu.."
Jessy makin rungsing.
"Haa?? Bilaa?? Kat mana??"
"Orang kata.. biar bodoh.. jangan nyanyok..." lalu Sungjae pergi meninggalkan Jessy seorang diri.
Jessy menggaru kepalanya yang tidak gatal.
"Aku ada bagi tahu eh? Bila doo.." omel Jessy sendirian.
Jessy berlari menuju ke arah Jaewon.
"Jaewon-ah .. kau bagi tahu Sungjae ke yang aku pregnant??"
"Aih.. bila masa.. kau yang bagi tahu okay.. depan Seungri sekali.."
Jessy makin berserabut.
"Haa?? Gentle ahh.. bila siaa.. ahh mampus ahh.."
"Jess.. jangan keluar kan bahasa kesat.. effect baby nanti.." kata Jaewon perlahan.
Jessy menekup mulutnya.
"Ops.. sorry .."
.
.
.
.
Kereta milik Jason memasuki perkarangan rumah banglo milik Jaewon."Kamu berdua.. rumah ni besar.. " kata Jason.
"Jadi?"
"Kalau tak nak sunyi.. setiap tahun lahirkan satu anak.."
YOU ARE READING
PSYCHO SENIOR.. (사이코 선배)
Разное"kau hebat.. sebab kau.. salah satu perempuan yang dapat turunkan ego aku.." "Kenapa kau baik dengan aku?" "Sebab aku sayang kau.." Start : 18 October 2017 End : dah end dah